پلیس ایالات متحده مردم سیاه پوست را می کشد: تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود ، ترس از انفجار موج دوم اپیدمی

همانطور که پنومونی تاج جدید در ایالات متحده آغاز می شود ، تظاهرات خشن ضد هشدار در سراسر کشور گسترش یافت. کارشناسان بهداشت اخیراً اظهار داشتند که جمعیت در محل تظاهرات بسیار زیاد است و بسیاری از مردم ماسک نمی پوشند ، این ترس وجود داشت که افراد آلوده و بدون علامت ویروس را به طور ناآگاهانه به دیگران منتقل کنند و این منجر به ایجاد موج دوم شیوع بیماری می شود.
وزارت بهداشت مینه سوتا گفت تقریباً قطعی است که این تظاهرات باعث گسترش ویروس می شود. تیم والز ، فرماندار مینیاپولیس ، بسیاری از تظاهرکنندگان در مینیاپولیس را متهم کرد که با استفاده از ماسک ، از این اپیدمی برای پنهان کردن هویت خود استفاده کرده و اوضاع را آشفته کرده اند. مینیاپولیس پنجشنبه گذشته (28 ام) 35 مورد تایید شده جدید ، بالاترین سطح یک روزه و جمعه گذشته (29 ام) 29 مورد جدید دیگر تأیید شده اضافه کرد.

کیشا لنس باتومز ، شهردار آتلانتا ، جورجیا ، شنبه (سی ام) به تظاهرکنندگان هشدار داد: "اگر شب گذشته برای تظاهرات بیرون رفتید ، ممکن است در این هفته آزمایش شوید." پایین گفت که وضعیت فعلی ایالات متحده هنوز وخیم است در میان آنها ، میزان مرگ و میر سیاهان و سایر رنگین پوستان نسبتاً زیاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد