پلیس ایالات متحده مردم سیاه پوست را می کشد: تظاهرات ، از ترس موج دوم شیوع ، ویروس را تشدید می کند

همانطور که پنومونی تاج جدید در ایالات متحده آغاز می شود ، تظاهرات خشن ضد هشدار در سراسر کشور گسترش یافت. چند روز پیش کارشناسان بهداشت گفتند که جمعیت متراکمی در محل تظاهرات وجود دارد و بسیاری از مردم ماسک نمی پوشند ، این ترس وجود دارد که افراد مبتلا به علامت بدون علامت ممکن است ویروس را به دیگران منتقل کنند و این باعث ایجاد موج دوم شیوع بیماری می شود.

وزارت بهداشت مینه سوتا گفت تقریباً قطعی است که این تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود. تیم والز ، فرماندار مینیاپولیس ، بسیاری از تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را متهم کرد که با استفاده از ماسک ، از این اپیدمی برای پنهان کردن هویت خود استفاده کرده و اوضاع را آشفته کرده اند. مینیاپولیس پنجشنبه گذشته (28 ام) 35 مورد تایید شده جدید ، بالاترین سطح یک روزه و جمعه گذشته (29 ام) 29 مورد جدید دیگر تأیید شده اضافه کرد.

کیشا لنس باتومز ، شهردار آتلانتا ، جورجیا ، شنبه (30 ام) به تظاهرکنندگان هشدار داد: "اگر شب گذشته برای تظاهرات بیرون رفتید ، ممکن است مجبور شوید این هفته آزمایش شوید." باتومز گفت که وضعیت فعلی در ایالات متحده هنوز وخیم است. در این میان ، سیاه پوستان و سایر افراد رنگین پوست میزان مرگ و میر بالایی دارند.

جمعیت نامتناسب سیاه پوستان بیش از نیمی از موارد ویروس کرونا در ایالات متحده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهد.

در 22٪ از شهرستانهای ایالات متحده ، سیاه پوستان نسبت نامناسبی از جمعیت را تشکیل می دهند ، و این مکانها بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند. یک مطالعه ملی توسط گروه تحقیقاتی ایدز کرونا ویروس نشان داد که موارد ایدز و تقریبا 60٪ از مرگ و میرها .


این مطالعه همچنین نشان داد که عوامل اقتصادی - اجتماعی مانند وضعیت اشتغال و دسترسی به مراقبت های پزشکی بیشتر از وضعیت سلامت پایه پیش بینی کننده عفونت و مرگ و میر هستند.


گرگوریو میلت ، معاون رئیس بنیاد تحقیقات ایدز amfAR ، گفت: نتایج این مطالعه نشان می دهد با شروع بازگشایی فضاهای تجاری و عمومی در ایالات ، سیاه پوستان بیشتر در معرض بیماری همه گیر قرار می گیرند.


میلت گفت: "واضح است که COVID-19 تأثیر نامتناسبی در تشخیص و مرگ آفریقایی آمریکایی ها دارد." وی افزود که نویسنده این مطالعه این گزارش تحقیق را خیلی زود منتشر کرد ، امیدوار است که بتواند تصمیمات سیاسی مربوط به بازگشایی بنگاه ها را تحت تأثیر قرار دهد. "همه همکاران من نگران هستند که با این سیاست های جامعه آزاد ، بار اپیدمی پنومونی تاج جدید در همه جوامع به طور مساوی تقسیم نشود. ما احتمالاً شاهد مرگ بیشتر ایدز و جوامع آفریقایی-آمریکایی خواهیم بود. موارد "



میلت اظهار داشت: محققان قصد دارند برای رهایی از فاصله اجتماعی و الزامات پناهندگی برای موارد و مرگ ناشی از COVID-19 ، شهرستانهای سیاه پوست در جورجیا ، تگزاس ، آلاباما و کارولینای جنوبی را ردیابی کنند. ضربه.


