میزان مرگ ویروس کرونا در میان سیاه پوستان آمریکایی و افرادی که در معرض آلودگی هوا هستند بیشتر است

همسویی: طبق داده های مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط زیست جهانی در دانشگاه هاروارد ، تشخیص زودرس مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید دو روند نگران کننده را نشان می دهد: میزان مرگ و میر سیاه پوستان آمریکایی و کسانی که مدت طولانی در معرض آلودگی هوا هستند در حال افزایش است - دو داده های جمعیتی همپوشانی دارند.


اگرچه داده ها در مورد قومیت موارد ویروس کرونا بسیار کم و برای نتیجه گیری جامع کافی نیست ، تحقیقات اولیه نشان می دهد که آمریکایی ها سیاه پوست هستند. مرگ و میر بیش از حد ناشی از ذات الریه کرونر جدید: شیکاگو 72 درصد مرگ ، لوئیزیانا 70 درصد ، میشیگان 41 درصد و بسیاری از ایالت ها (از جمله نیویورک) هنوز آمار نژادی جمعیت آزمایش و مرگ و میر را منتشر نکرده اند. نیویورک تایمز.

یک مطالعه جدید هاروارد نشان داد که تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید و سایر شرایط مربوط به قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در طولانی مدت دارای همپوشانی زیادی است ، که نشان می دهد کسانی که در مناطقی با آلودگی شدید هوا (شهرها) زندگی می کنند بیشتر از کسانی است که در مناطق آلوده نیست از بین کسانی که شرایط سلامتی یکسانی دارند ، 15٪ بیشتر احتمال دارد که بر اثر ذات الریه کرونر جدید بمیرند.

دکتر آرون برنشتاین ، مدیر موقت مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط جهانی دانشگاه هاروارد ، به خبرنگاران گفت: "ما دلایل بیشتری برای رسیدگی به بی انصافی و آسیب های ناشی از آلودگی هوا داریم." فوربس. "قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا به طور جدی خطر مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تحت تأثیر قرار می دهد. ما می دانیم که آفریقایی آمریکایی ها ، به ویژه ، در معرض آلودگی هوا نسبت به سفیدپوستان هستند."

محققان می گویند داده های اولیه نشان می دهد که میزان بالای مرگ و میر در میان سیاه پوستان آمریکایی می تواند ناشی از این واقعیت باشد که این جمعیت ها کمتر بیمه می شوند ، بیشتر احتمال دارد که شرایط پزشکی قبلی داشته باشند ، احتمال اینکه از راه دور کار کنند و بیشتر به دلیل تعصب ضمنی برای آزمایش و درمان مناسب مردود است. نیویورک تایمز.

براساس نظرسنجی جامعه آمریکا ، طبق اطلاعات آکادمی ملی علوم ، 51 درصد سیاهپوستان آمریکایی در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند و افرادی که در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند.

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت: "توزیع این بیماری وحشتناک داستانی از نابرابری منابع را روایت می کند." "فقر در واقع ما را می کشد ... این یک شیکاگو سیاه ویرانگر است."

زمینه اصلی: در ایالات متحده 368،533 مورد ویروس کرونا و 11008 مورد مرگ وجود دارد. برای نتیجه گیری جامع خیلی زود است ، اما داده های اولیه نشان می دهد اقلیت های فقیر شهری بطور نامتناسبی تحت تأثیر ویروس قرار می گیرند. اثرات مرکبی از نابرابری وجود دارد (قرار دادن رنگین پوستان در یک وضعیت به طور فزاینده خطرناک) ". مرکز پیشرفت آمریکا.


مماس: بیشترین جمعیت زندانی شده مردان سیاه پوست نیز ممکن است کشنده باشد.موجود پنومونی تاج جدید ثابت کرده است که تمیز کردن زندانها به دلیل ارتباط تنگاتنگ بین یکدیگر غیر ممکن است.

آخرین تحولات در اپیدمی ذات الریه تاج جدید در نیمکره غربی

تعداد کشته شدگان جهانی در اثر شیوع ویروس کرونا ، از 325،000 نفر گذشته است. تعداد موارد تأیید شده نزدیک به 5 میلیون نفر است و تعداد بیماران معالجه بیش از 1.79 میلیون نفر است.


شمار کشته های شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده در مرکز همه گیر جهانی از 93،550 نفر گذشته است. شمار کشته شدگان در نیویورک ، که بیشتر تحت تأثیر این اپیدمی قرار داشت ، به 28000 نفر رسید.بیشتر کشته ها سیاه پوستان و شهروندان آمریکای لاتین بودند. یک مدرسه یهودی در بروکلین که با ممنوعیت ادامه تحصیل COVID-19 مطابقت نداشت ، تعطیل شد. از سوی دیگر ، پرزیدنت ترامپ در پاسخ به این س aboutال که سازمان بهداشت جهانی چه نوع اصلاحاتی را باید انجام دهد ، "WHO باید نظم بیشتری داشته باشد و بهتر عمل کند."


