آزمایش سرولوژیکی اهدا کنندگان خون در ایالات متحده برای شناسایی آنتی بادی های واکنش دهنده SARS-CoV-2

ویروس SARS-CoV-2 که باعث پنومونی کرونر جدید می شود ابتدا در دسامبر 2019 در ووهان چین کشف شد و سپس در سطح جهان گسترش یافت. اولین دسته موارد در ایالات متحده در ژانویه 2020 کشف شد.


روش

به منظور تعیین اینکه آیا آنتی بادی های واکنشی SARS-CoV-2 قبل از اولین مورد تأیید شده در ایالات متحده در 19 ژانویه 2020 در سرم وجود داشته است ، صلیب سرخ آمریکا از 13 دسامبر 2019 تا 17 ژانویه 2020 جمع آوری شد از 7389 نمونه باقیمانده اهدای خون معمول و همچنین اهداکنندگان خون که در 9 ایالت (کالیفرنیا ، کنتیکت ، آیووا ، ماساچوست ، میشیگان ، اورگان ، رود آیلند ، واشنگتن و ویسکانسین) زندگی می کنند. تشخیص آنتی بادی ضد SARS-CoV-2. برای تشخیص IgG ، IgM ، آزمایش میکروسفرزایی ، سنجش ایمنی جاذب متصل به آنزیم Ig S1 (ELISA) ، دامنه اتصال گیرنده / تست فعالیت انسداد .


نتیجه

از 7389 نمونه ، 106 مورد واکنش PAN Ig بودند. از این 106 نمونه ، 90 نمونه برای آزمایش بیشتر در دسترس است. در میان آنها ، 84 دارای فعالیت خنثی کننده ، 1 دارای فعالیت اتصال S1 ، و 1 دارای فعالیت مسدود کننده گیرنده / ACE2> 50، بود ، که حاکی از وجود آنتی بادی های ضد SARS-CoV-2 است. هر 9 ایالت کمکهای واکنشی دارند.


در نتیجه

این یافته ها نشان می دهد که SARS-CoV-2 ممکن است قبل از 19 ژانویه 2020 به ایالات متحده آمریکا وارد شده باشد.

"بحران در بحران": سیاه پوستان آمریکایی با نرخ بالاتر مرگ ویروس کرونا مواجه هستند

نیویورک-

در ابتدا به نظر نمی رسید که ذات الریه تاج جدید مورد تبعیض قرار گیرد. در اورژانس دکتر اوچه بلک استاک در بروکلین ، نیویورک ، بیماران سرفه و تب سفید ، سیاه و قهوه ای داشتند.


اما در چند هفته گذشته ، او شاهد یک تغییر قابل توجه است: تعداد سفیدپوستان ظاهر می شود ، در حالی که تعداد بیماران سیاه و قهوه ای به شدت افزایش یافته است.


بسیاری از افراد کارگران کم درآمد و کارگران پایه هستند - رانندگان تحویل کالا ، پلیس ، کارگران مترو ، نگهبانان - و این افراد کار در خانه یا بازگشت به خانه دوم در یک جامعه کم جمعیت را ندارند.


بلکستوک ، مدیر ارشد اجرایی که عدالت بهداشت را ارتقا می دهد ، گفت: "مردم می گویند COVID-19 یک تساوی عالی است و همه ضربه خواهند خورد." "اما واقعیت این است که برخی جوامع بیش از دیگران تحت تأثیر قرار می گیرند."



فقط چند ایالت داده های موجود در مورد قومیت قربانیان ویروس کرونا را برای تأیید این دیدگاه منتشر کرده اند ، که اختلافات واضحی را بین ساکنان سفیدپوست و سیاه پوست نشان می دهد.


در ... میزان مرگ سیاه پوستان در میشیگان بیش از هشت برابر سفیدپوستان است. در ایلینوی ، میزان مرگ و میر آنها تقریبا شش برابر آنها است. در لوئیزیانا ، این اختلاف پنج برابر است.



کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این ارقام نشان دهنده نابرابری های ریشه دار اجتماعی و اقتصادی است.


آمریکایی های سیاه پوست نه تنها کمتر بیمه می شوند و نه کمتر قابل آزمایش هستند ، بلکه احتمالاً از بیماری های پزشکی مانند آسم ، دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی رنج می برند و این افراد را مستعد بیماری های جدی می کند.


طبق داده های دولت ایالات متحده ، 60٪ بیشتر از سفیدپوستان مبتلا به دیابت تشخیص داده می شوند و 40٪ بیشتر از فشار خون بالا رنج می برند.


دکتر عبد ال السید ، مدیر سابق دپارتمان بهداشت دیترویت ، گفت: "این ویروس در حال سیر نزولی است. متأسفانه ، جامعه ما به دلیل نژادپرستی ساختاری و فقر آسفالت شده است. جاده هموار شده است. "" این در حال ورود به آسیب پذیرترین جوامع ما است که اغلب تعداد نامتناسبی از سیاه پوستان و قهوه ای ها در کشور ما هستند. "



بسیاری از آسیب پذیرترین افراد به کارهای خدماتی مشغول هستند که این امر خطر قرار گرفتن در معرض ویروس را افزایش می دهد و این مسئله را بدتر می کند. طبق آمار ، کمتر از 20٪ کارگران سیاه پوست می توانند در خانه کار کنند ، در حالی که فقط یک سوم کارگران سفید پوست می توانند در خانه کار کنند. داده های اداره آمار کار.


هفته گذشته ، جیسون هارگرو ، راننده 50 ساله اتوبوس از دیترویت ، تنها 11 روز پس از ارسال ، بر اثر عوارض ناشی از پنومونی تاج جدید درگذشت. این فیلم در اتوبوس او بود. زنی چهار یا پنج بار سرفه کرد بدون اینکه دهان خود را بپوشاند.


وی در این ویدئو گفت: "ما ، به عنوان کارمندان عمومی ، وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم و تلاش می کنیم به روشی صادقانه زندگی کنیم تا از خانواده خود مراقبت کنیم." "اما اگر سوار اتوبوس شدید ، در اتوبوس بایستید و چندین بار سرفه کنید بدون اینکه دهان خود را بپوشانید ، می دانید که ما درگیر یک بیماری همه گیر هستیم ، که به من اجازه می دهد تا بدانم برخی از مردم اهمیتی نمی دهند. "


روز دوشنبه ، کمیته وکلای حقوق مدنی تحت قانون و صدها پزشک از دولت فدرال خواستند که بلافاصله گزارش داده های جمعیتی نژادی و قومی را در مورد COVID-19 آغاز کند.



