میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که وی از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند


اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط ​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.


به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "

"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟


در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای رفتن به پزشک را دارید و آیا بیمارستان مجهزی در این نزدیکی هست و غیره در همه این جنبه ها ، وضعیت متوسط ​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. بسیاری از شایعات ، گزارش های نادرست و نظریه های توطئه در شعله های آتش نقش داشته اند.


یک رهگذر در خیابانهای شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر می کنیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان سالخورده و ضعیف هستند. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." شهردار شیکاگو لایت فوت همچنین گفت چنین تجربه ای داشته است. وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.


برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید


پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."


فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

ظهور ویروس کرونا در ایالات متحده زودتر از تصور اولیه بود: تحقیق

لس آنجلس-اگرچه اولین مورد ویروس کرونا است ، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد این بیماری جدید زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شد. همین ژانویه بود که این بیماری جدید در ایالات متحده کشف شد.


مطالعه ای درباره بیماری های عفونی بالینی که روز دوشنبه در ژورنال منتشر شد و توسط محققان مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها انجام شد ، نشان داد که این ویروس جدید از اواسط دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده است.


این نتیجه گیری بر اساس نتایج اهدای خون از صلیب سرخ در واشنگتن ، اورگان ، کالیفرنیا ، کانتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، رود آیلند و ویسکانسین است.


به طور خاص ، بر اساس این مطالعه ، در میان 7389 اهدا خون جمع آوری شده از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 ، 106 مورد شواهدی از SARS-CoV-2 ، ویروس جدید نام علمی را نشان داد.


آنتی بادی ضد ویروسی در 39 نمونه خون از واشنگتن ، اورگان و کالیفرنیا و 67 نمونه از 6 ایالت دیگر یافت شد.


محققان گفتند: "این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده وارد شود." این یافته ها همچنین "ارزش اهدای خون را به عنوان منبعی برای نظارت بر SARS-CoV-2 برجسته می کند."


مطالعات دیگر نیز نشان داده اند که این ویروس ممکن است زودتر از آنچه مردم تصور می کردند در ایالات متحده ظاهر شود. به طور مشخص ، محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس و دانشگاه واشنگتن در گزارش تحقیقاتی که در ماه سپتامبر منتشر شد اظهار داشتند که این ویروس جدید ممکن است سال گذشته ظاهر شده باشد. لس آنجلس حوالی کریسمس.

شکاف در مرگ و میر بین اسپانیایی تبارها و سیاه پوستان بسیار بدتر از گزارش قبلی رادیو عمومی کنتیکت است

در هفته های گذشته گزارش شده است که احتمال مرگ اسپانیایی تبارها در کنتیکت بسیار کمتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار در اثر COVID-19 است و مقامات ایالتی اکنون می گویند اسپانیایی تبارها در اینجا بیشتر اسپانیایی تبار هستند. بیشتر احتمال دارد به دلیل این بیماری بمیرد.


مقامات ایالتی همچنین گزارش دادند که سیاهپوستان در این ایالت فقط 26٪ بیشتر از سفیدپوستان در اثر ویروس کرونا می میرند و در حقیقت 2.5 برابر بیشتر از سفیدپوستان احتمال مرگ دارند. در حال حاضر ، میزان مرگ و میر اسپانیایی تبارها 67٪ بیشتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی است.


چرا تغییر می کند؟ چرا آنها اشتباه کردند؟


مقامات بهداشتی تشخیص داده اند که داده های روزانه منتشر شده توسط استانداری به معنای واقعی تأثیر این بیماری بر جمعیت خارج از خانه های سالمندان نیست. 60٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر در کانکتیکات در خارج از خانه های سالمندان اتفاق می افتد. آلبرت کو ، متخصص اپیدمیولوژی بهداشت عمومی در دانشگاه ییل ، ​​رئیس گروه مشاور فرماندار ند لامونت در زمینه بازگشایی این ایالت است. وی گفت که گزارش روزانه با تعداد گزارش شده سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها در بیمارستان ناسازگار است ، میزان بستری شدن آنها بیش از دو برابر سفیدپوستان است.


میانگین سنی ساکنان اسپانیایی تبار 29 سال است ، در حالی که سفیدپوستان 47 ساله هستند و آنها را به جوانترین ساکنان این ایالت تبدیل می کنند.به دلایل دیگر ، افراد کمتری در خانه های سالمندان پذیرفته می شوند. داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که تنها 5.9٪ از ساکنان خانه های سالمندان و مراکز کمک به زندگی اسپانیایی تبار هستند ، کمی کمتر از 7٪ ایالت.


با نگاه به جلو ، ایالت قصد دارد میزان مرگ و میر نژادی و قومی را منتشر کند و آنها را با توجه به سن تنظیم کند.


متیو کارتر ، متخصص اپیدمیولوژی برتر وزارت بهداشت عمومی ایالات متحده ، گفت: "اگر شما با سن سازگار نشوید ، نتیجه دیگری می گیرد. این نتیجه گیری ممکن است اشتباه باشد." "برای پاسخ به این س questionال ، آیا اسپانیایی تبارها کم و بیش احتمالاً بر اثر این س dieال از بین می روند؟" شما باید خود را با سن وفق دهید و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، روشن می کنید که اسپانیایی تبارها میزان مرگ و میر بیشتری دارند. "


کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که همه ایالت ها باید براساس سن تنظیم شوند تا بتوانند افراد آسیب دیده از ویروس و اولویت های آنها را به درستی درک کنند.


