4- دلیلی که ویروس کرونا به شدت به جوامع سیاه پوستان ضربه زده است

واشنگتن پست با تجزیه و تحلیل داده های اولیه از حوزه های قضایی سراسر کشور دریافت که در مقایسه با سفیدپوستان آمریکایی ، ویروس کرونا جدید بر سیاه پوستان تأثیر گذاشته و آنها را می کشد.


تجزیه و تحلیل نشان می دهد که میزان آلودگی در بیشتر شهرستانهای سیاه پوستان سه برابر سفیدپوستان است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر سفیدپوستان است.



رئیس جمهور ترامپ روز سه شنبه توجیهی برای سالات گروه ویژه کاخ سفید ارائه داد: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است ، و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."



اما براساس درک ما از نابرابری در بسیاری از جوامع سیاهپوست ، منطقی است. برای درک بهتر اینکه چرا ویروس کرونا به وضوح نسبت به گروه های دیگر آمریکایی های سیاه پوست را می کشد. موارد زیر برخی از دلایل اصلی است.



1. میزان شرایط اولیه بهداشتی بیشتر است و احتمال مراقبت کاهش می یابد

مدت هاست که داده ها نشان می دهد شیوع فشار خون بالا ، بیماری های قلبی ، دیابت و بیماری های ریوی در سیاه پوستان آمریکایی بیشتر است. متخصصان پزشکی می گویند ویروس کرونا باعث تشدید چالش های ناشی از این بیماری ها شده است ، که اولین بار توسط مقامات دولت ترامپ در جلسه توجیهی روز سه شنبه ذکر شد.





آنتونی اس. فوچی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، روز چهارشنبه گفت ، "شکاف های بهداشتی آفریقایی-آمریکایی همیشه وجود داشته است ، اما اکنون بحران دوباره در حال ظهور است - این حادثه باعث شده است تا یک بارقه روشنایی نشان دهد که چقدر غیر قابل قبول است است."



UCH
é Blackstock ، پزشکی که در مرکز مراقبت های فوری بروکلین کار می کند ، گفت که مشکلات بهداشتی موجود تأثیر ویژه ای بر جامعه سیاه پوستان دارد و احتمال بروز عوارض را بیشتر می کند.



بلکستک اظهار داشت: بار بیماری مزمن ما سنگین تر است و این امر باعث می شود که عوارض جدی تری از ویروس کرونا داشته باشیم.



مطالعه 2014 م Instسسه ملی بهداشت نشان داد که بستن بیمارستانهای جوامع سیاه پوست بیشتر از بیمارستانهای جوامع سفیدپوست است که این امر معمولاً دستیابی به خدمات بهداشتی و درمانی را برای سیاه پوستان آمریکایی در نزدیکی محل زندگی آنها دشوار می کند.





بلکست گفت: "ما به مراقبت دسترسی نداریم و اگر این امکان را داشته باشیم احتمالاً بدترین کیفیت مراقبت خواهد بود زیرا اغلب از آنها به عنوان خدمات اقلیت یاد می شود." "آنها ممکن است پزشکان متخصص نداشته باشند و همچنین منابع مورد نیاز برای درمان بیماران مبتلا به ذات الریه کرونر جدید را تأمین نمی کنند." علاوه بر این ، ارائه دهندگان خدمات پزشکی نیز تعصبات ضمنی دارند. مطالعات نشان داده است که بیماران سفید پوست نسبت به افراد رنگین پوست تعصب دارند. "



یوجین اسکات از مجله Fix توضیح داد که چگونه این نوع جدید ویروس کرونا ویروس کرونا را با نرخ نامتناسب بالا آلوده و از بین می برد. (پست واشنگتن)

2. سیاه پوستان آمریکایی مشاغل "اساسی" زیادی دارند

سیاه پوستان به احتمال زیاد به مشاغلی می پردازند که کارگران را از نزدیک با افرادی که از سلامتی ضعیف برخوردار هستند در تماس قرار می دهد و همین امر باعث می شود فاصله آنها از جامعه دشوارتر شود.



طبق داده های اداره آمار کار ایالات متحده ، مرکز پیشرفت آمریکایی ، در مقایسه با صنعت خدمات غذایی ، صنعت هتلداری ، رانندگان تاکسی و رانندگان ، نسبت سیاه پوستان نسبتاً زیاد است.





پرستون میچل ام ، مدیر سیاست ACCHE ، یک سازمان غیرانتفاعی که از موضوعات سیاست لیبرال حمایت می کند ، گفت که فرصت های شغلی بسیاری از سیاه پوستان باعث آسیب پذیرتر شدن آنها در برابر آسیب بیش از حد ویروس کرونا می شود.