رئیس کمیته ، کریستن کلارک ، در مقاله ای نوشت: "نژادپرستی سیستمی و تعصب در سیستم مراقبت های بهداشتی به وخامت طولانی مدت سلامت سیاه پوستان آمریکایی کمک کرده است." نامه های وزارت بهداشت ، خدمات انسانی و بیماری ها مرکز کنترل و پیشگیری "این بیماری های رایج باعث می شود آمریکایی های سیاه پوست در برابر عوارض شدید تنفسی و مرگ ناشی از ذات الریه کرونر آسیب پذیرتر شوند."


دکتر ارشد متخصص بیماری های عفونی ایالات متحده ، دکتر آنتونی فوسی ، در جلسه توجیهی کاخ سفید در روز سه شنبه گفت که شکاف سلامتی بین آفریقایی آمریکایی ها همیشه وجود داشته است ، اما بیماری همه گیر "روشن می کند که این میزان غیر قابل قبول است. روشنایی".


وی گفت: "این بدان معنا نیست که آنها بیشتر آلوده می شوند." "هنگامی که آلوده شوند ، سلامتی زمینه ای آنها وجود دارد. اعزام آنها به بخش مراقبت های ویژه در نهایت میزان مرگ و میر آنها را بالاتر می برد."


سیما ورما ، یک افسر اداری مرکز خدمات پزشکی و خدمات پزشکی ، دولت اوباما گفت


به گفته کارشناسان بهداشت عمومی ، این داده های قومی برای دستیابی بهتر به آزمایش و درمان لازم است.


بلک استوک گفت: "ما باید بدانیم که چه جوامعی به منابع بیشتری احتیاج دارند تا بتوانیم منابع را به طور عادلانه تخصیص داده و آسیب های احتمالی را کاهش دهیم." "کدام جوامع به کارگران پزشکی بیشتری نیاز دارند؟" چه کسی به تجهیزات محافظت شخصی بیشتری نیاز دارد؟ چه کسی به دستگاه تنفس بیشتر احتیاج دارد؟ چه کسی برای کار در بخش مراقبت های ویژه به نیروهای آموزش دیده بیشتری نیاز دارد؟ "



در نیویورک ، تفاوت بین جوامع سفیدپوست ثروتمند و فقیر سیاهپوستان چنان آشکار بود که بلکستاک یک کلینیک را در منطقه نسبتاً سفیدپوست و ثروتمند ارتفاعات بروکلین تعطیل کرد تا بتواند کارکنان خود را برای معامله منتقل کند. کلینیک هایی در قسمت جنوبی پارک Prospect و Crown Heights با افزایش بیماران سیاه و قهوه ای آلوده.


وی گفت: "قبل از همه گیری COVID-19 ، این جوامع از قبل دچار بحران شده بودند." "اکنون ، ما در یک بحران بحران داریم."


در شیکاگو ، سیاه پوستان 30٪ از جمعیت شهری و 68٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند. روز دوشنبه ، لوری لایت فوت ، شهردار شیکاگو اعلام کرد که مقامات یک کمپین بهداشت عمومی فعال را با هدف جوامع اقلیت آغاز می کنند.


وی گفت: "ما نمی توانیم بایستیم و اجازه می دهیم این بیماری به جامعه ما آسیب برساند." "زندگی واقعاً در معرض خطر است."



در لوئیزیانا ، دکتر جوزف کانتر ، دستیار افسر بهداشت ایالتی و مدیر پزشکی مسئول منطقه نیواورلئان ، گفت که تعداد آفریقایی آمریکایی های مبتلا به COVID-19 و در اثر COVID-19 مردند "نگران کننده و نگران کننده است. مردم ناامید شده اند ، "اما" با توجه به اینکه ما از نابرابری ها و نابرابری های بهداشتی در لوئیزیانا می دانیم ، این کاملاً تعجب آور نیست. "


دکتر جوشوا دنسون ، یک پزشک بیمار در مرکز پزشکی تولان در نیواورلئان ، گفت که در هفته های اخیر ، وی بسیاری از آفریقایی آمریکایی ها را با COVID-19 دیده است ، بسیاری از آنها بیماری های از قبل موجود که آنها را آسیب پذیر می کند ، مانند چاقی و


وی گفت: "اولین دسته موارد ما در معرض طیف وسیعی از مشاغل قرار گرفتند." "خواه رانندگان Uber باشند یا رانندگان اتوبوس ، پرسنل خدمات ، معلمان."


وی افزود: "ما باید این داده ها را بررسی کنیم تا ببینیم چه چیزی ممکن است این مسئله را توضیح دهد." "نیواورلئان شهری است که از نظر سلامتی بسیار مشهور است."



برخی از ساکنان سیاه پوست گفتند که برخی از افراد جامعه از فاصله گرفتن از جامعه امتناع ورزیدند و از ماسک زدن خودداری کردند ، که این امر شدت مشکل را بیشتر می کند.


در منطقه مسکونی باتون روژ ، جیمز هریس ، مکانیک 63 ساله در خانه مشاجره کرده است - هنگامی که به وال مارت رفت و از سوار شدن دوستانش به اتومبیل خود جلوگیری کرد ، ماسک زد.


اما وی گفت حتی پس از مرگ همسایه در 24 مارس ، بسیاری از همسایگان وی اقدامات پیشگیرانه انجام ندادند.



وی گفت: آنها نگران ویروس نیستند.


در شعبه تیمبرود ، کت گرانویل گفت که پس از اینکه پدر 79 ساله فیلیپس بیمار شد ، تمام تلاش خود را کرد تا وی را از بیمارستان خارج کند.


اما در روز سه شنبه ، خانواده تصمیم گرفتند که چاره ای جز اعزام وی به بیمارستان نیستند و در آنجا آزمایش COVID-19 مثبت است. در آن شب ، پزشکان تصمیم گرفتند که آیا به او یک دستگاه تنفس بدهند.


فیلیپس هیچ بیماری زمینه ای ندارد. او هنوز هم به عنوان سرایدار در یک خانه سالمندان کار می کند. دخترش مشکوک به ویروس است.



گرانویل 44 ساله نگران این است که آیا وی یا همسرش کنت فریزیر به ویروس مبتلا شده اند یا خیر. هر دو فریزر سابقه دیابت داشتند.