محققان دانشگاه آمفار و دانشکده بهداشت عمومی رولینز در دانشگاه اموری در جورجیا تیم تحقیقاتی را که شامل تحقیقات توسط دانشگاه جان هاپکینز ، دانشگاه می سی سی پی ، دانشگاه جورج تاون و سازمان های غیر انتفاعی بود ، هدایت کردند. پرسنل


این مطالعه اطلاعات بیشتر و بیشتری را نشان می دهد که نشان می دهد نسبت افراد سیاه پوست آلوده و کشته شده توسط این ویروس کرونا بسیار زیاد است. مانند تحقیقات و تجزیه و تحلیل های دیگر ، این نگرانی در مورد شکاف داده ها در نژاد و قومیت بیماران ویروسی جمع آوری شده و گزارش شده توسط مقامات شهرستان ، ایالت و فدرال ، از جمله آزمایش ، موارد ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ وجود دارد.



طبق اطلاعات جمع آوری شده در 13 آوریل ، مطالعه amfAR بر شهرستانهایی تمرکز داشت که سیاه پوستان بیش از 13٪ از کل جمعیت را تشکیل می دادند. تعداد نامتناسب سیاه پوستان 22٪ از کل شهرستانهای ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اما 52٪ موارد ویروس کرونا و 58٪ مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید است ، که یک بیماری ناشی از این ویروس است.


ویروس کرونا با سرعت نگران کننده ای سیاه پوستان آمریکایی را آلوده و از بین می برد.


از آنجا که ویروس کرونا به طور نامتناسبی بر جامعه سیاه پوستان در واشنگتن دی سی تأثیر می گذارد ، یک سازمان غیردولتی محلی در حال ارائه اقدامات آزمایش و کمک است. (پست واشنگتن)

این مطالعه نشان داد که تقریباً در تمام شهرستانهای نامتناسب سیاه پوست ، حداقل یک نفر ویروس کرونا تشخیص داده شده است ، در حالی که در سایر شهرستانها 80٪ است و تقریباً نیمی از شهرستانها با جمعیت سیاهپوست (49٪) حداقل یک نفر داشتند. در اثر پنومونی کرونر جدید درگذشت. نرخ تشخیص بالاتر در شهرستانهای سیاه در شهرها ، شهرهای کوچک و مناطق روستایی است که به طور نامتناسبی بزرگ است. میزان مرگ و میر در مناطق کوچکتر شهری و جوامع روستایی بیشتر است.



این مطالعه مقایسه 677 شهرستان غیر متناسب سیاه پوستان در سراسر کشور با 2565 شهرستان دیگر است. از 13 آوریل ، ایالات متحده در مجموع 547،390 مورد ذات الریه کرونر جدید و 21،634 مرگ را ثبت کرده است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اذعان دارند که بار نامتناسب بیماری و مرگ "در میان رنگین پوستان است. این سازمان هنوز توسط سازمان های مدنی به دلیل ارائه اطلاعات ناقص نژادی و قومی در مورد موارد COVID-19 و مرگ ، مورد انتقاد قرار می گیرد.


اگرچه کارشناسان بهداشت عمومی و رهبران سیاسی علت اصلی بیماری ، مانند بیماری های قلبی و دیابت را علت مرگ و میر بالای بیماری های جدی و ذات الریه کرونر جدید در میان سیاه پوستان آمریکایی می دانند ، اما مطالعه amfAR نشان داد که این عوامل دلیل اصلی این تفاوت نیستند. دلیل. در مقابل ، سایر عوامل اجتماعی ، از جمله اشتغال ، دسترسی به بیمه درمانی و خدمات پزشکی و کیفیت پایین هوا و آب ، بیشتر پیش بینی کننده عفونت و مرگ ناشی از COVID-19 هستند.


Millett ، دانشمند سابق CDC که به مطالعه تفاوت نژادی در عفونت HIV اختصاص دارد ، معتقد است که این مسائل ساختاری است که آمریکایی های آفریقایی تبار را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد ، نه تنها پنومونی کرونر جدید ، بلکه انواع مختلف سلامتی وضعیت ، و به عنوان یک جامعه ، ما هنوز به اندازه کافی این مشکلات را حل نکرده ایم.