اپیدمی ویروس کرونا ویروس جدید انگلیس ، مرکز اپیدمی در اروپا ، طی 24 ساعت گذشته تعداد کشته شدگان را 545 به 34341 نفر افزایش داده است. این کشور 2412 مورد تایید شده را اضافه کرده و تعداد افراد آلوده به 248،818 نفر افزایش یافته است. وزیر بهداشت مت هانکوک در کنگره بیانیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه 89٪ از موارد مرگ و میر پنومونی ویروس کرونا در کشور بیش از 69 سال است.


تعداد مرگ های ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته 162 مورد افزایش یافته و به 32169 مورد رسیده است و تعداد موارد تایید شده ویروس کرونا نیز با 1424 مورد به 65129 مورد کاهش یافته است.


در اسپانیا ، 27،778 نفر بر اثر پنومونی ویروس کرونا ویران کردند و تعداد موارد تأیید شده از 232،000 نفر گذشت. در محدوده اقدامات دولت اسپانیا برای پاسخگویی به اپیدمی تاج جدید ، شهروندان بالای 6 سال باید از فردا در مکان های عمومی ماسک بزنند. دولت همچنین به کودکان 3-5 ساله توصیه می کند از ماسک استفاده کنند.


تعداد مرگ و میر در بلژیک 9 هزار و 150 نفر بود و تعداد موارد تایید شده در 24 ساعت گذشته با 192 مورد افزایش به 55 هزار و 983 مورد رسید.


در 24 ساعت گذشته ، تعداد مرگ های ناشی از پنومونی ویروس کرونا در فرانسه 28،022 افزایش یافته و تعداد موارد تأیید شده با 813 مورد به 217،339 مورد افزایش یافته است. از طرف دیگر ، جروم سالومون ، مدیر کل وزارت بهداشت ، خاطرنشان کرد که علائم این سندرم مشابه بیماری کاوازاکی است که قلب و رگهای خونی را درگیر می کند. 52 کودک در فرانسه از بیماری کاوازاکی رنج می برند. بررسی همه گیری.


تعداد مرگ و میرهای ناشی از اپیدمی تاج جدید در هلند به 5،748 نفر افزایش یافت و تعداد موارد تایید شده به 44،447 مورد افزایش یافت. دولت هلند اعلام کرد که در مرحله اول اقدامات آرام سازی پیشرفت مثبتی حاصل شده است و ممکن است از اول ژوئن وارد مرحله دوم شود.


در استرالیا 100 کشته وجود دارد مدارس نیو ساوت ولز در 25 مه افتتاح می شوند و از اول ژوئن تعطیل می شوند.


مسجدی که به دلیل اقدامات جدید پیشگیری و کنترل اپیدمی ویروس کرونا در پایتخت یونان ، آتن ، به مدت دو ماه بسته بود ، بازگشایی شد.


تعداد کشته شدگان ناشی از پنومونی ویروس کرونا در برزیل به 17971 مورد افزایش یافت و تعداد موارد تأیید شده به 271،628 مورد افزایش یافت.

چرا ویروس کرونا ویروس سیاهپوست بیشتری را می کشد؟ چون فقیرند

کشتار نامتناسب آفریقایی آمریکایی ها توسط COVID-19 وحشتناک و ناراحت کننده است.


اما برای کسانی که چشم از مشکلات مردم رنگین پوست در این کشور می بندند ، این فقط تکان دهنده است.


اطلاعات ایالت های ایلینویز ، لوئیزیانا ، میشیگان ، نیوجرسی و کارولینای شمالی نشان می دهد که پنومونی تاج جدید با سرعت بیشتری سیاهپوستان را از بین می برد. در مقایسه با سفیدپوستان.


سایر کشورها یا داده های ویروس کرونا را که بر اساس نژاد تقسیم شده اند ، ندارند یا آن را منتشر نکرده اند. در هر صورت ، نتایج ناگوار مشابهی نیز انتظار می رود.


COVID-19 بیشترین ضربه را به فقرا می زند

این بیماری تفاوتی ندارد. هیچ کس از این مصونیت ندارد. با این وجود افراد رنگین پوست کمتر به بیمه می رسند و کمتر از خدمات پزشکی برخوردار می شوند ، بنابراین بیشتر در معرض خطر دیابت ، فشار خون و آسم هستند.


واقعیت دیگر این است که آفریقایی آمریکایی ها و سایر اقلیت های قومی به طور نامتناسبی درگیر مشاغلی هستند که به آنها اجازه کار یا ماندن در خانه را نمی دهد ، همانطور که بیشتر افراد دیگر این کار را می کنند.


چه کسی واقعاً شوکه شده است که سیاهپوستان در اثر پنومونی کرونر جدید با سرعت بیشتری می میرند؟


البته این جریان اصلی ایالات متحده است. همان مردم ، آنها نه تنها فاصله ریشه دار اقتصادی بین رنگین پوستان را نادیده می گیرند ، بلکه با تعصب نژادی نیز به شکاف کمک می کنند.


دستیار استاد تحقیقات اپیدمیولوژی و آمار زیستی دانشگاه درکسل ، شارل باربر ، به نیویورک تایمز گفت: "از نظر ساختاری ، این جوامع کانون های انتشار این بیماری هستند." "این بیولوژیکی نیست. در واقع این نابرابری های ساختاری موجود هستند که نابرابری نژادی را در این همه گیر شکل می دهند."