سه شنبه شب ، فریزر برای کار در مورد داربست در کارخانه شیمیایی دوباره فراخوانده شد.


او تصمیم گرفت به رئیس خود بگوید که آماده بازگشت نیست.

گزارش دانشمندان CDC ، پنومونی کرونر جدید ممکن است در مرکز ایالات متحده تا دسامبر 2019 باشد

براساس گزارش ها ، ویروس کرونا ویروس جدید در ایالات متحده در اواسط دسامبر 2019 آلوده شده است ، یک ماه زودتر از اولین مورد آمریکا که توسط مقامات بهداشت عمومی کشف شده است. یک گزارش تحقیقاتی که روز دوشنبه توسط دولت منتشر شد.


این یافته ها شواهد گسترش این ویروس در سراسر جهان را بسیار تقویت می کند. مدتها قبل از آنکه مقامات بهداشت عمومی و محققان این موضوع را بفهمند ، مردم شروع به فکر کردن کردند که چقدر زود و سریع به نظر می رسد.


دانشمندان از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دریافتند که 106 مورد از 7389 نمونه خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا از ساکنان 9 ایالت در ایالات متحده آلوده شده است.این مطالعه در مجله Clinical Infective Diseases منتشر شده است.


تحقیقات دانشمندان بر اساس نمونه های خون جمع آوری شده توسط صلیب سرخ آمریکا بین 13 دسامبر و 17 ژانویه است که سپس برای بررسی وجود آنتی بادی علیه ویروس کرونا در مرکز کنترل بیماری ها ارسال شده است. SARS-CoV-2 است.


این نویسنده نوشت: "عفونت SARS-CoV-2 ممکن است از اوایل دسامبر سال 2019 در ایالات متحده ظاهر شده باشد."

آمریکایی های آفریقایی تبار با تلفات نامتناسب COVID مبارزه می کنند

همه گیری طوفانی سمی از مرگ و بیماری ایجاد کرد ، جوامع سیاه پوستان را در سراسر ایالات متحده نابود کرد و میراث مرگبار نابرابری را فاش کرد.


یک زن و کودک در ایستگاه حمل و نقل خیابان Rockaway در بروکلین ، براونزویل ، نیویورک منتظر می مانند. طبق برنامه خدمات اساسی شهر نیویورک ، اداره حمل و نقل متروپولیتن خدمات مترو را 25 درصد کاهش داده است. بسیاری از خطوط مترو هر 20 تا 30 دقیقه حرکت می کنند.


در زندگی وارن بل در نیواورلئان ، ویروس کرونا بیداد می کند. پسر عموی 81 ساله وی COVID-19 دارد. به دلیل همه گیری ، دختر کوچک وی از کار آشپزی در یک هتل بزرگ معلق شد. دختر بزرگ وی که یک پرستار است ، در شیفت 12 ساعته در بیمارستان شرقی نیواورلئان مشغول کار است ، جایی که "بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید از چند هفته قبل شروع به مرگ کردند".


بل که مجری اخبار تلویزیون و مجری رادیو بود گفت: "یکی از امدادگران یک هفته پیش درگذشت و ناظر وی قرنطینه شد. بنابراین ، طبیعتاً ، من هر روز نگران او هستم." مدرسه همسرش مربی فوتبال است و دوست دیرین او ، پدرسالار جاز ، الیس مارسالیس (الیس مارسالیس) اخیراً به دلیل بیماری درگذشت. وی گفت: "این چیز وحشتناکی است."


در مراکز شهری ایالات متحده ، ویروس کرونا جدید جوامع آفریقایی-آمریکایی را نابود می کند. محیطی که بیشتر مردم در آن زندگی می کنند ، مشاغلی که دارند ، شیوع شرایط بهداشتی مانند فشار خون بالا و دیابت و چگونگی درمان نهادهای پزشکی با این بیماری ها طوفانی سمی از بیماری جدی و مرگ ایجاد کرده است. (این شرایط زمینه ای رایج ویروس کرونا را بدتر می کند.)


در شهرها ، شهرستانها و ایالت هایی که داده های قومی را گزارش می دهند ، تأثیر ویروس کرونا در جوامع سیاه پوستان فوق العاده و نامتناسب است. تقریباً یک سوم از عفونت ها در سراسر کشور آمریکایی های سیاهپوست را تحت تأثیر قرار داده است ، اگرچه طبق گزارش مرکز کنترل بیماری سیاه پوستان تنها 13٪ از جمعیت آمریکا را تشکیل می دهند. به همین ترتیب ، تقریباً یک سوم افرادی که در سراسر کشور جان خود را از دست دادند ، سیاه پوست بودند. وضعیت موجود و داده های محلی ارائه شده توسط آسوشیتدپرس را تجزیه و تحلیل کنید.



آمریکایی های آفریقایی تبار بطور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند.


در ایالت های ایالات متحده که نژاد قربانی را به اشتراک می گذارند ، داده ها نشان می دهد که نسبت آفریقایی آمریکایی ها نسبت کل آفریقایی آمریکایی ها در کل جمعیت بیشتر است.


درصد آفریقایی آمریکایی ها در جمعیت ایالت


نسبت قربانیان آفریقایی-آمریکایی COVID-19


منطقه کلمبیا


46.4٪


81٪


می سی سی پی


37.8


63.9


گرجستان


32.4


55.9


لوئیزیانا


32.7


51.8


آلاباما


26.8


46.8


مریلند


30.9


44.6


ایلینوی


14.6


41.4


کارولینای جنوبی


27.1


39.4


کارولینای شمالی


22.2


37


ایالت ویسکانسین


6.7


36


میشیگان


14.1


35.6


میسوری


11.8


31.2


فلوریدا


16.9


22.1


ایندیانا


9.8


16.8


کانکتیکت


12


16


کالیفرنیا


6.5


12


کلرادو


4.6


8.3


واشنگتن


4.3


3


داده ها از 20 آوریل.


دیانا مارکیز ، کارمندان وو


منبع: وزارت بهداشت ملی ؛ مرکز ملی آمار بهداشت ؛ دفتر سرشماری ایالات متحده ؛ دانشکده پزشکی دانشگاه تولان ، کیت فردیناند.


در بعضی از مناطق ، تعداد کشته های آفریقایی آمریکایی ها حتی بیشتر است. از مرگ ویروس کرونا در ویسکانسین ، 36 درصد سیاه پوستان هستند ، حتی اگر تنها 6.7 درصد از جمعیت ایالت را تشکیل دهند. از مرگ و میرها در شهرستان شلبی ، تنسی ، که شامل ممفیس است ، 71 درصد آفریقایی آمریکایی هستند که نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند.


