احتمال مرگ سیاه پوستان در اثر ویروس کرونا تا چهار برابر انگلیس بیشتر است.

برخطآخرین داده های اداره آمار ملی در انگلستان میزان نابرابری در مرگ ناشی از ویروس کرونا را تأیید می کند: مردان و زنان سیاه پوست پس از ابتلا به ویروس کرونا ، چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند و مردان و زنان آسیای جنوبی نیز در خطر بسیار بالاتر است.
حقایق کلیدی
این ارقام اداره ملی آمار انگلیس و ولز ، سن افراد ، محل زندگی آنها و شرایط سلامتی قبلی را همراه با تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه تاج جدید و سرشماری سال 2011 در نظر می گیرد.

این داده ها ، چه برای فاکتورهای اجتماعی و چه پزشکی تنظیم شده باشد یا خیر ، تفاوت های قابل توجهی را در خطر مرگ از ویروس کرونا در میان نژادهای مختلف در انگلستان نشان می دهد. این نشان می دهد عوامل غیرقابل توجیه دیگر ، از جمله تبعیض نژادی ، بیماری های زمینه ای و امکان کار در خط مقدم و همچنین نقش هایی که مردم با آن روبرو هستند ، همگی می توانند نقش داشته باشند.

مدل تعدیل نشده نشان می دهد که زنان سیاه پوست 4.3 برابر بیشتر از سفیدپوستان و مردان سیاه پوست 4.2 برابر بیشتر از مردان و زنان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اما حتی با در نظر گرفتن عوامل فوق ، مردان و زنان سیاه پوست 1.9 برابر بیشتر از سفیدپوستان در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اداره ملی آمار دریافت که بنگلادشی ها ، پاکستانی ها ، هندی ها و کودکان نژاد مختلط نیز در معرض خطر بسیار بیشتری قرار دارند. مدل تعدیل شده نشان می دهد که مردان بنگلادشی و پاکستانی 1.8 برابر بیشتر از مردان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند ، در حالی که زنان 1.6 برابر بیشتر در اثر مردان سفیدپوست می میرند.

اداره ملی آمار گفت: "این نتایج نشان می دهد که تفاوت مرگ و میر در بین اقوام مختلف در پنومونی تاج جدید تا حدی به دلیل معایب اقتصادی اجتماعی و سایر شرایط است ، اما بقیه دلایل توضیح داده نشده است."

نظر مهم
دکتر Zubaida Haque ، معاون مدیر Runnymede Trust ، اندیشکده برابری نژادی ، گفت: "ما نمی توانیم از اهمیت تبعیض نژادی و نابرابری نژادی (به عنوان مثال در مسکن) ، حتی در گروه های اقتصادی-اجتماعی فقیر ، چشم پوشی کنیم. این عوامل مهم هستند. با این حال ، این عوامل در بیشتر مدل سازی های آماری عوامل خطر COVID-19 در نظر گرفته نمی شوند. "
پس زمینه کلیدی
اداره ملی آمار انگلستان بر اساس تجزیه و تحلیل ماه گذشته است. روزنامه گاردین دریافت که از 19 آوریل ، یک پنجم بیماران ویروسی کرونا که در بیمارستان های انگلیس فوت کردند ، اقلیت های سیاه پوست ، آسیایی یا قومی بودند (BAME) ، حتی اگر آنها 15٪ از جمعیت انگلیس را تشکیل دهند. گزارشات از سایر نقاط جهان ، از جمله کشورهای شمال اروپا و ایالات متحده. نگرانی این است که تأثیر ویروس کرونا در جوامع اقلیت حتی جدی تر است.

منتقد اصلی
نیل ، رئیس کالج سلطنتی جراحان؟ پروفسور مورتنسن خواستار حذف کارمندان NHS در خط مقدم جبهه از مناطق پر خطر شد. زودتر به من خبر اسکای نیوز را دادند. دو سوم محققان دانشگاه بریستول (دانشگاه بریستول) گفتند که در میان کارکنان پزشکی که پس از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس فوت کردند ، اقلیت های قومی وجود دارد.

تحقیقی توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن نشان می دهد که باید داده های مربوط به خطرات شغلی جمع آوری شود. سایر دلایل احتمالی برای افزایش خطر جمعیت BME ، خطر بالاتر عفونت است ، از جمله نمایندگی بیش از حد در معرض مشاغل "خط مقدم" با خطر بالاتر عفونت. تحقیقات نشان میدهد.

اطلاعات تکمیلی
دولت انگلیس در هفته ای که با فشار برای توضیح مرگ نامتناسب سیاه پوستان ، آسیایی ها و اقلیت ها در انگلیس روبرو شده بود ، بررسی تأثیر عوامل منجمله نژاد و جنسیت در مرگ ویروس کرونا را آغاز کرد.

شهردار لندن ، صدیق خان ، روز پنجشنبه خواستار ثبت قومیت در تمام گواهی های مرگ شد ، "برای افشای تأثیر نامتناسب پنومونی تاج جدید و بیماری های دیگر بر جوامع سیاه ، آسیایی و اقلیت ها در پایتخت ،" دفتر وی گفت. گفتن. برای شرایط فعلی ، قومیت شامل نمی شود.

وی گفت: "ما باید تأثیر آن را به طور کامل در جوامع خود آشکار کنیم ، گفتگوی صادقانه ای راجع به دلایل آن داشته باشیم و برای حل این مشکلات سخت تلاش کنیم. به همین دلیل من خواستار شفافیت بیشتر و گردآوری رهبران شهرها و دیدن ما هستیم انجام شود "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد