آفریقایی آمریکایی ها بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا هستند.

به عنوان ویروس کرونا ویروس جدید ، با توجه به تجزیه و تحلیل واشنگتن پست از داده های اولیه از حوزه های قضایی سراسر کشور ، به نظر می رسد میزان آلودگی و مرگ در میان سیاه پوستان آمریکایی در سراسر ایالات متحده بسیار زیاد است.


افزایش اختلافات نژادی باعث شد که جراح روز سه شنبه اعتراف کند که خطر آفریقایی-آمریکایی در حال افزایش است زیرا مقامات بهداشت عمومی بیشتر و بیشتر درخواست اطلاعات بیشتر در مورد کسانی را که به دلیل بیماری های عفونی بیمار شده ، بستری شده و فوت کرده اند می کنند. طبق نژاد بشر داده ها ، این بیماری عفونی باعث بیش از 12000 مرگ در ایالات متحده شده است.


تحلیل واشنگتن پست از داده های موجود و داده های جمعیتی نشان می دهد که میزان آلودگی در شهرستان های دارای اکثریت سیاه پوستان سه برابر میزان آلودگی است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستان های دارای اکثریت سفیدپوست است.



آفریقایی-آمریکایی ها بر اساس درصد جمعیت و نسبت مرگ ویروس کرونا


فقط چند حوزه قضایی به صورت علنی موارد ویروس کرونا و مرگ ناشی از نژاد را گزارش می دهند.


درصد


جمعیت


درصد


شمار کشته شدگان


73٪


70٪


58٪


ایالت لوئیزیانا


میلواکی


شهرستانهای ویسکانسین.


D.C.


46٪


32٪


26٪


67٪


میشیگان


ایلینوی


شیکاگو


42٪


41٪


32٪


14٪


14٪


کارولینای شمالی


کانکتیکت


فلوریدا


38٪


بیست و یک٪


16٪


16٪


15٪


10٪


منبع: دانشگاه جان هاپکینز ، وزارت بهداشت ، امور خارجه و نظرسنجی جامعه آمریکا.


در ... شهرستان میلواکی بزرگترین شهر ویسکانسین است. آفریقایی آمریکایی ها حدود 70٪ از تلفات را تشکیل می دهند ، اما فقط 26٪ از کل جمعیت. در لوئیزیانا ، اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها فقط 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، 70٪ از مرگ و میرها سیاه است.


طبق گزارشات در می سی سی پی ، تعداد مرگ 845 نفر در این ایالت بیش از همه مناطق به جز نیویورک و نیوجرسی است. آفریقایی آمریکایی ها 33٪ از کل موارد و حدود 40٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند. فقط 14٪ از موارد کل جمعیت این ایالت طبقه بندی قومی را بر اساس شهرستان یا شهر ارائه نمی دهد ، اما بیش از یک چهارم مرگ و میرها در دیترویت رخ می دهد ، جایی که آفریقایی آمریکایی ها 79٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


و در ایلینوی ، تقریباً در سطح ایالت همان شکاف میشیگان وجود دارد ، اما وضعیت از جنبه های زیر آشکارتر می شود. میزان مرگ ساکنان سیاه پوست شیکاگو شش برابر ساکنان سفیدپوست است. از 118 مرگ گزارش شده توسط این شهر ، نزدیک به 70 درصد سیاهپوستان بوده اند - این درصد 40 درصد بالاتر از درصد آفریقایی-آمریکایی های ساکن شیکاگو است.



اکثریت شهرستان


شهرستان


هر 100 هزار مورد


هر 100000 مرگ


آسیایی


6


19.5


0.4


سیاه


131


137.5


6.3


اسپانیایی زبان


124


27.2


0.6


سفید


2،879


39.8


1.1


توجه: داده ها برای هر 100 k براساس میانگین است.


منبع: دانشگاه جان هاپکینز و نظرسنجی جامعه آمریکا.


روز سه شنبه ، رئیس جمهور ترامپ برای اولین بار در یک جلسه توجیهی توسط گروه ویژه کاخ سفید ، اختلافات نژادی را به رسمیت شناخت.


ترامپ گفت: "ما همه تلاش خود را می کنیم تا این چالش را برآورده کنیم. این یک چالش بزرگ است." "وحشتناک است." وی افزود که آنتونی اس. فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی S. Fuci) " توجه بسیار جدی به این موضوع. "


ترامپ گفت: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است ، و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."


[آیا کسی در اطراف شما به دلیل ذات الریه کرونر جدید فوت کرده است؟ داستان های آنها را با پست به اشتراک بگذارید. ]


اطلاعات دقیق در مورد قومیت بیماران ویروسی کرونا در کمتر از دوازده ایالت و چندین شهرستان به طور عمومی گزارش شده است.


آفریقایی آمریکایی ها شیوع بیشتری در دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های ریوی دارند. جان بل ادواردز ، فرماندار لوئیزیانا ، اظهار داشت که این مشکلات بهداشتی باعث می شود افراد مستعد ابتلا به بیماری های جدید تنفسی شوند. با این حال ، هرگز همه گیری وجود نداشته است که این تفاوت را به وضوح برجسته کند.