کمیته وکلای حقوق مدنی تحت این قانون سازمانی است که نابرابری های آفریقایی آمریکایی ها و سایر اقلیت های نژادی و قومی را برطرف می کند. در تاریخ 6 آوریل ، کمیته با صدها نفر از متخصصان پزشکی برای درخواست هر روز از وزارت بهداشت و خدمات انسانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) برای انتشار آزمایشات و نتایج COVID-19 در مورد نژاد و قومیت همکاری کرد. داده ها. از آنجا که CDC هنوز پاسخی نداده است ، این سازمان اکنون نامه دوم را صادر کرده است زیرا بیش از دو هفته اطلاعات نشان می دهد که تعداد بدتر می شود.


دیمیتریوس یانگ ، کمیسر شهر آلبانی ، جورجیا ، گفت: "مردم یا شوکه هستند یا کمی بی حس می شوند." در جورجیا ، حدود 90٪ از کشته شدگان آفریقایی آمریکایی هستند. "آنها بسیار ترسیده اند و منتظر شنیدن خبرهای بعدی در مورد کشته شدن هستند. مردم احساس سوزن سوزن شدن می کنند و بلافاصله احساس ترس می کنند. شخصی به من زنگ زد و گریه کرد زیرا دوستی که به خانه اش رفته بود مثبت بود. او اضطراب دارد. "




آسوشیتدپرس ، نانیاو

چرا اینقدر بر آفریقایی آمریکایی ها تأثیر گذاشت؟


دکتر سلیا جی ماکسول ، پزشک بیماری عفونی و رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه هوارد در واشنگتن گفت: "به جوامع ما نگاه کنید: بیابان های غذایی ، بیابان های حمل و نقل و بیابان آموزش. "" به منظور حفظ سلامت جامعه ، تمام عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامتی که انتظار داشتید از بین رنگین پوستان ما ناپدید شود. "


ماکسول افزود: "آنها با افراد رنگین پوست ، به ویژه آفریقایی آمریکایی ها ، با مشکلات زیادی برخورد می کنند ، بهداشت ، اقتصاد اجتماعی ، فقر ، آموزش و نژادپرستی سیستمی." "تحت تأثیر ترکیبی همه این عوامل من تعجب نمی کنم که این بیماران در برابر مواردی مانند ذات الریه کرونر جدید آسیب پذیرتر شوند. "این شکاف پزشکی است که باعث این اپیدمی شده است.


کارشناسان ناسازگاری بهداشتی می گویند که دلایل دیگر روابط نزدیک خانواده ، دوستان و کلیساها در جامعه سیاه پوستان است. علاوه بر این ، مناطق شهری و خانه ها بیش از حد شلوغ است و ممکن است نسل های مختلف مردم فضای مشترکی داشته باشند.


COVID-19 مجالس بسیاری را با حضور آفریقایی-آمریکایی ها تجربه کرده است ، از جمله جشن نماینده کلانتر و رقص های رقص تالار در دیترویت ؛ مراسم خاکسپاری و جشن های تولد در شیکاگو ؛ و سفر سالانه آفریقایی-آمریکایی به آیداهو سفرهای اسکی ، شامل 600 اسکی باز از سراسر کشور و تا لندن و ماردی گراس از نیواورلئان.


اگرچه مشکلات بهداشتی رایج بسیاری از آفریقایی آمریکایی ها آنها را مستعدتر می کند ، اما برخی افراد - مانند اسکی بازان - نسبتاً سالم ، فعال و با درآمد بالا "کارگر" هستند.



در ایالات متحده ، سیاه پوستان بیشتر از سفیدپوستان به بیماری های مزمن مبتلا می شوند ، که باعث افزایش مرگ و میر پنومونی کرونر جدید می شود.


جمعیت 18 ساله و بالاتر در سال 2018


آفریقایی آمریکایی


سفید


چاقی


38٪


31٪


فشار خون بالا


32.2


23.9


دیابت


13.1


8.6


آسم


9.1


7.5


دیانا مارکیز ، کارمندان وو


منبع: مرکز ملی آمار بهداشت ؛


کیت فردیناند ، دانشکده پزشکی دانشگاه تولان


دکتر Ebony Hilton ، دانشیار بیهوشی و پزشکی مراقبت های ویژه در دانشگاه ویرجینیا ، گفت که در میان 13 علت اصلی مرگ و میر در ایالات متحده ، آمریکایی های آفریقایی تبار دارای نرخ مرگ و میر بالاتر - بیماری قلبی ، سکته مغزی ، سرطان ، آنفلوانزا و ذات الریه ، دیابت ، ایدز ، نارسایی کلیه و قتل.


وی گفت: "من می دانم که ویروس کرونا ویروس کرونا را با نرخ مرگ و میر بالاتر روبرو خواهد کرد." "من می دانستم که قرار است در یک نبرد سخت قرار بگیریم. می توانستم طوفانی را پیش بینی کنم."


دکتر کیت فردیناند ، استاد پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه تولان در نیواورلئان ، گفت که بسیاری از متغیرها آفریقایی آمریکایی ها را مستعد اثرات COVID-19 می کند. این خدمات شامل صنایع خدماتی یا "مشاغل ضروری" است که مستلزم قرار گرفتن در معرض افراد دیگری است که ممکن است آلوده باشند ؛ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار ، عدم فرصت برای تشخیص زودرس و عدم اعتماد تاریخی به سیستم مراقبت های بهداشتی به دلیل تعصبات گذشته . فردیناند گفت که این امر منجر به "مخلوطی از بسیاری از مشکلات آفریقایی آمریکایی ها شده است ، که ممکن است بار عوامل خطر ویروس کرونا را افزایش یا حتی افزایش دهد."


علاوه بر این ، مایا راکی ​​مور کامینگز ، رئیس سابق حزب دموکرات مریلند و کاندیدای مجلس نمایندگان ایالات متحده در بالتیمور ، گفت که بسیاری از آفریقایی تبارهای آمریکایی بدون مزایای پزشکی بر کار ساعتی کار می کنند. وی گفت که آنها یا بخشی از اولین موج اخراج کارگران هستند که در حال حاضر بیکار و بیمه نیستند ، یا "کارگران اساسی" محسوب می شوند و با ویروس روبرو هستند. (به تصاویر کارگران پایه ای که در خط مقدم جبهه در سراسر جهان مشغول خدمت هستند مراجعه کنید.)