مدتهاست که جامعه به حاشیه رانده شده است

باربر معتقد است که سیاست ها از اوایل دهه 1930 باعث می شود ساکنان سیاه پوست در بسیاری از جوامع فاقد فرصت های شغلی ، مسکن پایدار و فروشگاه های مواد غذایی فاقد غذای سالم باشند. وی به تایمز گفت که آفریقایی آمریکایی ها نسبت نامطلوبی از آسم و دیابت دارند.


میزان مرگ و میر سیاهان بیش از دیگران است و هیچ کس نباید از این موضوع شوکه شود.


با این حال ، همه باید عصبانی باشند.


رئیس جمهور دونالد ترامپ شکاف اقتصادی سیاه پوستان را در این هفته تشخیص داد. اما او چه خواهد کرد؟ غیر از شوک ، سایر کشورها در ایالات متحده چه کاری می توانند انجام دهند؟


مدتهاست که جوامع رنگین از نظر اقتصادی در حاشیه قرار گرفته اند. با این حال ، بسیاری از رهبران دولت و تجارت آنها را از مسئولیت خود خلاص نکردند ، آنها به دلیل تنبلی و عدم تمایل به خودکشی ، آنها را برکنار کردند.


کاملاً مشهور است که آفریقایی آمریکایی ها ، اسپانیایی تبارها و سایر رنگین پوستان از نرخ فقر نامتناسب بالایی برخوردار هستند و دسترسی کمی به خدمات بهداشتی دارند و یا اصلاً دسترسی ندارند. همراه آن شرایط سلامتی زمینه ای است که COVID-19 به شدت به آن حمله می کند ، مانند فشار خون بالا ، آسم و دیابت.


هیچ کس تاکنون متوجه این موضوع نشده است؟

همانطور که ایالات متحده امروز گزارش داده است ، فقط به داده های این ایالت ها نگاه کنید:


از 307 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا در ایلینوی ، 42٪ سیاه و 1/37٪ سفید بودند. طبق سرشماری ، تقریباً 15٪ از جمعیت این ایالت سیاه پوست است و سفیدپوستان 77٪ از ایالت را تشکیل می دهند.

در میشیگان ، آمریکایی های آفریقایی تبار فقط 14٪ از جمعیت ایالت ، 33٪ از موارد جدید ذات الریه ریه و 41٪ از مرگ و میر را تشکیل می دهند.

از مرگ ناشی از ویروس کرونا در لوئیزیانا ، 70٪ آفریقایی آمریکایی و 29٪ سفید پوست هستند.

مسئولان مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گفتند که این مرکز اطلاعات قومیت ارائه شده توسط ایالت ها را جمع آوری می کند. اما وقتی مشخص نیست.


کریستن کلارک ، رئیس کمیته وکلای حقوق مدنی تحت این قانون ، امروز به ایالات متحده گفت: "این نوع داده" برای پاسخگویی موثر به بیماری همه گیر آنفولانزا ضروری است. " این کمیته سازمانی غیرانتفاعی است که دفتر مرکزی آن در واشنگتن دی سی واقع شده است.


طرفداران نگران هستند که افراد رنگین پوست اطلاعات کافی در مورد اپیدمی ویروس کرونا دریافت نکرده اند و در معرض آزمایش قرار نگرفته اند. این یک مشکل بزرگ در سراسر کشور است زیرا ابزار آزمایش کافی وجود ندارد.


بدیهی است که بسیاری از آمریکایی ها از نظر اقتصادی از ثروتمندترین کشورهای جهان عقب هستند و اکنون آنها هزینه زندگی خود را پرداخت می کنند.


اما ایالات متحده در این مورد چه خواهد کرد؟ داده های ایلینوی ، لوئیزیانا ، میشیگان ، نیوجرسی و کارولینای شمالی برای نشان دادن این فاصله کافی است.


خیلی دیر است که منتظر بمانیم سایر ایالت ها داده های نژاد را جمع آوری کنند. مقامات فدرال و محلی باید بلافاصله برای کمک به جوامع رنگارنگ اقدام کنند. حداقل ، آنها می توانند اطمینان حاصل کنند که این جوامع می توانند آزمایشات رایگان COVID-19 را انجام دهند ، به آنها کمک می کند تا از مزایای بیکاری درخواست کنند و به آنها کمک می کنند تا یارانه های تجاری و سایر کمک های مالی را دریافت کنند.


در غیر این صورت ، عصبانیت بی معنی است.

چرا ویروس کرونا ویروس آمریکایی های آفریقایی تبار را بیش از دیگران می کشد

ما می دانیم که COVID-19 در حال کشتار آفریقایی آمریکایی ها است. با سرعتی بالاتر از هر گروه دیگری. این را به وضوح در جنوب می بینید. در لوئیزیانا ، 70٪ از مرگ و میرها و 33٪ از کل جمعیت را سیاه پوستان تشکیل می دهند. در آلاباما ، زنان 44٪ از مرگ و میرها و 26٪ از جمعیت را تشکیل می دهند. کارولینای جنوبی و جورجیا اطلاعاتی درباره تفاوت مرگ و میر منتشر نکرده اند ، اما در این دو ایالت سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان به این بیماری مبتلا می شوند. این الگو در شمال نیز وجود دارد ، جایی که آفریقایی آمریکایی ها در شهرهایی مانند شیکاگو و میلواکی از میزان آلودگی و مرگ و میر بالایی برخوردار هستند.