فاوسی در جلسه توجیهی گفت که این بحران "روشن کرد که این شکاف ها چقدر غیرقابل قبول است." وی افزود: "ما در حال حاضر هیچ کاری نمی کنیم جز تلاش خود برای ارائه بهترین مراقبت به" آفریقایی تبارها "برای جلوگیری از عوارض."


جروم آدامز ، 45 ساله ، گفت: "من شخصاً فکر می کنم فشار خون بالا دارم." من بیماری قلبی دارم زیرا یک هفته را در بخش مراقبت های ویژه بیماری قلبی گذراندم. من در واقع آسم دارم. من بیمارانی هستم که به دیابت مبتلا هستند ، بنابراین نماینده سنت سیاهپوستان آمریکایی در فقر رشد می کنند. "


آدامز افزود که شنیدن در مورد میزان بالای مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید در جوامع سیاهپوست "واقعاً قلب من را می شکند" ، وی تأکید کرد که توصیه به ماندن در خانه برای کاهش سرعت شیوع چیزی است که همه باید از آن پیروی کنند.


روز دوشنبه ، کمیته حقوق مدنی حقوقی وکلا و صدها پزشک در جلسه ای با گروهی از قانون گذاران دموکرات ، از جمله الیزابت وارن (ماساچوست) ، کوری بوکر (NJ) ، کامالا D. هریس (کالیفرنیا) درخواست کردند دولت فدرال نژادی را منتشر می کند و داده های قومی در مورد آزمایش ویروس کرونا ، بیماران و نتایج سلامتی آنها هر روز.


تاکنون ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها فقط آمار و ارقام را از نظر سن و جنس منتشر کرده اند.


[پنومونی تاج جدید جامعه سیاه پوستان را از بین می برد. جامعه ای در میلواکی در حال بررسی چگونگی مقابله با مقاومت است. ]


قانون گذاران ، مدافعان شهروندان و متخصصان پزشکی می گویند این اطلاعات برای اطمینان از داشتن فرصت های برابر آفریقایی آمریکایی و سایر رنگین پوستان برای دریافت آزمایش و درمان و همچنین کمک به تدوین استراتژی بهداشت عمومی برای محافظت از افرادی که آسیب پذیرتر هستند ، ضروری است.


کمیته حقوقدانان در نامه خود به الکس آذر ، وزیر بهداشت و خدمات انسانی اظهار داشت که "عدم تکان دهنده بودن شفافیت و داده های دولت ترامپ از درک مقامات بهداشت عمومی جلوگیری می کند. تأثیر کامل اپیدمی بر جوامع سیاه پوستان و سایر گروه های مردم رنگین ".


با افزایش فشار ، سخنگوی CDC روز سه شنبه گفت که آژانس قصد دارد COVID-19 را در گزارش بعدی هفتگی بیماری و مرگ و میر بر اساس نژاد و قومیت قرار دهد. این گزارش اولین آمریکایی است. پس از بیش از شش هفته مرگ از بیماری.


روز چهارشنبه ، آژانس اعلام کرد این مطالعه ، تحقیق در مورد 1500 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان در 14 ایالت است. CDC فقط داده های نژادی مربوط به 580 بیمار را دارد ، اما اطلاعات محدود تفاوت های مشابهی را نشان می دهد: اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها 18٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، 33٪ از بستری شدن در بیمارستان ها را تشکیل می دهد.


یک فرم استاندارد برای گزارش موارد ویروس کرونا در سراسر کشور به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به مجموعه ای از اطلاعات جمعیتی از جمله نژاد و قومیت نیاز دارد. با این حال ، اسکات پولی ، سخنگوی مراکز کنترل بیماری ، گفت که زمینه اغلب خالی است و این آژانس های محلی "تحت فشار زیادی در جمع آوری و گزارش اطلاعات مورد" قرار دارند.


به دلیل شیوع بیماری در ایالات متحده ، گزارش های متناقض و پراکنده ای نیز در مورد سن ، جنس و محل زندگی وجود دارد.


در بعضی از مناطق ، قانونگذاران در تلاشند خودشان خلا data داده ها را پر کنند. ویرجینیا طبقه بندی قومی پرونده خود را گزارش می دهد ، نه مرگ آن. در همسایگی مریلند ، فرماندار لری هوگان (لری هوگان ، R) روز سه شنبه گفت که ایالت انتشار اطلاعات مربوط به نژاد را آغاز می کند. یک روز پیش ، بیش از 80 عضو مجلس نمایندگان با ارسال نامه ای از وی خواستند این اطلاعات را ارائه دهد.


دل نیک ماسبی ، یک دموکرات نماینده بالتیمور ، شروع به شنیدن صحبت از دوستان ، همکاران و برادرانش در اخوان امگا Psi Phi درباره مردان سیاه پوستی که از ذات الریه تاج جدید آلوده بودند و یا در معرض مرگ بودند قرار گرفت. او قبلاً این تعداد را تبلیغ کرده است. داده های هفتگی .


ماسبی گفت: "این کمی ترسناک است." "من شروع به دریافت تماس در مورد افرادی کردم که شخصاً آنها را می شناسم."