راکی مور کامینگز ، که همچنین بیوه نماینده الیا کامینگز نماینده ایالات متحده است ، گفت: "وقتی سطل زباله شما جمع شد ، به فروشگاه بروید یا از پنجره به بیرون نگاه کنید." "ما کسانی را که به طور نامتناسبی از منافع خود محافظت نمی کردند ، در معرض دید قرار دادیم."


در شهرها ، شهرستانها و ایالت هایی که داده های مربوط به COVID-19 را جمع آوری کرده اند ، در اینجا برخی از یافته ها آورده شده است.


آلبانی ، جورجیا

در این شهر 75000 نفری ، در 150 مایلی جنوب آتلانتا ، 90٪ از مرگ ناشی از COVID-19 آمریکایی های آفریقایی تبار است. 72.5٪ مقامات اظهار داشتند که آنها معتقدند که در هفته اول مارس امسال دو مراسم خاکسپاری و شاید هر ساله ماراتن اسنیکرز با حضور 1000 دونده برگزار شد.


جوان گفت: ما هنوز در مرحله بحران هستیم. "ما قبلاً 50 مرگ داشته ایم. من دو دوست مادام العمر دارم که فوت کرده اند. من افراد زیادی را دارم که از طریق گروه های اعتقادی می شناسم و همه آنها تحت تأثیر قرار گرفته اند."



جامعه آفریقایی-آمریکایی آلبانی ارتباط تنگاتنگی دارد و وی گفت که 30 درصد فقر وضعیت را بدتر کرده است. وی گفت: "بسیاری از مردم در دسترسی به خدمات درمانی مشکل دارند. ما جمعیت مسن زیادی داریم که از نظر سلامتی چندان سالم نیست."


به نظر می رسید شخصی که به عنوان عضو هیئت منصفه در یک دادگاه قتل عام سرو کار داشته ، ناخواسته "ویروس را به بسیاری دیگر از افراد در دادگاه آلوده کرده است ، از جمله قاضی اصلی ما ، که برای زندگی خود می جنگید." سپس یک نفر دیگر وجود داشت. قاضی درگذشت. "یانگ گفت.


کشیش جارود پیرس از کلیسای واقعی در آلبانی گفت که او فقط در صورت لزوم از خانه خارج می شود. وی گفت که یکی از دلایل چنین ضربه شدید این بود که مردم آن را جدی نگرفتند ، "تا زمانی که به مکانی نزدیک به خانه برخورد کرد." "هفته گذشته شخصی با من تماس گرفت. مادران ، مادربزرگها و عموهایشان برای زندگی خود می جنگند."


اگرچه شهرداران ایالت مقاومت کردند و رهبران بهداشت عمومی نیز هشدار دادند که با احتیاط ادامه دهند ، ولی برایان کمپ ، فرماندار جورجیا برخی از اقدامات فاصله اجتماعی را آرام کرد و جمعه گذشته اقدامات غیر ضروری را انجام داد. از مشاغل مختلف ، از جمله آرایشگاه ها ، آرایشگاه های ناخن ، آرایشگاه ها و سالن های بولینگ.


ایالت واشنگتن.

در پایتخت ایالات متحده ، 81٪ از مرگ و میرها آفریقایی تبار آمریکایی است. طبق وب سایت شهردار ، جمعیت این شهر 46٪ آفریقایی آمریکایی است. بسیاری از مرگ ها در فقیرترین و عمدتا جوامع آفریقایی-آمریکایی در شهر رخ داده است.


سندی هندرسون مدیر کنفرانس بازنشسته است. وی یکی از 600 علاقه مند به اسکی در آفریقایی تبار در ایالات متحده است. او تا لندن فاصله دارد. اوایل ماه مارس به کچوم ، آیداهو سفر کرد. در گردهمایی سالانه اخوان ملی اسکی بازان شرکت کنید. هندرسون ، رئیس واشنگتن دی سی ، یکی از شرکت های تابعه شرکت Black Ski Inc ، و همراه او بیمار به خانه رفتند.


هندرسون 69 ساله گفت: "من خیلی سرد می شوم. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که از پله ها بالا بروم و آن را بپوشانم." دکتر آنها آنتی بیوتیک Zithromax را برای عفونت های باکتریایی رایج تجویز کرد و سپس آنها را به خانه فرستاد. در اواخر این هفته ، هندرسون در کف حمام بیهوش شد.



چند روز بعد ، وقتی آنها هنوز احساس بدی داشتند ، می دانستند که چیزی اشتباه است. در نزدیکترین اورژانس ، آنها از نظر آنفلوانزا ، گلو استرپتوکوک و پنومونی کرونر مورد آزمایش قرار گرفتند. سه روز بعد ، هر دو مثبت شدند. بعد از اینکه هر دو از خطر خارج شدند ، بیمارستان آنها را به خانه فرستاد.


هندرسون گفت ، در همان زمان ، حدود 100 نفر در طول سفر اسکی بیمار شدند و حداقل چهار نفر فوت کردند. او و همراهانش خوش شانس هستند که تحت تأثیر مشکلات احتمالی سلامتی که این بیماری را برای دیگران کشنده می کند ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند.


شیکاگو

56٪ از مرگ و میرهای شهری آمریکایی های آفریقایی تبار هستند ، حتی اگر فقط 30٪ از جمعیت شهری را تشکیل دهند. شهردار لری ای. لایت فوت گفت که این ارقام "نگران کننده" و "یادآوری واضحی از مشکلات ریشه دار است که مدتهاست باعث اثرات مختلف سلامتی در جوامع شیکاگو می شوند."


این یک تأثیر شخصی بر کشیش کلیسای باپتیست Puritan در Johor Bahru ، Pastor Marshall Hatch است. "خواهرم هفت روز پیش به بیماری تاج مبتلا بود. بهترین دوست من چند روز پیش درگذشت."وی گفت ، این کلیسا در حال انجام یک سرویس مجازی است ، "یک خواننده ، وزیر ، یک نوازنده" و تهیه کنندگان به طور زنده پخش می کنند. "به طور طبیعی ، تعداد [جریان] ما ده برابر شده است. به دلیل اضطراب ، ترس و انزوا ، این خدمات یک روح نجات روحانی برای مردم است."