این مطالعه نشان می دهد که در شهرستانهای سیاه پوست که بیکاری بالایی دارند ، موارد ویروس کرونا بسیار کمتر است. این سازمان همچنین اشاره کرد که "سیاه پوستان آمریکایی بیشتر درگیر کارهایی می شوند که خطر ابتلا به ذات الریه کرونر جدید را افزایش می دهد ، از جمله کارهایی که در شرایط اضطراری بهداشت عمومی فعلی" ضروری "تلقی می شود.


این مطالعه همچنین اشاره کرد که 91٪ از تعداد نامتناسب شهرستانهای سیاه در جنوب است ، بسیاری از ایالات Medicaid را تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه گسترش نداده اند و افراد بالغ با درآمد کم نیز بیمه درمانی ندارند. همچنین متخصصان و امکانات پزشکی کمتری در جوامع روستایی جنوب وجود دارد.


میلت گفت که حتی اگر رهبران منتخب در این ایالت ها تمایلی به گسترش فوری Medicaid نداشته باشند ، می توانند "اقدامات میانی" از جمله گسترش آزمایش در جوامع سیاه پوستان برای بهبود پیشگیری و درمان را انجام دهند. وی گفت که مقامات همچنین باید تدابیری را برای کاهش جمعیت زندانها و زندانها اتخاذ کنند که این نیز نقطه داغ COVID-19 است.



میلت گفت که علیرغم تأثیر نامتناسب بر افراد رنگین پوست ، مقامات باید به یاد داشته باشند که بیماری های عفونی تمایزی بین مناطق ندارند.


او گفت .

تعداد کشته شدگان تاج جدید نزدیک به 90 هزار نفر است! وزیر بهداشت ایالات متحده "گلدان" را به سمت رنگین پوستان می اندازد؟

در هفدهم به وقت محلی ، الکس آذر وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در مصاحبه ای با رسانه های آمریکایی گفت که دلیل اصلی وجود تعداد زیادی از افراد مبتلا به ذات الریه کرونر در ایالات متحده ، سلامتی آمریکایی ها است. به ویژه جوامع اقلیت اقلیت. این دیدگاه توسط رسانه های ایالات متحده تکذیب شد.



به گزارش سی ان ان ، هازارد هنگام پذیرفتن برنامه "وضعیت اتحادیه" سی.ان.ان که به میزبانی جک تپر برگزار شد ، اظهارات مربوطه را مطرح کرد. در ابتدای نمایش ، تارپر با اشاره به اینکه تعداد مرگ و میرهای ناشی از پنومونی تاج جدید در ایالات متحده به 90 هزار نفر رسیده است ، سپس هازارد علت این امر را سلامتی آمریکایی ها دانست و گفت: "متأسفانه ، ایالات متحده جمعیت بسیار متنوعی دارد. گروه های بسیار ناسالم با بیماری های همزمان ، که بسیاری از افراد جامعه ما ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها و جوامع اقلیت را در معرض خطر قرار می دهد ، زیرا این افراد دارای اختلافات بالقوه بیماری و بیماری های مرتبط هستند. این در سیستم مراقبت های بهداشتی آمریکا است البته ما باید میراث ناخوشایند را حل کنیم. "


وقتی تاپر بیشتر پرسید که آیا اظهارات هازارد حاکی از آن است که بسیاری از آمریکایی ها به دلیل COVID-19 جان خود را از دست داده اند زیرا "آنها از سلامتی کمتری نسبت به سایر مناطق جهان برخوردار هستند" ، هازارد آن را انکار کرد ، اما بیشتر اظهار داشت که ایالات متحده "بار بیماری های همزمان به طور جدی متناسب نیست (از جمله چاقی ، فشار خون بالا ، دیابت). این حقایق ثابت می کند که ما را در معرض خطر هر نوع بیماری قرار می دهد."