این هفته ، در واشنگتن دی سی ، مقامات منطقه برای اولین بار داده های نژاد را منتشر کردند ، که نشان می دهد این بیماری باعث مرگ بیش از حد زیادی در آمریکای آفریقایی تبار شده است. از 22 مرگ و میر در این منطقه ، تقریباً 60٪ سیاه پوستان بودند ، اما آفریقایی آمریکایی ها تقریباً 46٪ جمعیت این شهر را تشکیل می دادند.


مانند بسیاری از حوزه های قضایی دیگر ، مقامات بهداشتی در این منطقه از نژاد بسیاری از افرادی که آزمایش مثبت داده اند ، نمی دانند. روز سه شنبه ، شهردار موریل E. Bowser (D) در مصاحبه با MSNBC گفت که این شهر فاقد داده های نژادی در مورد نیمی از موارد مثبت است ، اما داده های موجود کافی است تا او "بسیار نگران باشد که این ویروس بر آفریقایی آمریکایی های ما تأثیر بگذارد msgstr "" "مردم تأثیر نامتناسبی ایجاد می کنند".


Bowser گفت: "ما بیماری های زمینه ای مانند فشار خون بالا ، دیابت و بیماری های قلبی را می دانیم. مقابله با این ویروس به ویژه دشوار است." "ما می دانیم که آفریقایی آمریکایی ها هر روز تحت این شرایط زمینه ای زندگی می کنند ، که ممکن است بزرگتر باشد نسبت اکثر آمریکایی ها حتی بیشتر است. "


اگرچه این تفاوت در روزهای اخیر توجه ملی را به خود جلب کرده است ، اما در چند هفته گذشته برخی از جوامع عمدتا سیاه پوستان تحت تأثیر اپیدمی قرار گرفته اند - نه فقط در شهرهای این کشور.


شهرستان دوگرتی و شهر آلبانی ، واقع در روستاهای جنوب غربی جورجیا ، بیشترین تلفات را در جورجیا دارند. داگرتی 90،000 نفر جمعیت دارد. تا روز سه شنبه ، 973 مورد مثبت و 56 مرگ وجود داشته است.


در مقابل ، شهرستان فولتون ، که شامل آتلانتا است ، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد که دارای 1،185 مورد و 39 مورد مرگ است. میشل فاولر ، بازپرس دادگستری گفت که سیاه پوستان 70٪ از جمعیت دوهرتی را تشکیل می دهند و بیش از 90٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند.


دیمیتریوس یانگ کمیسر شهر آلبانی گفت: "از نظر تاریخی ، هنگامی که ایالات متحده سرما می خورد ، سیاه پوستان آمریکایی به ذات الریه مبتلا می شوند." گفت هفته گذشته.


مقامات منتخب و کارشناسان بهداشت عمومی خاطرنشان کردند که نسل ها تبعیض و بی اعتمادی بین جامعه سیاه پوستان و سیستم پزشکی وجود دارد. آفریقایی آمریکایی ها نیز به احتمال زیاد بیمه نیستند و در جوامعی با امکانات پزشکی ناکافی زندگی می کنند.


بنابراین ، آمریکایی های آفریقایی تبار در طول تاریخ به طور نامتناسبی با بیماری های مزمن مانند آسم ، فشار خون بالا و دیابت تشخیص داده شده اند. کارشناسان می گویند این بیماری ها می توانند پنومونی کرونر جدید را کشنده تر کنند.


منتقدان واکنش بهداشت عمومی با استناد به اطلاعات گیج کننده در مورد نحوه انتشار ویروس ، مانند تأکیدهای اولیه در سفرهای خارج از کشور ، خاطرنشان کردند که برخی از مقامات دولتی برای تشویق فاصله اجتماعی ، در صدور دستورالعمل "ماندن در خانه" به تأخیر افتاده اند.


برخی از فعالان معتقدند که حتی در این صورت ، ممکن است سیاه پوستان بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرند ، زیرا بسیاری از افراد به مشاغل کم مزد و یا اساسی مانند خدمات غذایی ، حمل و نقل عمومی و مراقبت های بهداشتی مشغول هستند که این افراد نیاز به ادامه تعامل با مردم دارند.


دوریان میسون ، مدیر برابری سلامت در مرکز ملی حقوق زنان ، در بیانیه ای گفت ، "این شیوع نابرابری های ساختاری جدی را ایجاد کرده است که باعث شده جوامع حاشیه نشین در صورت خوب و بد بودن اقتصاد آسیب پذیرتر شوند." این نابرابری های ساختاری در مراقبت های بهداشتی ما سیستم تفاوت های قومی و جنسیتی را نادیده نمی گیرد و ما نیز نباید به این اپیدمی پاسخ دهیم. "

این ویروس حقیقت بی رحمانه را آشکار می کند !

ویروس کرونا ویروس جدید جهان را تحت تأثیر قرار می دهد! بسیاری از مطالعات نشان داده اند که گرچه ویروس مرز نمی شناسد ، اما این طبقه کم درآمد و افراد رنگین پوست هستند که بیشترین آسیب را می بینند.


از آن بدتر ، حتی اگر با تهدید به مرگ روبرو شود و دولت دستور دهد شهر را تعطیل کرده و در خانه کار کند ، افراد کم درآمد باید برای درآمدزایی از خانه خارج شوند و راهی برای منزوی کردن آنها در خانه وجود ندارد ، در غیر این صورت حتی باید بخورند گرسنه از دنیا رفت یا در اثر بیماری درگذشت؟ این گزینه ای بی رحمانه برای این گروه های محروم شده است.


برای بدتر کردن شرایط ، بسیاری از آنها که مدت طولانی فاقد مراقبت هستند ، از قبل دارای مشکلات سلامتی هستند و احتمالاً پس از آلوده شدن به بیماری های شدید مبتلا می شوند.علاوه بر این ، کمبود عمومی بیمه درمانی و عدم توانایی در مراجعه به درمان پزشکی منجر به نرخ مرگ و میر بالاتر از متوسط ​​برای افراد کم درآمد و رنگارنگ شده است.


مجله مشهور آمریکایی "اقیانوس اطلس" با بیش از 150 سال سابقه اخیراً مقاله ای پرفروش با عنوان "ویروس در اصل به عنوان یک واقعه بحرانی در نظر گرفته شد تا زمانی که ترامپ فهمید چه کسی در حال مرگ است". مقاله اشاره کرد ، " حقیقت دردناکی که با این همه گیری فاش شد این است که زندگی برخی از افراد با ارزش تر از دیگران است. "


جوامع سیاهپوست بیش از 50٪ موارد تایید شده و 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهند

اگرچه تصویر کلی از عفونت ویروس هنوز روشن نیست ، محققان یک واقعیت غیر متناسب را کشف کرده اند: در ایالات متحده ، بیش از نیمی از موارد تایید شده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها ، جوامع سیاه پوستان است. دلیل این امر این است که بخش عمده ای از سیاه پوستان و لاتین به کارهایی مشغول هستند که در معرض خطر عفونت قرار دارند و شکاف در دارایی و درآمد نیز آنها را در برابر بیکاری آسیب پذیرتر می کند.


کارگرانی که در خط مقدم این اپیدمی کار می کنند ، مانند بسته بندی گوشت ، صندوق داران فروشگاه های مواد غذایی ، پرسنل حمل و نقل و غیره ، زندگی آنها را بی ارزش قلمداد می کنند حتی اگر کارفرمایان آنها را مجبور به کار در شرایط ناامن کنند ، دولت به کارفرمایان اجازه این کار را می دهد. سلب مسئولیت.


راکل سانچز آلوارادو ، یک بسته بندی گوشت در ویسکانسین ، با درماندگی گفت: "این شرکت ماسک تهیه نمی کند و نمی تواند فاصله اجتماعی را حفظ کند. ما در کنار یکدیگر کار می کنیم." این کارگر لاتین نشان داد که اگر همکاری نکنند از اخراج می ترسند قادر به یافتن شغل جدید در شرکت دیگر نیست.


واشنگتن پست همچنین اشاره کرد که این ویروس افرادی را که نمی توانند شغل خود را از دست بدهند و باید از راه دور رفت و آمد کنند ، از جمله کارمندان فروشگاه های مواد غذایی ، مردان زایمان و کارگران ساختمانی ، آلوده می کند. عفونتهای خوشه ای جدید در مراکز مراقبت ، زندانها و کارخانه های صنایع مهم رخ داده است.


در ایالات متحده ، افراد رنگین پوست بیشتر در مشاغل پر خطر و کم درآمد مشغول هستند و قربانی این اپیدمی می شوند.


مجله آتلانتیک انتقاد کرد: "این اپیدمی مسائل نژادی جدیدی را به همراه آورده است. برای نجات اقتصاد نابسامان ، دولت آمریکا ، حتی اگر نتواند اطمینان حاصل کند که شرکت ها به امنیت بهداشت عمومی می رسند ، باز هم به شدت به راه اندازی مجدد اقتصاد نیاز دارد ، که کارگران مجبور به فداکاری شدند.


در این گزارش اشاره شده است که وقتی همه گیری تأثیر نامتناسبی بر گروه ها و طبقات قومی داشت ، نخبگان سیاسی و مالی آمریکا شروع به افزایش نرخ مرگ و میر به عنوان یک مشکل و نه یک وضعیت اضطراری ملی دانستند. اقدامات پیشگیری از اپیدمی که سعی در جلوگیری از شیوع ویروس دارد ، از جمله گرفتن دمای بدن ، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی ، همه به استبداد تبدیل شده اند.


نگرش ترامپ در برابر این اپیدمی بارها و بارها تکرار شده است ، و اخیراً او برای راه اندازی مجدد اقتصاد تلاش کرده است. مجله آتلانتیک معتقد است که این امر از برتری سفیدپوستان که گروه های قومی سیاه و لاتین را نادیده می گیرد جدایی ناپذیر است.


هنگامی که اولین مورد در ایالات متحده در پایان ژانویه و اوایل فوریه تأیید شد ، دولت ترامپ مشتاق بود خطر ابتلا به این اپیدمی را بسیار جزئی کند. با این حال ، موارد تأیید شده اولیه عمدتا نخبگان جهانی در ارتباط با جهانگردی بین المللی بودند ، از جمله مشاهیر آمریکایی ، رهبران جهان و افراد نزدیک به ترامپ. نگرش ترامپ معکوس شد. یک وضعیت اضطراری ملی در 16 مارس اعلام شد. از آمریکایی ها بخواهید از اجتماعات اجتماعی جلوگیری کنند.