مقامات فدرال این تفاوت ها را با رفتارهای فردی مرتبط می دانند - جروم آمریکایی ، جروم آدامز ، که آمریکایی آفریقایی تبار است ، از سیاه پوستان و سایر افراد رنگین پوست می خواهد "از مصرف الکل ، استعمال سیگار و مواد مخدر خودداری کنند" یک مشکل خاص برای گروه ها. در واقع ، در ویروس کرونای همه گیر ، حساسیت سیاه پوستان به عفونت و مرگ با ویژگی های نژادی نابرابر ایالات متحده رابطه ای جدایی ناپذیر دارد.



برای ذکر چند مثال مرتبط ، سیاه پوستان آمریکایی بیشتر در صنعت خدمات کار می کنند ، حداقل صاحب ماشین هستند و کمتر صاحب خانه می شوند. در نتیجه ، آنها از راه سفر تا نوع کارشان تا شرایط زندگی که در آن زندگی می کنند ، به احتمال زیاد با دیگران ارتباط نزدیک برقرار می کنند.


شکاف سلامت امروز مستقیماً از شکاف ثروت و فرصت دیروز ناشی می شود. درصد بالای آفریقایی-آمریکایی هایی که در صنعت خدمات مشغول به کار هستند بیانگر تاریخ یک بازار کار نژادی است که آنها را در پایین نردبان اقتصادی نگه می دارد ؛ بعید به نظر می رسد که آنها صاحب خانه های خود باشند ، که نشان دهنده تبعیض مسکن و تایید دولت است و تاریخ حمایت دولت. اگر سیاه پوستان آمریکایی به احتمال زیاد از بیماری های رایجی رنج می برند که ویروس کرونا را کشنده تر می کند ، به این دلیل است که این بیماری ها مربوط به تفکیک و فقر متمرکز است که هنوز هم از ویژگی های برجسته جوامع آنها است.


مهم است که درک کنیم این نابرابری نژادی یک اشتباه نیست ، یک نقص در سیستم نیست. این نشان دهنده خصوصیات سرمایه داری آمریکا و منطق عمیقی است که نتایج مشابهی را بارها و بارها تولید می کند.


خیابانی تقریباً متروکه در نیواورلئان. سیاه پوستان در لوئیزیانا 70٪ از مرگ ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند ، حتی اگر فقط 33٪ از جمعیت را تشکیل دهند.

راننده اتوبوسی که روز جمعه برای کار به نیویورک رفت ، دیمیتریوس فریمن از نیویورک تایمز بود

سرمایه داری آمریکا قبل از ظهور نیستی وارد جهان نشده است. منشأ آن از ترتیبات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی موجود است و هنگامی که در نیمه دوم قرن نوزدهم تشکیل شد ، برخی را سرنگون و برخی دیگر را با هم ادغام کرد.


برتری سفید یکی از آنهاست. جنگ داخلی ممکن است جامعه برده داری را نابود کند ، اما سلسله مراتب نژادی هسته اصلی جامعه از ذبح و تخریب درگیری جان سالم به در برد و پیامدهای درگیری را شکل داد ، به ویژه در غیاب یک برنامه پایدار برای تنظیم اساسی زندگی اجتماعی و اقتصادی جنوب زیر.


در بیشتر موارد ، قبل از جنگ ، تاریکی برده ای را نشان می داد. بعداً ، به عنوان کمترین کارگر ذکر شد ، از نیروی کار در حال رشد صنعتی خارج شد و به کشاورزی مستاجر و کارهای خانه کاهش یافت. چارلز اچ وسلی مورخ گفت: "با ظهور صنعت و سیستم های کارخانه ای ، مقررات اجتماعی که کار دستی را به یک عامل منحط تبدیل می کند دیگر لازم الاجرا نیستند." او در سال 1927 نوشت. کتاب "کارگران آمریکایی آفریقایی تبار ، 1925-1850" "کار در یک کارخانه افتخار است. این یک کار ویژه برای کارگران سفیدپوست است."


به عبارت دیگر ، با توسعه سرمایه داری صنعتی در ایالات متحده ، این سیستم کاستایی را حفظ کرد که در آن سفیدپوستان گروه اجتماعی غالب بودند. این فقط موضوع تعصب نیست. همانطور که در دوره برده داری ، نژاد تحت سرمایه داری صنعتی رابطه ای بین فرد و تولید و شخصیت ایجاد کرد. بایدو ، فیلسوف چارلز دبلیو میلز خاطرنشان کرد که "تقسیم کار و تخصیص منابع به همین ترتیب فرصت های زندگی اقتصادی-اقتصادی سفیدپوستان و کودکان سفیدپوست را افزایش داده است."