وقتی تاپر س askedال کرد که آیا این به معنای "تقصیر آمریکایی" است که باعث این تعداد مرگ و میر شده است ، هازارد گفت که "این یک اشتباه نیست" و گفت که این یک اپیدمیولوژی ساده است ، "اگر ما از بالا با فشار خون و دیابت ، با خطر عوارض جدی ناشی از ویروس کرونا مواجه خواهیم شد. "


بیانیه هازارد به سرعت مورد پرسش رسانه های آمریکایی قرار گرفت. CNN به نقل از مطالعه منتشر شده توسط رسانه های عمومی آمریکا (APM) در 11 مه و اشاره کرد که در آن زمان ، تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 80،000 ، که تنها 17،155 مورد سیاه است.



وکس همچنین در مقاله ای تجزیه و تحلیل کرد که "بی عدالتی بهداشت عمومی باعث افزایش تعداد کشته شدگان رنگین پوست شده است" درست است ، اما مقصر دانستن علت اصلی تلفات در ایالات متحده بیش از سایر کشورهای جهان ، یک شربت است. این بدان معنی است که اقلیت مسئول این امر است ، نه دولت فدرال.


رسانه های آمریکایی همچنین اشاره کردند که توضیحات مستقیم و گسترده تر در مورد تعداد غیرمعمول زیاد مرگ و میر در ایالات متحده باید پاسخ "آشفته" و "ضد علمی" دولت آمریکا به بیماری همه گیر باشد. حتی اگر افراد رنگین پوست واقعاً از سلامتی ضعیفی برخوردار باشند ، این نتیجه حاشیه سازی طولانی مدت اجتماعی و اقتصادی و تغذیه ناهموار آنها است. به عبارت دیگر ، اظهارات هازارد قابل لغو است. این افراد رنگین پوست نیستند که در افزایش تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید در ایالات متحده نقش داشته اند ، اما دولت ایالات متحده در حال ارتقا مرگ افراد رنگین پوست است.

آخرین اخبار اپیدمی: اخبار مختلط! بیش از 420،000 مورد تأیید شده در ایالات متحده و بیش از 1.5 میلیون عفونت در سراسر جهان

این هفته ، تعداد موارد تایید شده و مرگ و میر در ایالات متحده به سرعت در حال افزایش است. اما هرچه افراد بیشتری فاصله اجتماعی را جدی می گیرند ، محققان پیش بینی می کنند که چند ماه آینده ترسناک نخواهد بود.


روز چهارشنبه (8 آوریل) ، طبق داده های زمان واقعی Worldometers ، تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده از 420،000 فراتر رفته است و به 425،828 رسیده است ؛ تعداد مرگ و میرها به 14604 نفر رسیده است. تعداد موارد تأیید شده در سراسر جهان با 88147 مورد مرگ به یک میلیون و 506 هزار و 420 مورد افزایش یافت.


روز سه شنبه در یک روز 1885 نفر کشته شدند. محققان گفتند که این قله هنوز نرسیده است.


مدلی از م Instituteسسه سنجش و ارزیابی سلامت (IHME) در دانشگاه واشنگتن در سیاتل ، ایالات متحده نشان می دهد که تعداد کشته های روزانه در ایالات متحده حدود یکشنبه به بالاترین سطح تاریخ خواهد رسید.


این پیش بینی ها همچنین نشان می دهد که ایالات متحده در روزهای شنبه یا حوالی شنبه به حداکثر استفاده خود از منابع مانند تخت بیمارستان و ونتیلاتور خواهد رسید.


اما یک خبر خوب نیز وجود دارد: این مدل نشان می دهد تعداد افراد بیشتری از ویروس کرونا در مقایسه با آنچه در گذشته تصور می شد ، جان خود را از دست داده اند.


روز سه شنبه ، IHME تخمین زده است که حدود 82000 نفر تا ماه آگوست بر اثر ویروس کرونا می میرند. در روز چهارشنبه ، این برآورد به 60415 کاهش یافت.