هدف از محدودیت قفل مسطح کردن منحنی اپیدمی ، جلوگیری از گسترش بیش از حد ویروس از سیستم پزشکی و اجازه دادن به دولت فدرال برای ایجاد وقت برای بازرسی و پیگیری سیستم برای جلوگیری از اقدامات بیشتر است. گسترش اپیدمی. اگرچه میزان آزمایشات در حال بهبود است ، اما ترامپ علناً اظهار داشته است که تمایلی به سرمایه گذاری در مواد ضد اپیدمی لازم ندارد ، به این دلیل که افراد آلوده بیشتری در این آزمایش ظاهر می شوند. "با انجام این آزمایشات ، خودمان را بد جلوه می دهیم "


پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط ترامپ ، روند شیوع بیماری در ایالات متحده همچنان ادامه داشت و افراد بیشتری تشخیص داده و مردند. حتی اگر اپیدمی همچنان شدید باشد و هیچ دلیلی برای خوش بینی و آرامش وجود نداشته باشد ، صدای نخبگان راست گرا از دولت برای شروع مجدد اقتصاد بلندتر و بلندتر می شود. در 16 آوریل ، هنگامی که اولین اعتراضات ضد تعطیلی آغاز شد ، تعداد کشته ها در ایالات متحده بیش از دو برابر افزایش یافت و به 30،000 نفر رسید.


حتی اگر برخی از افراد به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند ، ترامپ همچنان اصرار بر رفع انسداد دارد

"از نظر دولت ، مرگ و میر بیشتر و بیشتر آمریکایی ها از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند ، و مهمتر از همه ، که آمریکایی ها در حال مرگ هستند." مجله آتلانتیک اشاره کرد که داده های جمعیتی موارد جدید ذات الریه کرونر نشان می دهد که سیاه پوستان و آمریکایی های لاتین آمریکایی هستند میزان عفونت و مرگ و میر. گروهی که بالاترین میزان را دارند و از آنجا که این گروه رأی حزب حاکم نیست ، قبلاً در سیاست پیشگیری از اپیدمی ایالات متحده چرخشی اساسی ایجاد کرده است.


در برابر این اپیدمی شدید ، نگرش ترامپ تغییر کرده و او مشتاق است تمام محدودیت ها را از بین ببرد. با این حال ، اقتصاددانان هشدار داده اند که وقتی سیستم پزشکی ایالات متحده هنوز به طور کامل آماده نشده است ، او اصرار به راه اندازی مجدد اقتصاد دارد ، که ممکن است آغازگر موج دوم. این اپیدمی سرانجام باعث شد تا مردم دوباره در خانه منزوی شوند و قدرت مصرفی اقتصاد را از بین ببرند.


"اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات ضد اپیدمی غیر معقول در نظر گرفته می شود." برخی از رسانه های محافظه کار در ایالات متحده روند افکار عمومی را تحریک می کنند و منجر به "محدود کردن آزادی سفیدپوستان می شوند فقط به این دلیل که غیر سفیدپوست ها می میرند. این یک نقض جدی است هماهنگی نژادی."


یک بیماری همه گیر به دلیل فاصله ای که بین گروه قومی آلوده و طبقه اجتماعی وجود دارد ، به "شما" و "ما" تقسیم می شود. طرفداران محافظه کار در ایالات متحده از توقف قرنطینه در خانه حمایت می کنند. آنها معتقدند که "شما مردم" در برابر عفونت آسیب پذیر هستید ، بنابراین باید به خوبی از بیماری همه گیر مراقبت کنیم. "ما" آزاد هستیم که بیرون برویم و بر حقوق و منافع افراد تأثیری نمی گذاریم. دیگران.


"نیویورک تایمز" نیز به طور خاص در مورد دلایل بالا بودن میزان آلودگی گروه های قومی لاتین و سیاه در نیویورک گزارش داد. دولت شهر نیویورک گزارشی در مورد شیوع اقوام مختلف منتشر کرده است. شیوع لاتین ها و سیاه پوستان بسیار بیشتر از سایر اقوام است و این دو در مجموع از 40٪ میزان تایید شده فراتر رفته و کل جامعه آمریکا را شوکه می کند.


"مشاغل این دو گروه قومی افرادی هستند که باید هر روز برای کار بیرون بروند." طبق تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز ، بیش از 75٪ کارگران خط اول مانند کارمندان سوپرمارکت ، رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل مراکز مراقبت برای اقلیت ها ، بیش از 60٪ نظافتچی ها لاتین هستند و بیش از 40٪ کارگران حمل و نقل جمعی سیاه پوست هستند. اگرچه در آمار ، به نظر می رسد گروه های قومی خاصی بیشتر در معرض ویروس هستند ، اما واقعیت این است که فقر کیفیت زندگی فرد را از او می گیرد و حتی جان او را می گیرد.