این بدان معنا نیست که زندگی کارگران سفیدپوست به ویژه خوب است ، اما سیاه پوستان با چالش های بیشتری روبرو هستند ، از سلب حقوق رسمی سیاسی گرفته تا محرومیت اجتماعی و خشونت گسترده و مجازات شده توسط دولت. اگر سیاه پوستان در شهر زندگی کنند ، به غیر بهداشتی ترین و غیر استاندارد ترین مسکن جامعه تقلیل می یابند ؛ اگر مهارت و مهارت داشته باشند ، از اتحادیه ها و اتحادیه ها کنار گذاشته می شوند ، که به آنها کمک خواهد کرد دسترسی به شغل را فراهم کنید ؛ اگر تحصیلات رسمی داشته باشند ، در بیشتر مشاغل طبقه متوسط ​​منع شده اند.


تعداد زیاد سیاه پوستان در خدمات پستی و سایر م institutionsسسات نتیجه مستقیم این محرومیت است. از نظر تاریخی ، کارهای پستی یکی از معدود مشاغل پایداری بود که در دسترس سیاه پوستان بود. مورخ فیلیپ اف. روبیو (فیلیپ اف. روبیو) گفت: "سالهاست که اداره پست برای سیاه پوستان یک کار ایمن تلقی می شود ، زیرا در بخش خصوصی ، هم سرمایه سفید و هم نیروی کار سفید مستثنی است." در "اداره پست همیشه کارگران پستی آمریکایی آفریقایی تبار مشغول کار هستند که برای اشتغال ، عدالت و برابری مبارزه می کنند."


با ورود به دوران معاملات جدید ، تمایز نژادی نابرابر سرمایه داری - بازار کار پراکنده ، اختلافات نژادی فاحش در اشتغال ، درآمد و تحصیلات - حتی در دوران رکود بزرگ نیز بخشی از سبک زندگی آمریکایی ها شده است. در حالی که سیاست گذاران در واشنگتن برای مقابله با بحران تلاش می کردند ، آنها همچنان بر این اساس کار کردند و این اختلافات را عمیق تر کردند ، گاهی اوقات به طور تصادفی ، اما اغلب به دلیل فشار مستقیم سفیدپوستان جنوبی و قانونگذاران آنها - اغلب برنامه ریزی شده.


ایرا کاتزلنزون ، مورخ در "معامله جدید" نوشت: "مشاغلی که شامل مشاغل آفریقایی-آمریکایی نمی شوند ، سیاست های New Deal در زمینه تأمین اجتماعی ، رفاه اجتماعی و بازار کار ، چشم انداز سیاه پوستان را از طریق مدل های مدیریت نژادپرستانه سازمانی محدود می کند و در عین حال همچنین حمایت اقتصادی مثبتی از اکثریت قریب به اتفاق شهروندان سفیدپوست فراهم کرد. "وقتی اقدامات مثبت سفید باشد ،" تاریخ نابرابری نژادی در ایالات متحده در قرن 20 "


بر اساس تبعیض موجود ، سیاست گذاران فدرال شهرهای شمالی را بیشتر منزوی کردند ، مناطق محروم جدیدی ایجاد کردند و سیاه پوستان آمریکایی را از شغل و فرصت های رونق پس از جنگ جدا کردند. در همان زمان ، سیاست هایی مانند آموزش یارانه ای دولت ، وام مسکن با بهره کم و سیستم بزرگراه بین ایالتی به طبقه کارگر اروپایی ها کمک کرد تا به یک طبقه متوسط ​​سفید تبدیل شوند.


البته ، توصیف سریع من از تاریخ نابرابری نژادی در ایالات متحده بسیاری از تفاوت های ظریف را ملایم می کند. ممکن است تعداد زیادی از کارگران سفیدپوست به آنچه W.E.B. Du Bois "دستمزد روانشناختی" حقوق نژادی می نامد ، پیوسته باشند ، اما کار تقسیم شده نژادی در واقع برای صاحبان سرمایه مناسب است ، که نژادپرستی را هنگامی که به نفع منافع آنها باشد ، استفاده می کنند. با این وجود ، در دهه آخر قرن نوزدهم و چند دهه اول قرن 20 ، لحظات مبارزات بین کارگری بین کارگران و شورش های کشاورزی ، شیوه ای متفاوت و برابرتر از زندگی آمریکایی را به چشم می خورد.


برخی از جنبه های New Deal ممکن است دارای نابرابری نژادی ریشه دار باشد ، اما آمریکایی های آفریقایی تبار هنوز تحت رهبری فرانکلین روزولت به دستاوردهای واقعی اقتصادی و اجتماعی دست یافتند. به همین دلیل است که در آستانه کنفرانس ریاست جمهوری دموکراتیک 1940 ، یک روزنامه سیاه به این نتیجه رسید: "در سال های اخیر ، سازمان های دولتی با سیاه پوستان رفتار منصفانه و عادلانه تری از هر زمان دیگری در تاریخ جمهوری داشته اند."


موارد دیگری وجود دارد: در اواسط این قرن ، نهادهای جنبش کارگری شروع به مخالفت با نژادپرستی جیم کرو کردند و پس از جنبش حقوق مدنی ، یک طبقه متوسط ​​سیاهپوست شکل گرفت.