دکتر کری گروس یک تیم تحقیقاتی را در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل هدایت کرد تا میزان مرگ و میر را مطالعه کند.وی گفت فقط چند ایالت سن را تنظیم می کنند.


وی گفت: ما بسیار خوشحالیم که CT تازه این کار را آغاز کرده است. "ما خوشبین هستیم که کشورهای بیشتری از این مثال پیروی می کنند و خوشحال هستند که CT در اینجا رهبر است. اکنون که داده ها را داریم ، سوال مهمتر این است که چگونه CT می تواند این اختلافات را کاهش دهد؟"


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ییل و مرکز تحقیقات و نوآوری بهداشت عمومی و عدالت گفتند: "با توجه به رابطه نزدیک بین سن و مرگ و میر ناشی از CVD و توزیع سنی کم سن سیاه پوستان و جمعیت Latinx ، این داده های تنظیم نشده ممکن است منجر شود به یک جدی دست کم گرفتن تفاوت. "گزارش 11 مه


کارشناسان دلایل زیادی را برای بالاتر بودن میزان مرگ و میر افراد رنگین پوست ذکر کردند. اقلیت ها به احتمال زیاد دارای بیماری های زمینه ای بهداشتی مانند دیابت و آسم هستند ، کار آنها به احتمال زیاد آنها را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می دهد ، آنها دارای مسکن ناپایدار هستند یا اغلب در شرایط زندگی شلوغ زندگی می کنند ، و آنها اغلب دسترسی خوبی ندارند مراقبت پزشکی.


Diales Olivencia ، یکی از ساکنان Bridgeport ، گفت که اگر چه همه این عوامل می تواند منجر به مرگ و میر بالا شود ، اما عواملی نیز وجود دارد که قابل اندازه گیری نیست. قبل از اینکه او با COVID-19 قرارداد ببندد ، از افراد مسن و معلول در خانه اش در Bridgeport مراقبت کرد.


او گفت که هفته گذشته ، پورتوریکو برای نفس کشیدن تلاش می کرد و او اعتقاد راسخ داشت که خواهد مرد. انتظار نمی رود یکی از مشتری های او ، همچنین پورتوریکویی ، زنده بماند. ریه های وی در روز جمعه متوقف شد و او را به یک دستگاه تنفس بستند.


وی گفت که از بین 12 پرسنل پرستاری خصوصی ، اولیونسیا تقریباً تمام اسپانیایی تبار است و 10 نفر از آنها COVID-19 دارند.


"این عقیده من است: ما بیشتر اوقات خود را در معرض دید قرار می دهیم زیرا به بیماران خود و آنچه انجام می دهیم اهمیت می دهیم. بسیاری از مردم مانند ما زندگی خود را به خطر نمی اندازند. مانند من ، من شغل خود را دوست دارم. من مراقبت از بیماران را دوست دارم. در آن زمان زمان ، من بدم نمی آمد که جان خود را برای آنها به خطر بیندازم ، "گفت اولیونسیا ، که اکنون در حال بهبود است. "من فکر کردم که می خواهم بمیرم. این خیلی سخت بود زیرا دو دختر داشتم. برای آنها سخت بود زیرا آنها فکر می کردند که من خواهم مرد."


داده های دقیق برای تأمین مراقبت ضروری است


گزارش های روزانه ایالت درمورد مرگ و میر سیاهان و اسپانیایی در ماه های اول برخلاف منطق متخصصان برابری سلامت بود.


"مشکل این است: بسیاری از آنچه که ما در داده ها می بینیم ممکن است به دلیل این واقعیت پنهان باشد که ما از نظر اقتصادی - اجتماعی و سایر عوامل جمعیتی تقسیم نشده ایم" ، ویزدوم پاول ، مدیر بهداشت موسسه Difference Health ، گفت: "چالش در اینجا این است که این ممکن است وضعیت موجود در این افراد را بیش از حد ساده کند زیرا آنها برای انجام آزمایشات به منابع نیاز ندارند و همچنین نیازی به کار برای بهبودی COVID-19 در جامعه نیستند. حقیقت."


کارتر ، رئیس اپیدمیولوژیک ایالت ، نیز معتقد است که اگر داده ها به طور دقیق گزارش نشوند ، تأثیر زیادی خواهد داشت.


"به عنوان متخصص اپیدمیولوژی ، کار من ثبت تأثیر COVID-19 است. هدف ما این است که این مورد را در به روزرسانی هفتگی خود بگنجانیم تا بتوانیم در مورد آن بحث کنیم ، زیرا یک نکته در مورد همه گیری این است که اپیدمی ها همیشه با بحث های طولانی همراه است و تصمیمات ، و همچنین ابلاغ قوانین جدید. این ویژگی هر بیماری همه گیر در تاریخ است: همه در تلاشند بفهمند که دفعه بعد شما باید چه کاری انجام دهید. "


"برخی از جمعیت ها در معرض خطر مرگ و بیماری شدید هستند. این شامل افرادی از گروه های اقلیت در ایالات متحده است. واضح است که این همه گیری باعث این اختلافات نشده است ، اما این تفاوت ها را نشان می دهد ، و به روشی که ما داریم قبلاً دیده شده بود. این اختلافات آشکار شد ، اما اساساً در طی همه گیری ، اختلافات بارزتر شد. "


اختلافات فرهنگی و اقتصادی


اگرچه ساکنان اسپانیایی اسپانیا 16.5٪ از کل جمعیت کنتیکت را تشکیل می دهند ، اما آنها تقریباً 7٪ از حدود 25000 نفر را در یک روز معین در خانه های سالمندان در کانکتیکات زندگی می کنند. آمریکایی های آفریقایی تبار حدود 11٪ از جمعیت خانه سالمندان را تشکیل می دهند. وزارت بهداشت عمومی کنتیکت ، طبقه بندی نژادی و قومی تقریباً 2200 نفر از ساکنان خانه سالمندان را که بر اثر COVID-19 درگذشتند ، منتشر نکرده است ، اگرچه آنها در حال مطالعه این داده ها هستند.