وی گفت که کلیسای Hatch’s یکی از بزرگترین کلیساهای West Side شیکاگو و یکی از فقیرترین محله های شیکاگو است. این کلیسا پر از خشونت ، بیکاری و دومین پایین ترین امید به زندگی در میان 77 جامعه شیکاگو است. "این اپیدمی نابرابری را که مردم هر روز تجربه می کنند بزرگ می کند."


هچ گفت: "این داستان از دو شهر است." "اختلاف گسترده در امید به زندگی بین جامعه ما و جوامع دیگر کاملاً غیراخلاقی است. ما مبتلا به استرس ، بیابان های غذایی و خشونت ناشی از ناامیدی در محله ها هستیم. "


میلواکی

ویروس کرونا ویروس همچنین به نمایندگی ایالات متحده گوئن مور (D-WI) نزدیک به خانه ضربه زد. منطقه 4 کنگره وی شامل شهر میلواکی است ، جایی که 72 درصد از مرگ ناشی از COVID-19 آفریقایی آمریکایی بوده است ، در شهری که فقط 39 درصد آمریکایی آفریقایی تبار.


مور پس از قرار گرفتن در معرض جداگانه در معرض دو فرد مختلفی که بعداً آزمایش COVID-19 را به دست آورد ، دو بار در قرنطینه بوده است. دخترش ، یک دستیار پرستار در خط مقدم ، و یک پسر عموی او که یک پرستار است ، در انتظار کوید هستند - 19 نتیجه آزمون.


او همچنین نگران برادرزاده ای است که در یک پناهگاه بی خانمان زندگی می کند.


مور گفت: "وقتی چهار مرد در یک اتاق زندگی می کنید ، فاصله اجتماعی عملی نیست و افراد استانداردهای بهداشتی مختلفی دارند."


چندین نفر از دوستان و همکاران وی در حال بهبودی از ویروس هستند ، از جمله نماینده ای 33 ساله در ایالت ، کمیساری شهرستان و کاندیدای وکالت شهر. یک سرهنگ بازنشسته پلیس که می داند در معرض ویروس قرار گرفت.


مور گفت: "همه جا است که می روم." من یکی از افراد آسیب پذیر هستم. من تحت درمان سرطان هستم. من مواد غذایی خود را سفارش داده ام. هر وقت لازم نیست در یک فروشگاه مواد غذایی در صف منتظر بمانم یک بار کمتر خودم را لو می دهم. "


کمیته بهداشت میلواکی ، ژانت کوالیک گفت که احساس می کند در اوایل ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) سفر را به عنوان یک عامل اصلی مهم تأکید می کنند. بسیاری از مردم "احساس نمی کردند که لازم است از این بابت نگران باشند زیرا مسافرت نمی کنند و کسی را نمی شناخت که "


کوالیک گفت که او سه نفر را می شناسد که بدون سفر به خارج از کشور به COVID-19 مبتلا شده اند و پس از آن بهبود یافته اند - همه مردان آفریقایی-آمریکایی. یک دوست و مربی او ، یک مربی آمریکایی آفریقایی تبار ، در اثر بیماری درگذشت.


کوالیک گفت: "اوایل افسانه هایی وجود داشت مبنی بر اینکه سیاه پوستان نمی توانند COVID-19 را بدست آورند." "سپس تئوری های توطئه وجود داشت. ما به جای استفاده از انرژی پیشگیری ، انرژی زیادی را صرف این کار کردیم."


در همین حال ، مور نگران است که برخی از جوانان آفریقایی آمریکایی هنوز شیوع را جدی نمی گیرند. یک مرد جوان سیاه پوست به او گفت که می تواند از ویروس کرونا زنده بماند زیرا ایمنی بدنش قوی است. مثل خودش.


نیواورلان

تقریباً 57 درصد از مرگ و میرهای COVID-19 در این ایالت آفریقایی آمریکایی بوده اند ، اگرچه تنها یک سوم جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند.


کشیش فرد لوتر ، کشیش کلیسای 5،000 نفری کلیسای باپتیست خیابان فرانکلین در نیواورلئان ، در دو هفته شش مراسم تشییع جنازه را بر عهده داشت. با داشتن تنها خانواده فوری اجازه حضور ، خدمات به صورت مستقیم پخش و به طور خلاصه پخش می شود.


اعضای جماعت وی در سنین مختلف از 40 تا 80 سال گذشته در اثر COVID-19 درگذشته و دیگران آلوده و قرنطینه شده اند. "شما می بینید افراد بیشتری ماسک می زنند و در خانه می مانند. مانند یک زنگ بیدار است که این گرفتن جدی تر از آنچه فکر می کردیم بود. "


لوتر گفت ، یکی از دلخراش ترین داستان ها ، داستان روحانیت دکتر گیلبرت ال بارنز است که 25 سال پیش کشیش ارشد کلیسای Rock of Ages در ماررو ، لوئیزیانا ، خارج از نیواورلئان بود. او و او همسر ، جانی ، 60 سالگی خود را در سپتامبر گذشته جشن گرفت. بارنز ، 77 ساله ، در 5 آوریل در اثر عوارض COVID-19 درگذشت ، همسرش جانی بارنز ، 76 ساله ، که همچنین آزمایش مثبت داشت ، ساعاتی قبل از او درگذشت.


لوتر گفت: "مردم شوهر ، همسر و فرزندان خود را از دست می دهند." شما دوست دارید آنها را در آغوش بگیرید و آنها را بغل کنید ، اما

شکاف در مرگ و میر بین اسپانیایی تبارها و سیاه پوستان بسیار بدتر از گزارش قبلی رادیو عمومی کنتیکت است

در هفته های گذشته گزارش شده است که احتمال مرگ اسپانیایی تبارها در کنتیکت بسیار کمتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار در اثر COVID-19 است و مقامات ایالتی اکنون می گویند اسپانیایی تبارها در اینجا بیشتر اسپانیایی تبار هستند. بیشتر احتمال دارد به دلیل این بیماری بمیرد.


مقامات ایالتی همچنین گزارش دادند که سیاهپوستان در این ایالت فقط 26٪ بیشتر از سفیدپوستان در اثر ویروس کرونا می میرند و در حقیقت 2.5 برابر بیشتر از سفیدپوستان احتمال مرگ دارند. در حال حاضر ، میزان مرگ و میر اسپانیایی تبارها 67٪ بیشتر از سفیدپوستان غیر اسپانیایی است.