یک دانش آموز دبیرستانی در اری ، پنسیلوانیا از روی پل راه آهن خانه عبور کرد. بعداً پل تخریب شد ، گرچه برخی معتقد بودند که با این کار حقوق شهروندی نقض می شود. - دیمون وینتر / "نیویورک تایمز"

با این حال ، اگر به وضعیت کلی جامعه آمریکا نگاهی بیندازید ، بدیهی است که وضعیت ساختاری سیاه پوستان آمریکایی تفاوت چندانی با ورود عصر صنعتی ندارد. نژاد هنوز شخصیت را شکل می دهد ؛ هنوز هم مشخص می شود که چه کسی متعلق به چه کسی نیست ؛ چه گروه هایی با تأثیر نابرابری سرمایه داری روبرو هستند (به اشکال مختلف) و چه گروه هایی تا حدی مهلت دریافت کرده اند. به عبارت دیگر ، نژاد هنوز در حال پاسخ دادن به سوال "چه کسی" است. چه کسی در یک جامعه شلوغ و منزوی زندگی خواهد کرد؟ چه کسی در معرض لوله های مسموم با سرب و زباله های سمی قرار خواهد گرفت؟ چه کسی در هوای آلوده زندگی می کند و از بیماری هایی مانند آسم و بیماری های قلبی رنج می برد؟ وقتی بیماری فرا می رسد ، چه کسی اولین کسی است که به تعداد زیادی می میرد؟


اگر در مورد این همه گیری قابل پیش بینی باشید - به محض رسیدن آن به سواحل ایالات متحده ، می توانید مطمئن باشید - یعنی برخی از جوامع از طوفان جان سالم به در می برند ، در حالی که دیگران در امواج فرو می روند توزیع این درد کاملاً مربوط به الگوهای ثبت شده در گذشته خواهد بود.


تا زمانی که این الگوها هنوز وجود داشته باشند ، راهی برای جامعه بهتر وجود نخواهد داشت. ما باید آنها را نابود کنیم قبل از اینکه آنها ما را نابود کنند.

شکاف در مرگ و میر بین اسپانیایی تبارها و سیاه پوستان بسیار بدتر از گزارش قبلی است

برای چند هفته ، آمریکایی های اسپانیایی تبار در کانکتیکات فقط نیمی از سفیدپوستان غیر اسپانیایی تب در اثر Covid-19 جان خود را از دست دادند. بیشتر احتمال دارد که به دلیل این بیماری بمیرد.


مقامات ایالتی همچنین گزارش دادند که سیاه پوستان در این ایالت فقط 26٪ بیشتر از سفیدپوستان در اثر ویروس کرونا می میرند و در واقع 2.5 برابر بیشتر از سفیدپوستان احتمال مرگ دارند. در حال حاضر ، میزان مرگ و میر اسپانیایی تبارها 67٪ بیشتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی است.


چرا تغییر می کند؟ چرا آنها اشتباه کردند؟


مقامات بهداشتی اذعان داشتند که داده های روزانه منتشر شده توسط استانداری به معنای واقعی تأثیر این بیماری بر جمعیت خارج از خانه های سالمندان نیست. 60٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر در کانکتیکات در خارج از خانه های سالمندان اتفاق می افتد. آلبرت کو ، متخصص اپیدمیولوژی بهداشت عمومی در دانشگاه ییل ، ​​رئیس گروه مشاور فرماندار ند لامونت در زمینه بازگشایی این ایالت است. وی گفت که گزارش روزانه با تعداد گزارش شده سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها در بیمارستان ناسازگار است ، میزان بستری شدن آنها بیش از دو برابر سفیدپوستان است.


میانگین سنی ساکنان اسپانیایی تبار 29 سال است ، در حالی که سفیدپوستان 47 ساله هستند و آنها را به جوانترین ساکنان این ایالت تبدیل می کنند.به دلایل دیگر افراد کمتری در خانه های سالمندان پذیرفته می شوند. داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که تنها 5.9٪ از ساکنان خانه های سالمندان و مراکز کمک به زندگی اسپانیایی تبار هستند ، کمی کمتر از 7٪ ایالت.


با نگاه به جلو ، ایالت قصد دارد میزان مرگ و میر نژادی و قومی را منتشر کند و آنها را با توجه به سن تنظیم کند.


متیو کارتر ، متخصص اپیدمیولوژی برتر وزارت بهداشت عمومی ایالات متحده ، گفت: "اگر شما با سن سازگار نشوید ، نتیجه دیگری می گیرد. این نتیجه گیری ممکن است اشتباه باشد." "برای پاسخ به این س questionال ، آیا اسپانیایی تبارها بیشتر یا بیشتر به دلیل این س toال می میرند؟" شما باید خود را با سن وفق دهید و وقتی این کار را انجام می دهید ، روشن می کنید که اسپانیایی های اسپانیایی میزان مرگ و میر بیشتری دارند. "


کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که همه ایالت ها باید براساس سن تنظیم شوند تا بتوانند افراد آسیب دیده از ویروس و اولویت های آنها را به درستی درک کنند.


دکتر کری گروس یک تیم تحقیقاتی را در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل برای بررسی مرگ و میر هدایت کرد.وی گفت فقط چند ایالت سن را تنظیم می کنند.