علاوه بر جوانی نسبی آن ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که تعداد افراد لاتین در خانه های سالمندان ماهر کمتر است. آنها به اندازه سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار ثروتمند نیستند و همچنین احتمالاً در مراکز پرستاری ماهر و مبتنی بر جامعه و زندگی با کمک زندگی نمی کنند.


اما دلیل مهم دیگر فرهنگ است. بعید است اسپانیایی ها یکی از اقوام مسن خود را در خانه سالمندان مستقر کنند.


ریتا کارئون ، معاون رئیس امور بهداشتی در Unidosus ، بزرگترین سازمان حمایت از کشورهای اسپانیایی تبار ، گفت: "افراد جامعه لاتین در خانواده های بین نسلی زندگی می کنند."


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها وقتی صحبت از جمعیت همه گیر اسپانیایی تبار می شود ، اوضاع ناخوشایندی را ترسیم می کند. CDC گزارش می دهد که 28٪ از افراد آلوده به COVID-19 در سراسر کشور اسپانیایی تبار هستند ، حتی اگر آنها فقط حدود 18٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل دهند. داده های CDC همچنین نشان می دهد که 40٪ از تمام کودکان در سن مدرسه که با ذات الریه کرونر جدید بستری شده اند ، اسپانیایی تبار هستند.


کارون گفت که داده ها ممکن است ناقص باشند و تأثیر اپیدمی بر این گروه جمعیتی را به طور کامل نشان نمی دهند. وی گفت: "ما اطلاعات کافی نداریم." "ما هنوز در تاریکی هستیم. تأثیر واقعی بر جامعه هنگ کنگ هنوز ناشناخته است."


فاصله در کنتیکت چیست؟


محققان از دانشگاه ییل گزارش دادند که اگرچه بعد از سازگاری با سن ، فاصله این ایالت در میزان مرگ و میر نژادی و قومی در حال افزایش است ، اما شکاف در کانکتیکات از بیشتر 27 ایالت دیگر که داده های نژادی و قومی را منتشر می کنند ، بیشتر است. این ایالت کوچکتر است.


در 27 ایالت دیگر ، آمریکایی های اسپانیایی تبار 88٪ بیشتر از 60٪ کانکتیکات در اثر COVID-19 می میرند. طبق گزارشی در این ایالت ها ، ساکنان سیاه پوستان 3.5 برابر سفیدپوستان و کانکتیکات 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد که بمیرد.


پاول گفت که عوامل دیگری نیز وجود دارد که دلیل مرگ و میر برخی از مردم اسپانیایی تبار نسبت به سیاه پوستان را توضیح می دهد.


بیشتر جمعیت اسپانیایی تبار در کانتیکت از پورتوریکو هستند ، اما از نظر تاریخی ، هرچه کسانی که از کشورهای دیگر به اینجا مهاجرت کرده اند بیشتر باشند ، سلامتی آنها به تدریج کاهش می یابد. پاول گفت: "در ایالات متحده ، با گذشت زمان ، اتفاقی خواهد افتاد ، و ما شاهد وخامت این اثر محافظتی بهداشتی در کشورهای اسپانیایی تبار و لاتین هستیم."


برخی از ساکنان اسپانیایی تبار نیز ممکن است به اشتباه در اطلاعات سفید طبقه بندی شوند.


پاول گفت: "مردم اسپانیایی تبار یا لاتین می توانند سفید را انتخاب کنند ، یا می توانند رنگ سفید را انتخاب کنند. در بعضی از مناطق کشور ما مردم حتی یک گروه قومی ریزدانه تر را انتخاب نمی کنند ، بنابراین ممکن است دوباره رنگ سفید را انتخاب کنند."


نظرسنجی Unidosus که هفته گذشته منتشر شد ، نشان داد که یک چهارم اسپانیایی زبان های سراسر کشور از COVID-19 آگاه هستند.


کارون گفت که دلیل اصلی از بین رفتن این اپیدمی به جامعه اسپانیایی زبان ها این است که تعداد نامتناسبی از آنها به کارهایی که "ضروری" تلقی می شود مشغول هستند و در طول همه گیری با مردم ارتباط برقرار می کنند.


آماری که وی عنوان کرد نشان می دهد که 70٪ از کارمندان بهداشت در شهر نیویورک افراد رنگین پوست هستند و او نگران است که با بازگشایی ایالات ، اسپانیایی زبان ها بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرند.


وی گفت: "ما در حال دیدن درد و مرگ بیشتر هستیم."

این ویروس حقیقت بی رحمانه را آشکار می کند !