نیکی: میزان مرگ و میر در اروپا و آمریکا 100 برابر آسیا است

در مورد اینکه چرا نرخ مرگ تاج جدید در آسیا کمتر از اروپا و ایالات متحده است؟ Nihon Keizai Shimbun با مقایسه داده های کشورهای بزرگ دریافت که میزان مرگ ویروس تاج جدید در اروپا و ایالات متحده بالاتر است و آسیا به طور قابل توجهی پایین تر است و فاصله بین تعداد مرگ و میر به ازای هر جمعیت در اروپا و ایالات متحده و آسیا حدود 100 برابر است.


کارشناسان معتقدند که این امر عمدتاً به تفاوت در عادات زندگی ، نسبت بیماری ها و سایر عوامل مربوط می شود.برخی از تحقیقات مشترک بین المللی نیز کشف بیماری ها و تفاوت های ژنتیکی را آغاز کرده است. Takanori Kanai ، استاد دانشگاه Keio در ژاپن که در تحقیقات باکتریهای روده ای از نژادهای مختلف فعالیت می کند ، اشاره کرد که "تفاوت های ژنتیکی ممکن است به تفاوت در میزان مرگ و میر تاج جدید مربوط باشد."


این ویروس هنوز در سرتاسر جهان در جریان است. چرا سیاه پوستان و لاتین بزرگترین عفونت ها هستند و چرا اپیدمی در آسیا خفیف تر از اروپا و ایالات متحده است و هنوز نتیجه ای ندارد. اما داده ها دریافتند که حتی ویروس نیز بر اساس نژاد و کلاس تبعیض دارد.


معلوم می شود که "بیماری" برابر نیست. در برابر ویروس ، زندگی انسان ها واقعاً کم و زیاد است!

بیماری همه گیر به ویژه به سیاه و قهوه ای آمریکایی ها ضربه می زند

در ابتدا ، همه گیر ویروس کرونا ، اکولایزر بزرگ نامیده می شد.


به نظر می رسد که از بازیگران هالیوود گرفته تا بازیکنان NBA گرفته تا کارگران کم درآمد خدمات ، افراد از هر نژاد ، نژاد و سطح درآمد را تحت تأثیر قرار داده است.


اما با وجود اطلاعات بیشتر ، یک چیز واضح است: COVID-19 فقط نابرابری سیستمی مداوم را در ایالات متحده بزرگ می کند. آمریکایی های غیر سفید پوست ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها ، تقریباً از هر جنبه ای آسیب دیده اند.


اگرچه داده های موجود تصویری تلخ را ترسیم می کنند ، اما داده ها هنوز ناقص هستند. بیشتر داده های ایالتی و فدرال در مورد موارد COVID-19 و مرگ و میرها مقدماتی است و اطلاعات نژادی و قومی حتی برای هزاران مورد در دسترس نیست. گروه های تبلیغاتی از دولت فدرال خواستند اطلاعات دقیق تری را منتشر کند و کارشناسان و رهبران جامعه نگران بودند که واقعیت بدتر نباشد.


استیون براون ، محقق موسسه تحقیقاتی موسسه شهری واشنگتن ، به سی ان ان گفت: "وقتی سفیدپوستان آمریکایی سرما می خورند و سیاه پوستان به ذات الریه مبتلا می شوند."


در زیر درک ما از چگونگی تأثیر همه گیر COVID-19 در آفریقایی آمریکایی ها آورده شده است.


مرگ و میر بالاتر

در مقایسه با سایر نژادها ، آفریقایی آمریکایی ها نرخ مرگ و میر بیشتری دارند.


بر اساس تجزیه و تحلیل توسط ABC ، ​​تا روز پنجشنبه ، 16329 سیاهپوست آمریکایی بر اثر پنومونی کرونر جدید درگذشتند. دفتر تحقیقات رسانه های عمومی آمریکا.


از حدود 61000 مرگ ، اطلاعات نژاد و قومیت در دسترس است. در زمان تجزیه و تحلیل ، حدود 75000 مورد مرگ توسط ویروس کرونا رخ داده است و از روز جمعه ، این تعداد به بیش از 77،000 رسیده است.


APM داده های 38 ایالت و منطقه کلمبیا را جمع آوری کرد که نژاد و قومیت ساکنانی را که بر اثر COVID-19 فوت کردند گزارش داد.


طبق ادار these سرشماری ایالات متحده ، به منظور ترکیب این اعداد ، آفریقایی-آمریکایی ها 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند ، اما 27٪ از موارد مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید.


برعکس ، حدود 60٪ از جمعیت آمریکا سفیدپوست هستند ، اما 49٪ از مرگ و میرهای ناشی از ذات الریه کرونر را تشکیل می دهند. 18٪ از جمعیت اسپانیایی تبار یا لاتین 17٪ از تلفات را تشکیل می دهند. آمریکایی های آسیایی تقریباً 6٪ از جمعیت و 5٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند.


مطالعه ای که اخیراً توسط تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه انجام شد نتایج مشابهی را نشان داد. این مطالعه مقایسه شهرستانها با تعداد نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که ساکنان آفریقایی-آمریکایی کمتری دارند.


بر اساس این مطالعه ، 52٪ از موارد تشخیص ملی ویروس کرونا و 58٪ موارد مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر در شهرستانهایی با جمعیت سیاهپوست بیشتر.