چرا تغییر می کند؟ چرا آنها اشتباه کردند؟


مقامات بهداشت تشخیص می دهند که داده های روزانه منتشر شده توسط دفتر فرمانداری به معنای واقعی تأثیر این بیماری بر جمعیت خارج از خانه های سالمندان نیست. 60٪ از مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر کرونر در کانتیکت ، خارج از خانه های سالمندان رخ می دهد. آلبرت کو ، متخصص اپیدمیولوژی بهداشت عمومی در دانشگاه ییل ، ​​رئیس گروه مشاور فرماندار ند لامونت در زمینه بازگشایی این ایالت است. وی گفت که گزارش روزانه با تعداد گزارش شده سیاهپوستان و اسپانیایی تبارها در بیمارستان ناسازگار است ، میزان بستری شدن آنها بیش از دو برابر سفیدپوستان است.


میانگین سنی ساکنان اسپانیایی تبار 29 سال است در حالی که سفیدپوستان 47 سال سن دارند و آنها را به جوانترین ساکنان این ایالت تبدیل می کنند.به دلایل دیگر افراد کمتری در خانه های سالمندان پذیرفته می شوند. داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که تنها 5.9٪ از ساکنان خانه های سالمندان و مراکز کمک به زندگی اسپانیایی تبار هستند ، کمی کمتر از 7٪ ایالت.


با نگاه به جلو ، ایالت قصد دارد میزان مرگ و میر نژادی و قومی را منتشر کند و آنها را با توجه به سن تنظیم کند.


متیو کارتر ، متخصص اپیدمیولوژی برتر وزارت بهداشت عمومی ایالات متحده ، گفت: "اگر شما با سن سازگار نشوید ، نتیجه دیگری می گیرد. این نتیجه گیری ممکن است اشتباه باشد." "برای پاسخ به این س questionال ، آیا اسپانیایی تبارها کم و بیش احتمالاً بر اثر این س dieال از بین می روند؟" شما باید خود را با سن وفق دهید و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، روشن می کنید که اسپانیایی تبارها میزان مرگ و میر بیشتری دارند. "


کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که همه ایالت ها باید براساس سن تنظیم شوند تا بتوانند افراد آسیب دیده از ویروس و اولویت های آنها را به درستی درک کنند.


دکتر کری گروس یک تیم تحقیقاتی را در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل هدایت کرد تا میزان مرگ و میر را مطالعه کند.وی گفت فقط چند ایالت سن را تنظیم می کنند.


وی گفت: ما بسیار خوشحالیم که CT تازه این کار را آغاز کرده است. "ما خوشبین هستیم که کشورهای بیشتری از این مثال پیروی می کنند و خوشحال هستند که CT در اینجا رهبر است. اکنون که داده ها را داریم ، سوال مهمتر این است که چگونه CT می تواند این اختلافات را کاهش دهد؟"


محققان دانشکده پزشکی دانشگاه ییل و مرکز تحقیقات و نوآوری بهداشت عمومی و عدالت گفتند: "با توجه به رابطه نزدیک بین سن و مرگ و میر ناشی از CVD و توزیع سنی کم سن سیاه پوستان و جمعیت Latinx ، این داده های تنظیم نشده ممکن است منجر به دست کم گرفتن جدی تفاوت. "گزارش 11 مه


کارشناسان دلایل زیادی را برای بالاتر بودن میزان مرگ و میر افراد رنگین پوست ذکر کردند. اقلیت ها به احتمال زیاد دارای بیماری های زمینه ای بهداشتی مانند دیابت و آسم هستند ، کار آنها به احتمال زیاد آنها را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار می دهد ، آنها مسکن ناپایدار دارند و یا اغلب در شرایط زندگی شلوغ زندگی می کنند ، و اغلب آنها دسترسی ندارند مراقبت های پزشکی خوب


Diales Olivencia ، یکی از ساکنان Bridgeport ، گفت که اگر چه همه این عوامل می تواند منجر به مرگ و میر بالا شود ، اما عواملی نیز وجود دارد که قابل اندازه گیری نیست. قبل از اینکه او با COVID-19 قرارداد ببندد ، از افراد مسن و معلول در خانه اش در Bridgeport مراقبت کرد.


او گفت که هفته گذشته ، پورتوریکو برای نفس کشیدن تلاش می کرد و او اعتقاد راسخ داشت که خواهد مرد. انتظار نمی رود یکی از مشتری های او ، همچنین پورتوریکویی ، زنده بماند. ریه های وی در روز جمعه متوقف شد و او را به یک دستگاه تنفس بستند.


وی گفت که از بین 12 پرسنل پرستاری خصوصی ، اولیونسیا تقریباً تمام اسپانیایی تبار است و 10 نفر از آنها COVID-19 دارند.


"این عقیده من است: ما بیشتر اوقات خود را در معرض دید قرار می دهیم زیرا به بیماران خود و آنچه انجام می دهیم اهمیت می دهیم. بسیاری از مردم مانند ما زندگی خود را به خطر نمی اندازند. مانند من ، من شغل خود را دوست دارم. من مراقبت از بیماران را دوست دارم. در آن زمان ، من بدم نمی آمد که جان خود را برای آنها به خطر بیندازم ، "گفت اولیونسیا که اکنون در حال بهبود است. "من فکر کردم که می خواهم بمیرم. این خیلی سخت بود زیرا دو دختر داشتم. برای آنها سخت بود زیرا آنها فکر می کردند که من خواهم مرد."


داده های دقیق برای تأمین مراقبت ضروری است


گزارش های روزانه ایالت درمورد مرگ و میر سیاهان و اسپانیایی در ماه های اول برخلاف منطق متخصصان برابری سلامت بود.


"مشکل این است: بسیاری از مواردی که ما در داده ها می بینیم ممکن است به دلیل این واقعیت پنهان باشد که ما از نظر اقتصادی-اجتماعی و سایر عوامل جمعیتی تقسیم نشده ایم" ، ویزدوم پاول ، مدیر انستیتوی Difference Health ، گفت: "چالش اینجاست که این ممکن است وضعیت موجود در این افراد را بیش از حد ساده کند زیرا آنها برای انجام آزمایشات به منابع نیاز ندارند و همچنین نیازی به انجام این کار ندارند. کار بهبود COVID-19 در جامعه - این خیلی دور از واقعیت است. "


کارتر ، رئیس اپیدمیولوژیک ایالت ، نیز معتقد است که اگر داده ها به طور دقیق گزارش نشوند ، تأثیر زیادی خواهد داشت.