ویروس کرونا ویروس جدید جهان را تحت تأثیر قرار می دهد! بسیاری از مطالعات نشان داده اند که گرچه ویروس مرز نمی شناسد ، اما این طبقه کم درآمد و افراد رنگین پوست هستند که بیشترین آسیب را می بینند.


از آن بدتر ، حتی اگر با تهدید به مرگ روبرو شود ، دولت دستور داده است که شهر را تعطیل کرده و در خانه کار کند ، افراد کم درآمد هنوز هم باید برای درآمدزایی بیرون بروند و راهی برای منزوی کردن آنها در خانه وجود ندارد ، در غیر این صورت آنها حتی مجبور نیستند غذا بخورند گرسنه از دنیا رفت یا در اثر بیماری درگذشت؟ این گزینه ای بی رحمانه برای این گروه های محروم شده است.


بدتر اینکه ، بسیاری از آنها که به مدت طولانی فاقد مراقبت هستند ، از قبل دارای مشکلات بهداشتی هستند و پس از آلوده شدن به بیماری های شدید مبتلا می شوند.علاوه بر این ، کمبود عمومی بیمه درمانی و عدم توانایی در مراجعه به درمان در افراد کم درآمد و رنگارنگ میزان مرگ و میر بالاتر از حد متوسط ​​است.


مجله مشهور آمریکایی "اقیانوس اطلس" با بیش از 150 سال سابقه اخیراً مقاله ای پرفروش با عنوان "ویروس در اصل به عنوان یک واقعه بحرانی در نظر گرفته می شد تا زمانی که ترامپ فهمید چه کسی در حال مرگ است". این مقاله اشاره داشت ، "دردناک حقیقت آشکار شده توسط این همه گیری این است که زندگی برخی از افراد با ارزش تر از دیگران است. "


جوامع سیاهپوست بیش از 50٪ موارد تایید شده و 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهند

اگرچه تصویر کلی از عفونت ویروس هنوز روشن نیست ، محققان یک واقعیت غیر متناسب را کشف کرده اند: در ایالات متحده ، بیش از نیمی از موارد تایید شده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها ، جوامع سیاه پوستان است. دلیل این امر این است که بخش عمده ای از سیاه پوستان و لاتین به کارهایی مشغول هستند که در معرض خطر عفونت قرار دارند و شکاف در دارایی و درآمد نیز آنها را در برابر بیکاری آسیب پذیرتر می کند.


کارگرانی که در خط مقدم این اپیدمی کار می کنند ، مانند بسته بندی گوشت ، صندوق دارهای فروشگاه های مواد غذایی ، پرسنل حمل و نقل و غیره ، زندگی آنها را بی ارزش قلمداد می کنند. حتی اگر کارفرمایان آنها را مجبور به کار در شرایط ناامن کنند ، دولت به آنها اجازه سلب مسئولیت می دهد.


راکل سانچز آلوارادو ، یک بسته بندی گوشت در ویسکانسین ، با درماندگی گفت: "این شرکت ماسک تهیه نمی کند و نمی تواند فاصله اجتماعی را حفظ کند. ما در کنار یکدیگر کار می کنیم." این کارگر لاتین نشان داد که اگر همکاری نکنند از اخراج می ترسند قادر به یافتن شغل جدید در شرکت دیگر نیست.


واشنگتن پست همچنین اشاره کرد که این ویروس کسانی را که نمی توانند شغل خود را از دست بدهند و از راه دور باید رفت و آمد کنند ، از جمله کارمندان فروشگاه های مواد غذایی ، مردان زایمان و کارگران ساختمانی ، آلوده می کند. عفونتهای خوشه ای جدید در مراکز مراقبت ، زندانها و کارخانه های صنایع مهم رخ داده است.


در ایالات متحده ، افراد رنگین پوست بیشتر درگیر مشاغل پرخطر و کم درآمد هستند و قربانی اپیدمی می شوند.


مجله آتلانتیک انتقاد کرد: "این اپیدمی مسائل نژادی جدیدی را به ارمغان آورده است." برای نجات اقتصاد نابسامان ، دولت ایالات متحده ، حتی اگر نتواند اطمینان حاصل کند که شرکت ها از سلامت عمومی برخوردار هستند ، باز هم به شدت به راه اندازی مجدد اقتصاد نیاز دارد ، که کارگران مجبور به فداکاری شدند.


در این گزارش اشاره شده است که وقتی همه گیری تأثیر نامتناسبی بر گروه ها و طبقات قومی داشت ، نخبگان سیاسی و مالی آمریکا شروع به افزایش نرخ مرگ و میر به عنوان یک مشکل و نه یک وضعیت اضطراری ملی دانستند. اقدامات ضد اپیدمی که سعی در جلوگیری از شیوع ویروس دارد ، از جمله گرفتن دمای بدن ، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی ، همه به استبداد تبدیل شده اند.


نگرش ترامپ برای مبارزه با این اپیدمی بارها و بارها تکرار شده است. اخیراً ، وی خواهان راه اندازی مجدد اقتصاد شده است. مجله آتلانتیک معتقد است که این امر از برتری سفیدپوستان که گروه های قومی سیاه و لاتین را نادیده می گیرد جدایی ناپذیر است.