محققان دانشگاه اموری ، دانشگاه جان هاپکینز ، دانشگاه ایالتی می سی سی پی و دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، نژادپرستی ساختاری و سایر عوامل باعث افزایش تشخیص و مرگ و میر COVID-19 در جوامع سیاه پوستان شده است."


بیشتر احتمال دارد که در نقاط ویروس زندگی کند

در برخی از شهرها و ایالات ، این شکاف حتی بیشتر است - آمریکای لاتین نیز بسیار تحت تأثیر قرار گرفته است.


ساکنان سیاه پوست در کانزاس هفت برابر بیشتر از ساکنان سفیدپوست در اثر ویروس می میرند. تجزیه و تحلیل آزمایشگاه تحقیق APM.


تجزیه و تحلیل APM نشان داد که در میسوری ، ویسکانسین و واشنگتن دی سی ، آمریکایی های آفریقایی تبار شش برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند ، در حالی که در میشیگان ، آفریقایی آمریکایی ها پنج برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند.


طبق تجزیه و تحلیل APM ، در آرکانزاس ، ایلینوی ، لوئیزیانا ، نیویورک ، اورگان و کارولینای جنوبی ، آمریکایی های آفریقایی تبار سه تا چهار برابر بیشتر از ساکنان سفیدپوست می میرند که از ویروس بمیرند.


در شهر نیویورک ، از هر 1000 سیاهپوست و آفریقایی آمریکایی 2 نفر در اثر COVID-19 می میرند. از هر 1000 ساکن اسپانیایی تبار و لاتین دو نفر بر اثر ویروس می میرند که بسیار بالاتر از میزان مرگ و میر جمعیت سفیدپوستان و آسیایی ها در این شهر است.


در کالیفرنیا ، جمعیت اسپانیایی تبار 39.8٪ از جمعیت کالیفرنیا را تشکیل می دهد ، حتی اگر 48٪ موارد COVID-19 را تشکیل دهند. بخش بهداشت ملی


با توجه به میزان مرگ و میر در گروه های سنی مختلف ، تأثیر آشکارتر است. طبق گفته وزارت بهداشت ایالت ، اسپانیایی زبان ها 43٪ از جمعیت 18-49 ساله این ایالت را تشکیل می دهند ، اما نزدیک به 70٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند. برای ساکنان 50-64 سال و بالاتر از 65 سال ، میزان مرگ و میر نیز نامتناسب است.


در شیکاگو ، ساکنان لاتین 38٪ از موارد COVID-19 شهر را نسبت به سایر جمعیت شناسان تشکیل می دهند. طبق داده های سرشماری ، اسپانیایی زبان ها 29٪ از جمعیت شهر را تشکیل می دهند.


حتی برای آن سیاه پوستان آمریکایی که ممکن است آلوده نشده باشند ، این فاجعه شخصی است.


حدود یک چهارم بزرگسالان سیاه پوست گفتند کسی که شخصاً می دانست در بیمارستان بستری شده یا به دلیل ویروس کرونا درگذشته است. مرکز تحقیقات پیو


در همان زمان ، تقریباً یک دهم بزرگسالان سفیدپوست و اسپانیایی زبان گفتند کسی را می شناسند که به همان عفونت ویروس جدی مبتلا باشد.


نرخ بیکاری آنها بسیار زیاد است

این اپیدمی از نظر اقتصادی برای جوامع غیر سفید پوست ویرانگر است.


میلیون ها آمریکایی در هفته های اخیر شغل خود را از دست داده اند. اداره آمار کار فدرال این اطلاعات را روز جمعه منتشر کرد.


نرخ بیکاری به 14.2٪ ، سفیدپوستان 14.2٪ ، سیاه پوستان 16.7٪ ، آسیایی 14.5٪ و اسپانیایی تبار 18.9٪ رسیده است.


افراد بیشتری کاهش حقوق و دستمزدهای دیگر را تجربه می کنند.


در ماه مارس و آوریل سال جاری ، حدود 61٪ از اسپانیایی زبان ها و 44٪ از سیاه پوستان آمریکایی گفتند که آنها یا کسی در خانواده خود به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار شغل یا از دست دادن دستمزد شده اند ، در حالی که سفیدپوستان 38٪ است. نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو.


این خسارات به ویژه جدی است زیرا جوامع سیاه و قهوه ای در حال حاضر در شرایط ناپایدار اقتصادی هستند.


نظرسنجی پیو نشان داد که حدود 73 درصد سیاه پوستان آمریکایی و 70 درصد اسپانیایی زبان ها در ماه مارس و آوریل گفتند که بودجه اضطراری کافی برای تأمین هزینه های سه ماهه ندارند.


از آنجا که شهرها اعمال فاصله اجتماعی خود را افزایش می دهند ، به نظر می رسد سیاه پوستان در آنجا بطور نامتناسبی تحت تأثیر قرار گرفته اند.


بیش از 80٪ مردم احضاریه هایی را برای تخلفات فاصله اجتماعی صادر کردند. براساس اطلاعات منتشر شده در روز جمعه ، شهر نیویورک سیاه پوست و لاتین است. این تایید می کند که پس از اجرای قانون بیش از شش هفته پیش ، طرفداران و رهبران منتخب محلی جیغ می کشند.