"به عنوان متخصص اپیدمیولوژی ، کار من ثبت تأثیر COVID-19 است. هدف ما این است که این مورد را در به روزرسانی هفتگی خود بگنجانیم تا بتوانیم درباره آن بحث کنیم ، زیرا یک چیز در مورد همه گیری این است: وی گفت: همه گیری ها همیشه با بحث ها و تصمیمات طولانی همراه با انتشار قوانین جدید همراه است. این ویژگی همه گیرهای همه گیر در تاریخ است: همه در تلاشند بفهمند که دفعه بعد شما چه کاری باید انجام دهید.


"برخی از جمعیت ها در معرض خطر مرگ و بیماری شدید قرار دارند. این شامل افرادی از گروه های اقلیت در ایالات متحده است. واضح است که این همه گیری باعث این اختلافات نشده است ، اما این تفاوت ها را نشان می دهد ، و به روشی که قبلاً دیده ایم. این اختلافات آشکار شد ، اما اساساً در طی همه گیری ، اختلافات بارزتر شد. "


اختلافات فرهنگی و اقتصادی


اگرچه ساکنان اسپانیایی اسپانیا 16.5٪ از کل جمعیت کنتیکت را تشکیل می دهند ، اما آنها تقریباً 7٪ از حدود 25000 نفر را در یک روز معین در خانه های سالمندان در کانکتیکات زندگی می کنند. آمریکایی های آفریقایی تبار حدود 11٪ از جمعیت خانه سالمندان را تشکیل می دهند. وزارت بهداشت عمومی کنتیکت ، طبقه بندی نژادی و قومی تقریباً 2200 نفر از ساکنان خانه سالمندان را که بر اثر COVID-19 درگذشتند ، منتشر نکرده است ، اگرچه آنها در حال مطالعه این داده ها هستند.


علاوه بر جوانی نسبی آن ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که تعداد افراد لاتین در خانه های سالمندان ماهر کمتر است. آنها به اندازه سفیدپوستان غیر اسپانیایی تبار ثروتمند نیستند و همچنین احتمالاً در مراکز پرستاری ماهر و مبتنی بر جامعه و زندگی با کمک زندگی نمی کنند.


اما دلیل مهم دیگر فرهنگ است. بعید است اسپانیایی ها یکی از اقوام مسن خود را در خانه سالمندان مستقر کنند.


ریتا کارئون ، معاون رئیس بهداشتی در Unidosus ، بزرگترین سازمان حمایت از کشورهای اسپانیایی تبار ، گفت: "افراد جامعه لاتین در خانواده های بین نسلی زندگی می کنند."


مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها وقتی صحبت از جمعیت همه گیر اسپانیایی تبار می شود ، اوضاع ناخوشایندی را ترسیم می کند. CDC گزارش می دهد که 28٪ از افراد آلوده به COVID-19 در سراسر کشور اسپانیایی تبار هستند ، حتی اگر آنها فقط حدود 18٪ از جمعیت ایالات متحده را تشکیل دهند. داده های CDC همچنین نشان می دهد که 40٪ از تمام کودکان در سن مدرسه که با ذات الریه کرونر جدید بستری شده اند ، اسپانیایی تبار هستند.


کارون گفت که داده ها ممکن است ناقص باشند و تأثیر اپیدمی بر این گروه جمعیتی را به طور کامل نشان نمی دهند. وی گفت: "ما اطلاعات کافی نداریم." "ما هنوز در تاریکی هستیم. تأثیر واقعی بر جامعه هنگ کنگ هنوز ناشناخته است."


فاصله در کنتیکت چیست؟


محققان از دانشگاه ییل گزارش دادند که اگرچه بعد از سازگاری با سن ، فاصله این ایالت در میزان مرگ و میر نژادی و قومی همچنان در حال افزایش است ، اما شکاف در کانکتیکات از بیشتر 27 ایالت دیگر که داده های نژادی و قومی را منتشر می کنند ، بیشتر است. دولت کوچکتر است.


در 27 ایالت دیگر ، آمریکایی های اسپانیایی تبار 88٪ بیشتر از 60٪ کانکتیکات در اثر COVID-19 می میرند. طبق گزارشی در این ایالت ها ، ساکنان سیاه پوستان 3.5 برابر سفیدپوستان و کانکتیکات 2.5 برابر بیشتر احتمال دارد که بمیرد.


پاول گفت که عوامل دیگری نیز وجود دارد که دلیل مرگ و میر برخی از مردم اسپانیایی تبار نسبت به سیاه پوستان را توضیح می دهد.


بیشتر جمعیت اسپانیایی تبار در کانکتیکات از پورتوریکو هستند ، اما از نظر تاریخی ، هرچه کسانی که از کشورهای دیگر به اینجا مهاجرت کرده اند بیشتر باشند ، سلامتی آنها به تدریج کاهش می یابد. پاول گفت: "در ایالات متحده ، با گذشت زمان ، اتفاقی خواهد افتاد ، و ما شاهد وخامت این اثر محافظتی بهداشتی در کشورهای اسپانیایی تبار و لاتین هستیم."


برخی از ساکنان اسپانیایی تبار نیز ممکن است به اشتباه در اطلاعات سفید طبقه بندی شوند.


پاول گفت: "مردم اسپانیایی تبار یا لاتین می توانند سفید را انتخاب کنند ، یا می توانند سفید را انتخاب کنند. در بعضی از مناطق کشور ما ، مردم حتی یک گروه قومی ریزدانه تر را انتخاب نمی کنند ، بنابراین ممکن است دوباره رنگ سفید را انتخاب کنند."


نظرسنجی Unidosus که هفته گذشته منتشر شد ، نشان داد که یک چهارم اسپانیایی زبان های سراسر کشور از COVID-19 آگاه هستند.


کارئون گفت که دلیل اصلی از بین رفتن جامعه آمریکای لاتین از این اپیدمی این است که تعداد نامتناسبی از آنها در مشاغلی که "ضروری" قلمداد می شوند مشغول هستند و در طول همه گیری به تعامل با مردم ادامه می دهند.


آماری که وی عنوان کرد نشان می دهد که 70٪ از کارمندان بهداشت در شهر نیویورک افراد رنگین پوست هستند.او نگران است که با بازگشایی ایالات ، اسپانیایی زبان ها بیشتر در معرض ویروس کرونا قرار گیرند.


وی گفت: "ما در حال دیدن درد و مرگ بیشتر هستیم."