هنگامی که در اواخر ژانویه و اوایل فوریه اولین مورد در ایالات متحده تأیید شد ، دولت ترامپ مشتاق بود خطر ابتلا به این اپیدمی را بسیار جزئی کند. با این حال ، موارد تأیید شده اولیه عمدتا نخبگان جهانی در ارتباط با سفرهای بین المللی بودند ، از جمله مشاهیر آمریکایی ، رهبران جهان و افراد نزدیک به ترامپ. نگرش ترامپ معکوس شد. یک وضعیت اضطراری ملی در 16 مارس اعلام شد. از آمریکایی ها بخواهید از اجتماعات اجتماعی جلوگیری کنند.


هدف از محدودیت قفل مسطح کردن منحنی اپیدمی ، جلوگیری از گسترش بیش از حد ویروس از سیستم پزشکی و اجازه دادن به دولت فدرال برای ایجاد وقت برای بازرسی و پیگیری سیستم برای جلوگیری از اقدامات بیشتر است. گسترش اپیدمی. اگرچه میزان آزمایشات در حال بهبود است ، اما ترامپ علناً اظهار داشته است که تمایلی به سرمایه گذاری در مواد ضد اپیدمی لازم ندارد ، با این دلیل که افراد آلوده بیشتری آزمایش می شوند. "با انجام این آزمایشات ، خودمان را بد جلوه می دهیم."


پس از اعلام وضعیت اضطراری توسط ترامپ ، روند شیوع بیماری در ایالات متحده همچنان ادامه داشت و افراد بیشتری تشخیص داده و مردند. حتی اگر اپیدمی همچنان شدید باشد و هیچ دلیلی برای خوش بینی و آرامش وجود نداشته باشد ، صدای نخبگان راست گرا از دولت برای شروع مجدد اقتصاد بلندتر و بلندتر می شود. در شانزدهم آوریل ، هنگامی که اولین اعتراض ضد انسداد آغاز شد ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از دو برابر افزایش یافت و به 30،000 نفر رسید.


حتی اگر برخی از افراد به شدت تحت تأثیر قرار بگیرند ، ترامپ همچنان اصرار بر رفع انسداد دارد

"از نظر دولت ، هر چه تعداد مرگ و میرهای آمریکایی اهمیت کمتری پیدا می کند ، و مهمتر اینکه آمریکایی ها می میرند." مجله آتلانتیک اشاره کرد که داده های جمعیتی موارد جدید پنومونی کرونر نشان می دهد که سیاه پوستان و آمریکای لاتین عفونت هستند نرخ و مرگ و میرها. گروهی که بالاترین نرخ را دارند و از آنجا که این گروه رأی حزب حاکم نیستند ، قبلاً در سیاست پیشگیری از اپیدمی ایالات متحده چرخشی اساسی ایجاد کرده است.


در برابر این اپیدمی شدید ، نگرش ترامپ تغییر کرده و او مشتاق است تمام محدودیت ها را از بین ببرد. با این حال ، اقتصاددانان هشدار داده اند که وقتی سیستم پزشکی ایالات متحده هنوز به طور کامل آماده نشده است ، او اصرار به راه اندازی مجدد اقتصاد دارد ، که ممکن است آغازگر موج دوم. این اپیدمی سرانجام باعث شد تا مردم دوباره در خانه منزوی شوند و قدرت مصرفی اقتصاد را از بین ببرند.


"اقدامات بهداشت عمومی و اقدامات ضد اپیدمی غیر معقول در نظر گرفته می شود." برخی از رسانه های محافظه کار در ایالات متحده روند افکار عمومی را تحریک می کنند و منجر به "محدود کردن آزادی سفیدپوستان می شوند فقط به این دلیل که غیر سفیدپوست ها می میرند. این یک نقض جدی است هماهنگی نژادی."


به دلیل شکاف بین گروه قومی آلوده و طبقه اجتماعی ، یک بیماری همه گیر به "شما" و "ما" تقسیم می شود. طرفداران محافظه کار در ایالات متحده از توقف قرنطینه در خانه حمایت می کنند. آنها معتقدند که "شما مردم" در برابر عفونت آسیب پذیر هستید ، بنابراین باید به خوبی از بیماری همه گیر مراقبت کنیم. "ما" آزاد هستیم که بیرون برویم و تاثیری در حقوق دیگران نداریم.


نیویورک تایمز همچنین در مورد دلایل بالا بودن میزان آلودگی در میان گروه های قومی لاتین و سیاه پوست در نیویورک گزارش داد. دولت شهر نیویورک گزارشی در مورد شیوع اقوام مختلف منتشر کرده است. شیوع لاتین ها و سیاه پوستان بسیار بیشتر از سایر اقوام است و این دو با هم از 40٪ میزان تایید شده فراتر می روند و کل جامعه آمریکا را شوکه می کند.


نیویورک تایمز تجزیه و تحلیل کرد: "مشاغل این دو گروه قومی افرادی هستند که باید هر روز برای کار بیرون بروند." در میان کارگران خط اول مانند کارمندان سوپرمارکت ، رانندگان اتوبوس و مترو و پرسنل مراکز مراقبت ، بیش از 75 نفر ٪ برای اقلیت ها ، بیش از 60٪ پاک کننده ها لاتین هستند و بیش از 40٪ کارگران حمل و نقل جمعی سیاه پوست هستند. اگرچه در آمار ، به نظر می رسد گروه های قومی خاصی بیشتر در معرض ویروس هستند ، اما واقعیت این است که فقر کیفیت زندگی فرد را از او می گیرد و حتی جان او را می گیرد.