دانشگاه جان هاپکینز ، که موارد ویروس کرونا را در سراسر جهان ردیابی می کند ، توصیف خود را در مورد روند ویروس کرونا ویروس آمریکا به "کاهش" تغییر داد - مشابه توصیف فعلی روندهای ایتالیا و اسپانیا.


این توضیحات جدید براساس میانگین متحرک 5 روزه موارد جدید است و در هر زمان قابل تغییر است.


ممکن است آمار واقعی کشته ها بیشتر از آن چیزی باشد که می دانیم. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) اظهار داشت که برخی از مرگ های ناشی از ویروس کرونا جدید "ممکن است به اشتباه به عنوان مرگ ناشی از ذات الریه بدون نتیجه آزمایش مثبت طبقه بندی شود".


این ویروس تقریباً همه افراد از جمله جوانان و افراد سالم را به کام مرگ کشانده است. اما داده ها نشان می دهد که میزان مرگ و میر سیاهان از ویروس کرونا جدید به طور نامتناسبی زیاد است.


ترامپ: سیاه پوستان آمریکایی "به طور جدی توسط ویروس کرونا مورد ضربه قرار می گیرند


در لوئیزیانا ، آفریقایی آمریکایی ها 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، اما بیش از 70٪ از مرگ ویروس کرونا در این ایالت را تشکیل می دهند.


در شیکاگو ، تقریباً 72٪ از مرگ ویروس کرونا در میان ساکنان سیاه پوست رخ داده است و سیاه پوستان تنها 30٪ از جمعیت شهر را تشکیل می دهند.


برای بدتر کردن شرایط ، در طی این همه گیری ، تعداد زیادی از بیکاری آسیب بیشتری به کارگران سیاهپوست و اسپانیایی تبار وارد کرده است ، به این معنی که هزینه های پزشکی آنها غیر قابل تحمل است.


اندرو کوومو ، فرماندار ایالت نیویورک ، روز چهارشنبه پرسید: "به نظر می رسد فقیرترین افراد بالاترین قیمت را پرداخت می کنند. چرا این چنین است؟"


وی گفت که آمریکایی های آفریقایی تبار 9 درصد از جمعیت ایالت را تشکیل می دهند ، اما حدود 18 درصد از مرگ و میر این ایالت از ویروس کرونا را تشکیل می دهد.


کوومو گفت: "بیایید از این لحظه شروع به یادگیری کنیم. ما آزمایشات بیشتری را در جوامع اقلیت انجام خواهیم داد ، اما نه فقط برای ویروس ها. اجازه دهید تحقیقات و داده های بیشتری بدست آوریم تا اطلاعات را به ما ارائه دهیم."


رئیس جمهور ایالات متحده ترامپ همچنین آگاه است که سیاه پوستان آمریکایی از عواقب جدی تر ویروس کرونا رنج می برند. ترامپ گفت: "این نامتناسب است. آنها بسیار بد ضربه خورده اند."


"این یک مشکل واقعی است. در جامعه آمریکایی آفریقایی ، داده ها بسیار واضح است. ما برای رفع این چالش همه تلاش خود را می کنیم. این یک چالش بزرگ است. این وحشتناک است."


میلیون ها آمریکایی ناگهان شغل خود را از دست می دهند


از آنجا که ویروس کرونا به شدت بر اقتصاد ایالات متحده تأثیر می گذارد ، بیش از 6.6 میلیون کارگر آمریکایی در هفته اول درخواست مزایای بیکاری کردند.


در ایالت نیویورک ، که بیشترین تعداد موارد و مرگ و میر را دارد ، مقامات تخمین می زنند که درآمد از 10 میلیارد دلار تا 15 میلیارد دلار باشد. روز چهارشنبه ، کوومو ، فرماندار ایالت نیویورک اعلام کرد کسانی که متقاضی مزایای بیکاری هستند 600 دلار اضافی در هفته برای تأمین معاش خود دریافت می کنند.


فرماندار تنسی بیل لی گفت که در سه هفته گذشته ، تعداد افرادی که برای اولین بار در این ایالت متقاضی مزایای بیکاری هستند ، به "بالاترین رکورد" بیش از 250،000 رسیده است.