وی گفت: ما بسیار خوشحالیم که CT تازه این کار را آغاز کرده است. "ما خوشبین هستیم که کشورهای بیشتری از این مثال پیروی می کنند و خوشحال هستند که CT در اینجا رهبر است. اکنون که داده ها را داریم ، سوال مهمتر این است که چگونه CT می تواند این اختلافات را کاهش دهد؟"


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ییل و مرکز تحقیقات و نوآوری سلامت عمومی و عدالت گفتند: "با توجه به رابطه نزدیک بین سن و مرگ و میر ناشی از CVD و توزیع سنی کم سن سیاه پوستان و جمعیت Latinx ، این داده های تنظیم نشده ممکن است منجر به دست کم گرفتن جدی تفاوت. "گزارش 11 مه


کارشناسان دلایل زیادی را برای بالاتر بودن میزان مرگ و میر افراد رنگین پوست ذکر کردند. اقلیت ها به احتمال زیاد دارای بیماری های زمینه ای بهداشتی مانند دیابت و آسم هستند ، کار آنها به احتمال زیاد آنها را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می دهد ، آنها مسکن ناپایدار دارند و یا اغلب در شرایط زندگی شلوغ زندگی می کنند ، و اغلب آنها دسترسی ندارند مراقبت های پزشکی خوب


Diales Olivencia ، یکی از ساکنان Bridgeport ، گفت که اگرچه همه این عوامل می تواند منجر به مرگ و میر بالا شود ، اما عواملی نیز وجود دارد که قابل اندازه گیری نیست. قبل از امضای قرارداد با COVID-19 ، او از افراد مسن و معلول در خانه خود در Bridgeport مراقبت کرد.


او گفت که هفته گذشته ، پورتوریکو برای نفس کشیدن تلاش می کرد و او قاطعانه معتقد بود که خواهد مرد. انتظار نمی رود یکی از مشتری های او ، همچنین پورتوریکویی ، زنده بماند. ریه های وی در روز جمعه متوقف شد و او را به یک دستگاه تنفس بستند.


وی گفت که از بین 12 پرسنل پرستاری خصوصی ، اولیونسیا تقریباً تمام اسپانیایی تبار است و 10 نفر از آنها COVID-19 هستند.


"این عقیده من است: ما بیشتر اوقات خود را در معرض دید قرار می دهیم زیرا به بیماران خود و آنچه انجام می دهیم اهمیت می دهیم. بسیاری از مردم مانند ما زندگی خود را به خطر نمی اندازند. مانند من ، من شغل خود را دوست دارم. من مراقبت از بیماران را دوست دارم. در آن زمان ، من بدم نمی آمد که جان خود را برای آنها به خطر بیندازم ، "گفت اولیونسیا که اکنون در حال بهبود است. "من فکر می کردم می خواهم بمیرم. این خیلی سخت بود زیرا دو دختر دارم. برای آنها سخت بود زیرا آنها فکر می کردند که من خواهم مرد."


داده های دقیق برای ارائه مراقبت ضروری است


گزارش های روزانه ایالت در مورد مرگ و میر سیاهان و اسپانیایی ها در چند ماه اول بر خلاف منطق متخصصان برابری سلامت بود.


"مشکل این است: بسیاری از آنچه که ما در داده ها می بینیم ممکن است به دلیل این واقعیت پنهان باشد که ما از نظر اقتصادی - اجتماعی و سایر عوامل جمعیتی تقسیم نشده ایم" ، ناسازگاری های بهداشتی دانشگاه انستیتوی بهداشتی کنتیکت (UConn Health) ویزدوم پاول ، مدیر انستیتوی Difference Health ، گفت: "چالش اینجا این است که ممکن است وضعیت فعلی جمعیت را بیش از حد ساده نشان دهد ، این نشان می دهد که آنها برای آزمایش به منابع نیاز ندارند و همچنین به COVID-19 نیز احتیاج ندارند. متعهد به بهبود جامعه - این دور از واقعیت است. "


کارتر ، رئیس اپیدمیولوژیک ایالت ، نیز معتقد است که اگر داده ها به طور دقیق گزارش نشوند ، تأثیر زیادی خواهد داشت.


"به عنوان متخصص اپیدمیولوژی ، کار من ثبت تأثیر COVID-19 است. هدف ما این است که این مورد را در به روزرسانی هفتگی خود بگنجانیم تا بتوانیم درباره آن بحث کنیم ، زیرا یک چیز در مورد همه گیری این است: اپیدمی ها همیشه با بحث ها و تصمیم گیری های طولانی همراه با انتشار قوانین جدید همراه است. این ویژگی همه بیماری های همه گیر در تاریخ است: همه در تلاشند بفهمند که دفعه بعد چه کاری باید انجام دهید. "


"برخی از جمعیت ها در معرض خطر مرگ و بیماری شدید قرار دارند. این شامل اقلیت هایی در ایالات متحده است. واضح است که این همه گیری باعث این اختلافات نشده است ، اما این تفاوت ها را نشان می دهد ، و به روشی که قبلاً دیده ایم. این اختلافات آشکار شد ، اما اساساً در طی همه گیری ، اختلافات بارزتر شد. "


اختلافات فرهنگی و اقتصادی


اگرچه ساکنان اسپانیایی اسپانیا 16.5٪ از کل جمعیت کانکتیکات را تشکیل می دهند ، اما آنها فقط 7٪ از حدود 25000 نفر را در یک روز معین در خانه های سالمندان در کنتیکت زندگی می کنند. آمریکایی های آفریقایی تبار حدود 11٪ از جمعیت خانه سالمندان را تشکیل می دهند. وزارت بهداشت عمومی کنتیکت هنوز طبقه بندی نژادی و قومی تقریباً 2200 نفر از ساکنان خانه سالمندان را که بر اثر COVID-19 درگذشتند ، منتشر نکرده است ، اگرچه آنها در حال مطالعه این داده ها هستند.