داده ها نشان می دهد که در مجموع 374 جلب احضار از 16 مارس تا 5 مه با میانگین کمتر از 10 احضار در روز در 42 روز صادر شده است. طبق داده های اداره پلیس شهر نیویورک ، در مجموع 193 نفر سیاه پوست و 111 نفر اسپانیایی تبار هستند.


این احضارها در پاسخ به تخلفات اقدامات اضطراری و گسترش احتمالی بیماری ها توسط اداره پلیس نیویورک صادر شده است. شهردار بیل دی بلازیو اذعان کرد که این اختلافات برخی از موارد را نشان می دهد که باید حل شوند.

گزارش شده توسط دانشمندان از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها ، پنومونی تاج جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده باشد - دسامبر 2019

براساس گزارش ها ، این ویروس کرونا در اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد ایالات متحده که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع ظاهر شده است.


دانشمندان مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آمریکا است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خونی است که توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه جمع آوری شده و سپس برای آزمایش برای تعیین وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ارسال شده است. ویروس کرونا جدید این SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."

آخرین تحولات در اپیدمی ذات الریه تاج جدید در نیمکره غربی

تعداد کشته های جهانی در اثر شیوع ویروس کرونا ویروس از 325000 نفر گذشته است. تعداد موارد تأیید شده نزدیک به 5 میلیون نفر است و تعداد بیماران معالجه بیش از 1.79 میلیون نفر است.


شمار کشته های شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده در مرکز همه گیر جهانی از 93،550 نفر گذشته است. تعداد کشته شدگان در نیویورک ، بیشترین آسیب دیده از این اپیدمی ، به 28000 نفر رسید.بیشتر کشته ها سیاه پوستان و شهروندان آمریکای لاتین بودند. یک مدرسه یهودی در بروکلین که ممنوعیت جدید اپیدمی تاج برای ادامه تدریس را رعایت نکرد ، تعطیل شد. از سوی دیگر ، پرزیدنت ترامپ در پاسخ به این س aboutال که سازمان بهداشت جهانی چه نوع اصلاحاتی را باید انجام دهد ، "WHO باید نظم بیشتری داشته باشد و بهتر عمل کند."


تعداد مرگ و میرهای ناشی از اپیدمی ویروس کرونا در انگلیس که مرکز اپیدمی اروپا است ، طی 24 ساعت گذشته با 545 افزایش به 34341 مورد رسیده است. این کشور 2412 مورد تایید شده را اضافه کرده و تعداد افراد آلوده به 248،818 نفر افزایش یافته است. وزیر بهداشت مت هانکوک (مت هانکوک) در کنگره بیانیه ای صادر کرد که 89٪ موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در این کشور بالای 69 سال است.


تعداد مرگ های ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته 162 مورد افزایش یافته و به 32169 مورد رسیده است و تعداد موارد تایید شده ویروس کرونا نیز با 1424 مورد کاهش یافته و به 65129 مورد رسیده است.


در اسپانیا ، 27،778 نفر بر اثر پنومونی ویروس کرونا ویران کردند و تعداد موارد تایید شده از 232،000 نفر گذشت. در محدوده اقدامات دولت اسپانیا برای پاسخگویی به اپیدمی تاج جدید ، شهروندان بالای 6 سال باید از فردا در مکان های عمومی ماسک بزنند. دولت همچنین به کودکان در گروه سنی 3-5 سال توصیه می کند از ماسک استفاده کنند.


تعداد مرگ و میر در بلژیک 9 هزار و 150 نفر بود و تعداد موارد تایید شده در 24 ساعت گذشته با 192 مورد افزایش به 55 هزار و 983 مورد رسید.


در 24 ساعت گذشته ، تعداد مرگ های ناشی از پنومونی ویروس کرونا در فرانسه 28،022 افزایش یافته و تعداد موارد تایید شده با 813 مورد به 217،339 مورد افزایش یافته است. از طرف دیگر ، جروم سالومون ، مدیر کل وزارت بهداشت ، اشاره کرد که علائم این سندرم شبیه بیماری کاوازاکی است که قلب و رگ های خونی را تحت تأثیر قرار می دهد. 52 کودک در فرانسه از بیماری کاوازاکی رنج می برند. بررسی همه گیری .


تعداد مرگ و میرهای ناشی از اپیدمی تاج جدید در هلند به 5،748 نفر افزایش یافت و تعداد موارد تایید شده به 44،447 مورد افزایش یافت. دولت هلند اعلام کرد که در مرحله اول اقدامات آرام سازی پیشرفت مثبتی حاصل شده است و ممکن است از اول ژوئن وارد مرحله دوم شود.


در استرالیا 100 کشته وجود دارد مدارس نیو ساوت ولز در 25 مه افتتاح می شوند و از اول ژوئن تعطیل می شوند.


مسجدی که به دلیل اقدامات پیشگیری و کنترل ویروس کرونا جدید به مدت دو ماه در پایتخت یونان در آتن بسته بود ، بازگشایی شد.


تعداد کشته شدگان ناشی از پنومونی ویروس کرونا در برزیل به 17971 مورد افزایش یافت و تعداد موارد تأیید شده به 271،628 مورد افزایش یافت.