کمیسیون ایمنی اشتغال در اوکلاهما اظهار داشت که تقریباً 135000 نفر از ساکنان ایالت تقاضای بیکاری کرده اند.


در ویرجینیای غربی ، جیم عدالت (جیم عدالت) فرماندار گفت که 600 دلار دیگر به بیکاران پرداخت می شود.


پیشرفت در آزمایش های پلاسما درمانی و واکسن ها


ورود واکسن ها به بازار معمولاً سال ها طول می کشد ، اما مقامات سخت در تلاش هستند تا در اولین فرصت واکسن ویروس کرونا را تولید کنند.


دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت که ممکن است طی 12 تا 18 ماه واکسن ویروس کرونا ساخته شود ، اما برخی از کارشناسان می گویند این زمان خطرناک است.


ماه گذشته ، آزمایش واکسن برای اولین بار انجام شد و اکنون آزمایش واکسن دیگری آغاز شده است.


سخنگوی شرکت بیوتکنولوژی Inovio گفت که اینوویو این هفته یک آزمایش بالینی فاز 1 را آغاز کرده و انتظار می رود تا پایان تابستان به پایان برسد.


دکتر پابلو تباس ، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان دانشگاه پنسیلوانیا و محقق اصلی این مطالعه گفت: "ما انتظار داریم تعداد ثبت نام های این مطالعه مقدماتی به زودی افزایش یابد."


"مردم علاقه زیادی به این واکسن دارند و آنها امیدوارند که هر کاری که می توانند انجام دهند تا در اسرع وقت افراد بیشتری را از این اپیدمی محافظت کنند."


همزمان ، اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA) ماه گذشته درمان با پلاسما را برای بیماران بسیار سخت تسریع کرد.


این هفته به جیسون گارسیا - مردی که از ویروس کرونا در حال بهبود بود - گفته شد که اهدا don پلاسما توزیع شده است ، بنابراین آنتی بادی های وی می توانند به بهبودی بیمار دیگر کمک کنند.


گارسیا گفت که پزشک به او گفت که بعداً وضعیت بیمار بهتر شد.

آزمایش سرولوژیکی اهدا کنندگان خون در ایالات متحده برای شناسایی آنتی بادی های واکنش دهنده SARS-CoV-2

زمینه

ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر جدید می شود ابتدا در دسامبر 2019 در ووهان چین کشف شد و سپس در سطح جهان گسترش یافت. ایالات متحده اولین موارد خود را در ژانویه 2020 کشف کرد.


روش

به منظور تعیین اینکه آیا آنتی بادی های واکنشی SARS-CoV-2 قبل از اولین مورد تأیید شده در ایالات متحده در 19 ژانویه 2020 در سرم وجود داشته است ، صلیب سرخ آمریکا از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 جمع آوری شد از 7389 نمونه باقیمانده اهدای خون معمول و همچنین اهداکنندگان خون که در 9 ایالت (کالیفرنیا ، کنتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، اورگان ، رود آیلند ، واشنگتن و ویسکانسین) زندگی می کنند. تشخیص آنتی بادی ضد SARS-CoV-2. برای تشخیص IgG ، IgM ، آزمایش میکروسفرزایی ، سنجش ایمنی جاذب متصل به آنزیم Ig S1 (ELISA) ، دامنه اتصال گیرنده / تست فعالیت انسداد .


نتیجه

از 7389 نمونه ، 106 مورد واکنش PAN Ig بودند. از این 106 نمونه ، 90 نمونه برای آزمایش بیشتر در دسترس است. در میان آنها ، 84 دارای فعالیت خنثی کننده ، 1 دارای فعالیت اتصال S1 ، و 1 دارای فعالیت مسدود کننده گیرنده / ACE2> 50، بود ، که حاکی از وجود آنتی بادی های ضد SARS-CoV-2 است. هر 9 ایالت کمکهای واکنشی دارند.


در نتیجه

این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده معرفی شده باشد.