نیکی: میزان مرگ و میر در اروپا و آمریکا 100 برابر آسیا است

در مورد اینکه چرا نرخ مرگ تاج جدید در آسیا کمتر از اروپا و آمریکا است؟ پس از مقایسه داده های کشورهای بزرگ ، Nikkei دریافت که میزان مرگ ویروس تاج جدید در اروپا و ایالات متحده بیشتر است و آسیا به طور قابل توجهی پایین تر است و شکاف بین تعداد مرگ و میر در هر جمعیت در اروپا و ایالات متحده ایالات و آسیا حدود 100 برابر است.


کارشناسان معتقدند که این امر عمدتاً به تفاوت در عادات زندگی ، نسبت بیماری ها و سایر عوامل مربوط می شود.برخی از مطالعات مشترک بین المللی نیز کشف بیماری ها و تفاوت های ژنتیکی را آغاز کرده است. Takanori Kanai ، استاد دانشگاه Keio در ژاپن که درگیر مطالعه باکتریهای روده از نژادهای مختلف است ، اشاره کرد که "تفاوتهای ژنتیکی ممکن است مربوط به تفاوت در میزان مرگ و میر تاج جدید باشد."


این ویروس هنوز در سرتاسر جهان در جریان است. چرا سیاه پوستان و لاتین بزرگترین عفونت ها هستند و چرا اپیدمی در آسیا نسبت به اروپا و آمریکا خفیف تر است. اما داده ها دریافتند که حتی ویروس نیز بر اساس نژاد و کلاس تبعیض دارد.


معلوم می شود که "بیماری" مساوی نیست. در برابر ویروس ، زندگی انسان ها واقعاً کم و زیاد است!

آفریقایی آمریکایی ها بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا هستند.

بر اساس تجزیه و تحلیل داده های اولیه از حوزه های قضایی سراسر کشور ، به نظر می رسد میزان آلودگی و مرگ در میان سیاه پوستان آمریکایی در سراسر ایالات متحده بسیار زیاد است.


افزایش اختلافات نژادی باعث شد که جراح روز سه شنبه اعتراف کند که خطر آفریقایی-آمریکایی در حال افزایش است زیرا مقامات بهداشت عمومی بیشتر و بیشتر درخواست اطلاعات بیشتر در مورد بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و به دلیل بیماری های عفونی می میرند ، می شوند. داده ها ، این بیماری عفونی باعث بیش از 12000 مرگ در ایالات متحده شده است.


تحلیل واشنگتن پست از داده های موجود و داده های جمعیتی نشان می دهد که میزان آلودگی در شهرستان های دارای اکثریت سیاه پوستان سه برابر میزان آلودگی است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستان های دارای اکثریت سفیدپوست است.



آفریقایی-آمریکایی ها بر اساس درصد جمعیت و نسبت مرگ ویروس کرونا


فقط چند حوزه قضایی به صورت علنی موارد ویروس کرونا و مرگ ناشی از نژاد را گزارش می دهند.


درصد


جمعیت


درصد


شمار کشته شدگان


73٪


70٪


58٪


لوئیزیانا


میلواکی


یک شهرستان در ویسکانسین.


D.C.


46٪


32٪


26٪


67٪


میشیگان


ایلینوی


شیکاگو


42٪


41٪


32٪


14٪


14٪


کارولینای شمالی


کانکتیکت


فلوریدا


38٪


بیست و یک٪


16٪


16٪


15٪


10٪


منبع: دانشگاه جان هاپکینز ، وزارت امور خارجه بهداشت و نظرسنجی از جامعه آمریکایی.


در شهرستان میلواکی به عنوان بزرگترین شهر ویسکانسین ، آفریقایی آمریکایی ها حدود 70٪ از تلفات را تشکیل می دهند ، اما فقط 26٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهد. این شکاف در لوئیزیانا ، اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها فقط 32 درصد از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، 70 درصد مرگ ها سیاهپوست بود.


طبق گزارش ها در می سی سی پی ، تعداد مرگ 845 نفر در این ایالت بیش از همه مناطق به جز نیویورک و نیوجرسی است. آفریقایی آمریکایی ها 33٪ از کل موارد و حدود 40٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند ، حتی اگر آفریقایی آمریکایی ها باشند. فقط 14٪ از کل جمعیت. این ایالت طبقه بندی قومی را بر اساس شهرستان یا شهر ارائه نمی دهد ، اما بیش از یک چهارم مرگ و میرها در دیترویت رخ می دهد ، جایی که آفریقایی آمریکایی ها 79٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


و در ایلینوی ، تقریباً در سطح ایالت همان شکاف میشیگان وجود دارد ، اما وضعیت از جنبه های زیر آشکارتر می شود. میزان مرگ ساکنان سیاه پوست شیکاگو شش برابر ساکنان سفیدپوست است. از 118 مرگ گزارش شده توسط این شهر ، نزدیک به 70 درصد سیاهپوستان بوده اند - این درصد 40 درصد بالاتر از درصد آفریقایی-آمریکایی های ساکن شیکاگو است.



اکثریت شهرستان


شهرستان


هر 100 هزار مورد


هر 100000 مرگ


آسیایی


6


19.5


0.4


سیاه


131


137.5


6.3


اسپانیایی زبان


124


27.2


0.6


سفید


2،879


39.8


1.1


توجه: داده ها برای هر 100 k براساس میانگین است.