علاوه بر جوانی جمعی نسبی آن ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که تعداد افراد لاتین را در خانه های سالمندان ماهر کمتر می کند. آنها به اندازه سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار ثروتمند نیستند و همچنین احتمالاً در مراکز پرستاری ماهر و مبتنی بر جامعه و زندگی با کمک زندگی نمی کنند.


اما دلیل مهم دیگر فرهنگ است. بعید است اسپانیایی ها یکی از اقوام مسن خود را در خانه سالمندان مستقر کنند.


ریتا کارئون ، معاون رئیس بهداشتی در Unidosus ، بزرگترین سازمان حمایت از کشورهای اسپانیایی تبار ، گفت: "افراد جامعه لاتین در خانواده های بین نسلی زندگی می کنند."


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها وقتی صحبت از جمعیت همه گیر اسپانیایی تبار می شود ، اوضاع ناخوشایندی را ترسیم می کند. CDC گزارش می دهد که در سراسر کشور ، 28٪ از افراد آلوده به COVID-19 اسپانیایی تبار هستند ، حتی اگر فقط حدود 18٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل دهند. داده های CDC همچنین نشان می دهد که 40٪ از تمام کودکان در سن مدرسه بستری شده در COVID-19 اسپانیایی تبار هستند.


کارون گفت که داده ها ممکن است ناقص باشند و تأثیر اپیدمی بر این گروه جمعیتی را به طور کامل نشان نمی دهند. وی گفت: "ما اطلاعات کافی نداریم." "ما هنوز در تاریکی هستیم. تأثیر واقعی بر جامعه هنگ کنگ هنوز ناشناخته است."


فاصله در کنتیکت چیست؟


محققان از دانشگاه ییل گزارش دادند که اگرچه بعد از سازگاری با سن ، فاصله این ایالت در میزان مرگ و میر نژادی و قومی همچنان در حال افزایش است ، اما شکاف در کانکتیکات از بیشتر 27 ایالت دیگر که داده های نژادی و قومی را منتشر می کنند ، بیشتر است. دولت کوچکتر است.


در 27 ایالت دیگر ، آمریکایی های اسپانیایی تبار که از "داده های طبقه بندی نژادی و قومی" استفاده می کنند ، 88٪ بیشتر از 60٪ در کنتیکت ، در معرض مرگ ناشی از COVID-19 هستند. طبق گزارشی در این ایالت ها ، ساکنان سیاه پوستان 3.5 برابر سفیدپوستان و کانکتیکات 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد که بمیرد.


پاول گفت عوامل دیگری نیز وجود دارد که دلیل مرگ و میر برخی از مردم اسپانیایی تبار نسبت به سیاه پوستان را توضیح می دهد.


بیشتر جمعیت اسپانیایی تبار در کانتیکت از پورتوریکو هستند ، اما از نظر تاریخی ، هرچه کسانی که از کشورهای دیگر به اینجا مهاجرت کرده اند بیشتر باشند ، سلامتی آنها به تدریج کاهش می یابد. پاول گفت: در ایالات متحده ، با گذشت زمان ، اتفاقی خواهد افتاد ، و ما شاهد وخامت این اثر محافظتی بهداشتی بر اسپانیایی ها و لاتین ها هستیم.


برخی از ساکنان اسپانیایی تبار نیز ممکن است به اشتباه در اطلاعات سفید طبقه بندی شوند.


پاول گفت: "مردم اسپانیایی تبار یا لاتین می توانند رنگ سفید را انتخاب کنند یا در برخی مناطق کشور ما مردم حتی یک نوع قومی ریزدانه تر را انتخاب نمی کنند ، بنابراین ممکن است دوباره رنگ سفید را انتخاب کنند."


یک نظرسنجی مشترک که هفته گذشته منتشر شد ، نشان داد که یک چهارم مردم اسپانیایی تبار در سراسر کشور از COVID-19 آگاه هستند.


به گفته کارون ، دلیل اصلی از بین رفتن این اپیدمی به جامعه اسپانیایی زبان ها این است که تعداد نامتناسبی از آنها در مشاغلی که "ضروری" قلمداد می شوند مشغول هستند و در طول همه گیری با مردم ارتباط برقرار می کنند.


آماری که وی عنوان کرد نشان می دهد که 70٪ از کارمندان بهداشت در شهر نیویورک افراد رنگین پوست هستند و او نگران است که با بازگشایی ایالات ، اسپانیایی زبان ها بیشتر در معرض ویروس کرونا باشند.


وی گفت: "ما در حال دیدن درد و مرگ بیشتر هستیم."