منبع: دانشگاه جان هاپکینز و نظرسنجی جامعه آمریکا.


روز سه شنبه ، رئیس جمهور ترامپ برای اولین بار در یک جلسه توجیهی توسط گروه ویژه کاخ سفید ، اختلافات نژادی را به رسمیت شناخت.


ترامپ گفت: "ما همه تلاش خود را می کنیم تا این چالش را برآورده کنیم. این یک چالش بزرگ است." "وحشتناک است." وی افزود که آنتونی اس. فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی S.Fuci) " توجه بسیار جدی به این موضوع. "


ترامپ گفت: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."


[آیا کسی در اطراف شما به دلیل ذات الریه کرونر جدید فوت کرده است؟ داستان های آنها را با پست به اشتراک بگذارید. ]


اطلاعات دقیق در مورد قومیت بیماران ویروسی کرونا در کمتر از دوازده ایالت و چندین شهرستان به طور عمومی گزارش شده است.


آفریقایی آمریکایی ها شیوع بیشتری در دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های ریوی دارند. جان بل ادواردز ، فرماندار لوئیزیانا ، اظهار داشت که این مشکلات سلامتی باعث می شود افراد مستعد ابتلا به بیماری های جدید تنفسی شوند. با این حال ، هرگز همه گیری وجود نداشته است که این تفاوت را به وضوح برجسته کند.


فاوسی در جلسه توجیهی گفت که این بحران "روشن کرد که این شکاف ها چقدر غیرقابل قبول است." وی افزود: "ما در حال حاضر هیچ کاری جز تلاش برای ارائه بهترین مراقبت به" آفریقایی تبارهای آمریکایی "برای جلوگیری از عوارض انجام نمی دهیم."


جروم آدامز 45 ساله گفت: "من شخصاً فکر می کنم فشار خون بالا دارم." من بیماری قلبی دارم زیرا یک هفته را در بخش مراقبت های ویژه بیماری قلبی گذراندم. در واقع آسم دارم. من بیمارانی هستم که دیابت پیش دیابت دارند ، بنابراین من نمایانگر سنت سیاهپوستان آمریکایی هستیم که در فقر رشد می کنند. "


آدامز افزود که شنیدن در مورد میزان بالای مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید در جوامع سیاهپوست "واقعاً قلب من را می شکند" ، وی تأکید کرد که توصیه به ماندن در خانه برای کاهش سرعت شیوع چیزی است که همه باید از آن پیروی کنند.


روز دوشنبه ، کمیته حقوقی حقوقی وکالت و صدها پزشک در جلسه ای با گروهی از قانون گذاران دموکرات از جمله الیزابت وارن (ماساچوست) ، کوری بوکر (NJ) ، کامالا د هریس (کالیفرنیا) شرکت کردند. دولت فدرال نژادی و نژادی را منتشر می کند داده های قومی در مورد آزمایش ویروس کرونا ، بیماران و نتایج سلامتی آنها هر روز.


تاکنون ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها فقط آمار و ارقام را از نظر سن و جنس منتشر کرده اند.


[پنومونی تاج جدید جوامع سیاه پوستان را از بین می برد. جامعه ای در میلواکی در حال بررسی چگونگی مقابله با مقاومت است. ]


قانون گذاران ، مدافعان شهروندان و متخصصان پزشکی می گویند این اطلاعات برای اطمینان از داشتن فرصت های برابر آفریقایی آمریکایی و سایر رنگین پوستان برای دریافت آزمایش و درمان و همچنین کمک به تدوین استراتژی بهداشت عمومی برای محافظت از افرادی که آسیب پذیرتر هستند ، ضروری است.


شورای دادگستری در نامه خود به وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر (الکس آذر) اظهار داشت که "عدم تکان دهنده بودن شفافیت و داده های دولت ترامپ از درک مقامات بهداشت عمومی جلوگیری می کند. تأثیر کامل اپیدمی بر جوامع سیاه پوستان و افراد رنگین پوست دیگر. "


روز چهارشنبه ، آژانس این مطالعه را اعلام کرد ، که در آن حدود 1500 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان در 14 ایالت بررسی شده است. CDC فقط داده های نژادی مربوط به 580 بیمار را دارد ، اما اطلاعات محدود تفاوت های مشابهی را نشان می دهد: اگرچه آفریقایی آمریکایی ها 18٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، 33٪ از بستری شدن در بیمارستان ها را تشکیل می دهد.


یک فرم استاندارد برای گزارش موارد ویروس کرونا در سراسر کشور به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها نیاز به یک سری اطلاعات جمعیتی ، از جمله اطلاعات نژادی و قومی دارد. با این حال ، اسکات پولی ، سخنگوی مراکز کنترل بیماری ، گفت که زمینه اغلب خالی است و این آژانس های محلی "تحت فشار زیادی در جمع آوری و گزارش اطلاعات مورد" قرار دارند.


به دلیل شیوع این بیماری در ایالات متحده ، گزارش های متناقض و پراکنده ای نیز در مورد سن ، جنس و محل زندگی وجود دارد.


در بعضی از مناطق ، قانونگذاران در تلاشند خودشان خلا data داده ها را پر کنند. ویرجینیا طبقه بندی قومی پرونده خود را گزارش می دهد ، نه مرگ آن. در همسایگی مریلند ، فرماندار لری هوگان (لری هوگان ، R) روز سه شنبه گفت که ایالت انتشار اطلاعات مربوط به نژاد را آغاز می کند. یک روز پیش ، بیش از 80 عضو مجلس نمایندگان با ارسال نامه ای از وی خواستند این اطلاعات را ارائه دهد.


دل نیک ماسبی ، یک دموکرات به نمایندگی از بالتیمور ، از دوستان ، همکاران و برادرانش در اخوان امگا Psi Phi اخبار در مورد مردان سیاه پوستی را که از پنومونی تاج جدید آلوده بودند و یا در معرض مرگ بودند شروع کرد. اطلاعات هفتگی.


ماسبی گفت: "این نوعی ترسناک است." "من شروع به دریافت تماس در مورد افرادی کردم که شخصاً آنها را می شناسم."


این هفته ، در واشنگتن دی سی ، مقامات منطقه برای اولین بار داده های نژادی را منتشر کردند ، که نشان می دهد این بیماری باعث عدم تناسب مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها شده است. از 22 مرگ و میر در این منطقه ، تقریباً 60٪ سیاه پوستان بودند ، اما آفریقایی آمریکایی ها تقریباً 46٪ جمعیت این شهر را تشکیل می دادند.


مانند بسیاری از حوزه های قضایی دیگر ، مقامات بهداشتی در این منطقه از قومیت بسیاری از افراد که آزمایش مثبت داده اند ، نمی دانند. روز سه شنبه ، شهردار موریل ای. بوثر (D) در مصاحبه ای با MSNBC گفت که این شهر فاقد داده های قومی در مورد نیمی از موارد مثبت است ، اما داده های موجود کافی است تا او "بسیار نگران باشد که این ویروس بر آفریقایی آمریکایی های ما تأثیر بگذارد msgstr "" "مردم تأثیر نامتناسبی ایجاد می کنند".


Bowser گفت: "ما بیماری های زمینه ای مانند فشار خون بالا ، دیابت و بیماری های قلبی را می دانیم. مقابله با این ویروس به ویژه دشوار است." "ما می دانیم که آفریقایی آمریکایی ها هر روز تحت این شرایط زمینه ای زندگی می کنند ، که ممکن است بزرگتر باشد نسبت اکثر آمریکایی ها حتی بیشتر است. "


اگرچه این تفاوت در روزهای اخیر توجه ملی را به خود جلب کرده است ، اما در چند هفته گذشته برخی از جوامع عمدتا سیاه پوستان تحت تأثیر اپیدمی قرار گرفته اند - نه فقط در شهرهای این کشور.


شهرستان دوگرتی و شهر آلبانی ، واقع در روستاهای جنوب غربی جورجیا ، بیشترین تلفات را در جورجیا دارند. داگرتی 90،000 نفر جمعیت دارد. تا روز سه شنبه ، 973 مورد مثبت و 56 مرگ وجود داشته است.


در مقابل ، شهرستان فولتون ، که شامل آتلانتا است ، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد که دارای 1،185 مورد و 39 مورد مرگ است. میشل فاولر ، بازپرس دادگستری گفت: سیاه پوستان 70٪ از جمعیت دوهرتی و بیش از 90٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند.


دیمیتریوس یانگ کمیسر شهر آلبانی گفت: "از نظر تاریخی ، وقتی ایالات متحده سرما می خورد ، سیاه پوستان آمریکایی به ذات الریه مبتلا می شوند." گفت هفته گذشته.


مقامات منتخب و کارشناسان بهداشت عمومی خاطرنشان کردند که نسل ها تبعیض و بی اعتمادی بین جامعه سیاه پوستان و سیستم پزشکی وجود دارد. آفریقایی-آمریکایی ها نیز به احتمال زیاد بیمه نیستند و در جوامعی با امکانات پزشکی کافی زندگی نمی کنند.


بنابراین ، در طول تاریخ ، آفریقایی آمریکایی ها به طور نامتناسبی با بیماری های مزمن مانند آسم ، فشار خون بالا و دیابت تشخیص داده شده اند. کارشناسان می گویند این بیماری ها باعث کشنده شدن پنومونی کرونر جدید می شود.


منتقدان پاسخ بهداشت عمومی با استناد به اطلاعات گیج کننده درباره چگونگی انتشار ویروس ، مانند تأکیدهای اولیه در سفرهای خارج از کشور ، خاطرنشان کردند که برخی از مقامات دولتی برای تشویق فاصله اجتماعی ، در صدور دستورالعمل "ماندن در خانه" به تأخیر افتاده اند.


برخی از فعالان معتقدند که حتی در این صورت ، ممکن است سیاه پوستان بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرند ، زیرا بسیاری از افراد به مشاغل کم مزد یا پایه مانند خدمات غذایی ، حمل و نقل عمومی و مراقبت های بهداشتی مشغول هستند که این امر به ادامه تعامل با مردم نیاز دارد.


دوریان میسون ، مدیر برابری سلامت در مرکز ملی حقوق زنان ، در بیانیه ای گفت ، "این شیوع نابرابری های ساختاری جدی را ایجاد کرده است که باعث شده جوامع حاشیه نشین در صورت خوب و بد بودن اقتصاد آسیب پذیرتر شوند." این نابرابری های ساختاری در مراقبت های بهداشتی ما سیستم تفاوت های قومی و جنسیتی را نادیده نمی گیرد و ما نیز نباید به این اپیدمی پاسخ دهیم. "