"جوامع سیاهپوستان از نظر اجتماعی از جوامع دیگر فاصله کمتری ندارند و اگر چنین باشد ، احتمالاً به این دلیل است که بسیاری از ما کارگر یا مشاغلی هستیم که برای حفظ زندگی خود لازم است. این مشاغل به ارتباطات رو در رو بیشتری نیاز دارند."



یک راننده اتوبوس 50 ساله در دیترویت ، جیسون هارگروو ، مقاله ای را منتشر کرد که وی در این ویدئو گفت معتقد است که به ویروس کرونا مبتلا شده است زیرا مسافری بدون اتمام دهان خود در اتوبوس سرفه می کند. هارگرو کمتر از دو هفته پس از ارسال این فیلم درگذشت.



همسرش دسا جانسون هارگروو ، نویسنده مجله تایم ، گفت: "او می دانست که حال خوبی ندارد." "این به سرعت او را کنترل کرد ، و من هنوز هم آن را باور ندارم. قبل از آن روز ، او بسیار خوب بود - یک مرد قد بلند ، قوی ، 6 پا و 3 متر. آن روز زندگی من را برای همیشه تغییر داد."



هانا جواهر شیوع طاعون و تب زرد را در اروپا و نیواورلئان بررسی کرد که اختلاف آشکار بین فقیر و غنی را آشکار کرد. (پست واشنگتن)

3. اطلاعات ناکافی

کنشیا گرانت ، استاد علوم سیاسی در دانشگاه هوارد ، در مورد رابطه بین رای دهندگان سیاه پوست و دولت های ایالتی و محلی نگران است. وی گفت که اطلاعات نادرست از رهبران دولت ، تجربه افراد سیاه پوست مبتلا به ویروس کرونا را شکل داده است.





"به طور خلاصه ، فکر نمی کنم مشکل این باشد که سیاه پوستان از دولت خود اطلاعاتی نمی گیرند. مسئله این است که ما از دولت خود اطلاعات بد و ناسازگار می گیریم. ما همچنین برخی اطلاعات دریافت می کنیم ، که به نظر نمی رسد نماینده. کسانی که شباهت زیادی به ما دارند ".



گرانت گفت که پیام های مختلف دولت ترامپ و برخی از فرمانداران باعث ایجاد هرج و مرج در ایالت های دارای سیاهپوست بزرگ شده است. بیشتر آمریکایی های سیاه پوست - تقریباً 60٪ - در جنوب زندگی می کنند. فلوریدا ، آلاباما ، می سی سی پی و جورجیا همه توسط فرمانداران اداره می شوند و اطلاعات آنها در مورد چگونگی ایمن ماندن اغلب با دستورالعمل های دولت فدرال مطابقت ندارد.



وی گفت: "من فکر می کنم آنچه سیاه پوستان آمریکایی و کل کشور به آن احتیاج دارند پیام روشنی از طرف دولت فدرال است." "من فکر می کنم این به ویژه درست است ، زیرا مدت زیادی طول می کشد تا سیاه پوستان عملکرد خود را در این بحران ببینند."





وی افزود: یک پیام فدرال قوی و منسجم به دستیابی به این هدف کمک می کند.



جروم ام. آدامز ، جراح آمریکایی روز جمعه در جلسه توجیهی کارگروه کاخ سفید در مورد چگونگی آسیب ناپذیری سیاه پوستان توسط این بیماری صحبت کرد.



وی گفت: "این موضوع تکان دهنده است ، اما جای تعجب نیست که افراد رنگارنگ بیشتر بار بیماریهای مزمن را دارند." "بار طولانی مدت بیماری های پزشکی ممکن است مقاومت در برابر آسیب های ذات الریه کرونر جدید را برای افراد رنگین پوست به ویژه دشوار کند ، و در واقع ، به احتمال زیاد بار بیماری های اجتماعی نیز یکی از دلایل این امر است بار "



آدامز در مورد لزوم برقراری ارتباط بهتر با اهمیت فاصله بین جامعه و جوامع رنگی صحبت کرد و همچنین در مورد نیاز افراد در این جوامع به دنبال کردن این دستورالعمل ها صحبت کرد.



4. شکاف مسکن

وادت گاوین ، محقق اصلی تحقیق در محله سالم برای بنیاد قانون حمایت ، به "راه حل" گفت که اختلافات نژادی در مسکن باعث می شود سیاه پوستان تا حدود زیادی زندگی کنند. خطر بیشتر به دلیل یک بیماری است. سازمان وی در تلاش است تا اثرات بهداشتی ناشی از تغییرات جامعه در کلان شهر بوستون را بهتر درک و برطرف کند.



یک مطالعه دانشگاه Princeton در سال 2017 نشان داد که کودکان سیاه پوست به احتمال زیاد به آسم مبتلا می شوند زیرا آنها در ساختمانهای قدیمی آلوده به فضولات و جوندگان زندگی می کنند و در جوامع منزوی در مجاورت بزرگراههای شلوغ زندگی می کنند.



مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اخباری منتشر کردند مبنی بر اینکه بیماران آسم ممکن است بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا باشند.



آدامز روز جمعه گفت: "افراد رنگین پوست به احتمال زیاد در مناطق پرجمعیت و محیط های مسکونی چند نسلی زندگی می کنند ، که خطر شیوع بیماری های بسیار عفونی مانند پنومونی کرونر جدید را بیشتر می کند."



گاوین گفت: "مشکلات بزرگی در زمینه مسکن وجود دارد." "کمبود مسکن و نقض کدهای آزبست ، کپک و سوسک خطر و شیوع بیماری های تنفسی و ریوی را افزایش می دهد و مبتلایان به پرخوری قلبی را تشدید می کند. شدت علائم وقتی اجاره خانه غیرقابل پرداخت است ، خانواده های سیاه پوست و لاتین در مراکز شهری دو برابر و سه برابر می شوند ، که فاصله در خانواده را غیر ممکن می کند.

تعداد بیش از حد مرگ ناشی از COVID-19 در ایالات متحده توسط جامعه سیاه پوستان ایجاد می شود

شواهد جدیدی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است آفریقایی آمریکایی های آفریقایی تبار بیشتر از سفیدپوستان یا سایر اقوام بر اثر ویروس کرونا ویران شوند.
براساس اداره سرشماری ایالات متحده ، جمعیت سیاهان آمریکایی 13.4 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اما این مطالعه نشان داد که شهرستانهایی که جمعیت سیاهپوست بیشتری دارند بیش از نیمی از کل موارد جدید پنومونی کرونر را تشکیل می دهد و تقریبا 60 درصد از مرگها
محققان در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد به این نتیجه رسیدند که نابرابری ، از جمله دسترسی به مراقبت های بهداشتی ، احتمالاً علت این امر است.
تیمی از اپیدمیولوژیست ها و پزشکان از چهار دانشگاه با موسسه تحقیقاتی غیرانتفاعی ایدز amfar و مرکز نوآوری واکسن سیاتل PATH همکاری کردند تا از طریق مقایسه در سطح شهرستانها ، موارد و مرگ پنومونی کرونر جدید را تجزیه و تحلیل کنند. در بسیاری از مناطق ، داده های قومیت هنوز فاقد است ، و تجزیه و تحلیل آنها از اواسط آوریل استفاده می کند.
آنها شهرستانها را با نسبت نامتناسب ساکنان سیاهپوست - 13٪ یا بیشتر ساکنان سیاه پوست - با شهرستانهایی که آفریقایی آمریکایی کمتری دارند مقایسه کردند. آنها گفتند که شهرستانهایی که جمعیت زیادی از آنها سیاه پوست است 52٪ از تشخیص های ویروس کرونا ملی و 58٪ موارد مرگ و میر در اثر پنومونی عروق کرونر را تشکیل می دهد.
دانشمندان از دانشکده بهداشت عمومی اموری رولینز ، دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه جان هاپکینز بلومبرگ ، مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی و موسسه حقوقی ملی و جهانی بهداشت و درمان دانشگاه جورج تاون نوشتند: "شرایط اجتماعی ، قومیت ساختاری سوسیالیسم و
​​عوامل دیگر افزایش تشخیص و خطر مرگ COVID-19 در جامعه سیاه پوستان. "
جوامع سیاه پوست و اسپانیایی تبار در ایالات متحده متحمل بار ویروس کرونا می شوند
عوامل ساختاری ، از جمله فرصت های مراقبت های بهداشتی ، تراکم خانواده ، بیکاری ، تبعیض عمومی و غیره ، دلایل این تفاوت ها است ، نه ویژگی های ذاتی جامعه سیاه پوستان یا عوامل فردی.
محققان موارد ویروس کرونا را در بیش از 3100 شهرستان بررسی کردند و در پایان ماه ژانویه تا اواسط آوریل درگذشتند. محققان دریافتند که نسبت شهرستانهای سیاه در جنوب بیشتر است. آمریکایی های آفریقایی تبار 13٪ تا بیش از 87٪ از کل جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.
این مطالعه خاطرنشان کرد: "میزان مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید در یک دهکده نامناسب سیاه روستایی و کوچک شهری بالاتر است."
مطالعات نشان داده است که از 13 آوریل ، 283،750 مورد تایید شده از پنومونی کرونر جدید در یک شهرستان نامتناسب سیاه ، با مرگ 12،748 نفر ، در حالی که سایر شهرستانها 263،640 مورد ویروس کرونا و تلفات 8،886 نفر داشته اند.
نویسنده نتیجه گیری می کند: "این داده ها نشان می دهد که در شهرستانهای غیر متناسب سیاهپوست ، در مقایسه با سایر شهرستانها ، نسبت تشخیص و مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر بسیار بیشتر است و نسبت تشخیص دیابت ، مرگ ناشی از بیماری های قلبی و مرگ ناشی از بیماری عروق مغزی نیز بیشتر است. بسیار "
این تحقیق هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است ، در حال حاضر در یک مجله پزشکی در حال بررسی است و هنوز منتشر نشده است.
تصحیح: طبق این مطالعه ، این گزاره اصلاح شده است ، به این معنی که شهرستانهایی که جمعیت سیاه بیشتری دارند بیش از نیمی از موارد پنومونی کرونر جدید و تقریباً 60٪ مرگ و میر را تشکیل می دهد.

میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که او از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند



اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط
​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.



به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس تاج جدید در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "





"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟



در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای مراجعه به پزشک را دارید و آیا بیمارستان کاملاً مجهزی در این نزدیکی هست و غیره از همه این موارد ، وضعیت متوسط
​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. شایعات ، گزارش های دروغین و تئوری های توطئه بسیاری در دامن زدن به شعله های آتش نقش داشته است.



یک رهگذر در خیابان های شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر کردیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان مسن و ضعیف است. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." لایت فوت شهردار شیکاگو همچنین گفت Had چنین تجربه ای وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.



برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید



پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."



فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

احتمال مرگ سیاه پوستان در اثر ویروس کرونا تا چهار برابر انگلیس بیشتر است.

برخطآخرین داده های اداره آمار ملی در انگلستان میزان نابرابری در مرگ ناشی از ویروس کرونا را تأیید می کند: مردان و زنان سیاه پوست پس از ابتلا به ویروس کرونا ، چهار برابر بیشتر از سفیدپوستان می میرند و مردان و زنان آسیای جنوبی نیز در خطر بسیار بالاتر است.
حقایق کلیدی
این ارقام اداره ملی آمار انگلیس و ولز ، سن افراد ، محل زندگی آنها و شرایط سلامتی قبلی را همراه با تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه تاج جدید و سرشماری سال 2011 در نظر می گیرد.

این داده ها ، چه برای فاکتورهای اجتماعی و چه پزشکی تنظیم شده باشد یا خیر ، تفاوت های قابل توجهی را در خطر مرگ از ویروس کرونا در میان نژادهای مختلف در انگلستان نشان می دهد. این نشان می دهد عوامل غیرقابل توجیه دیگر ، از جمله تبعیض نژادی ، بیماری های زمینه ای و امکان کار در خط مقدم و همچنین نقش هایی که مردم با آن روبرو هستند ، همگی می توانند نقش داشته باشند.

مدل تعدیل نشده نشان می دهد که زنان سیاه پوست 4.3 برابر بیشتر از سفیدپوستان و مردان سیاه پوست 4.2 برابر بیشتر از مردان و زنان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اما حتی با در نظر گرفتن عوامل فوق ، مردان و زنان سیاه پوست 1.9 برابر بیشتر از سفیدپوستان در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند.

اداره ملی آمار دریافت که بنگلادشی ها ، پاکستانی ها ، هندی ها و کودکان نژاد مختلط نیز در معرض خطر بسیار بیشتری قرار دارند. مدل تعدیل شده نشان می دهد که مردان بنگلادشی و پاکستانی 1.8 برابر بیشتر از مردان سفیدپوست در اثر مرگ ناشی از cvd می میرند ، در حالی که زنان 1.6 برابر بیشتر در اثر مردان سفیدپوست می میرند.

اداره ملی آمار گفت: "این نتایج نشان می دهد که تفاوت مرگ و میر در بین اقوام مختلف در پنومونی تاج جدید تا حدی به دلیل معایب اقتصادی اجتماعی و سایر شرایط است ، اما بقیه دلایل توضیح داده نشده است."

نظر مهم
دکتر Zubaida Haque ، معاون مدیر Runnymede Trust ، اندیشکده برابری نژادی ، گفت: "ما نمی توانیم از اهمیت تبعیض نژادی و نابرابری نژادی (به عنوان مثال در مسکن) ، حتی در گروه های اقتصادی-اجتماعی فقیر ، چشم پوشی کنیم. این عوامل مهم هستند. با این حال ، این عوامل در بیشتر مدل سازی های آماری عوامل خطر COVID-19 در نظر گرفته نمی شوند. "
پس زمینه کلیدی
اداره ملی آمار انگلستان بر اساس تجزیه و تحلیل ماه گذشته است. روزنامه گاردین دریافت که از 19 آوریل ، یک پنجم بیماران ویروسی کرونا که در بیمارستان های انگلیس فوت کردند ، اقلیت های سیاه پوست ، آسیایی یا قومی بودند (BAME) ، حتی اگر آنها 15٪ از جمعیت انگلیس را تشکیل دهند. گزارشات از سایر نقاط جهان ، از جمله کشورهای شمال اروپا و ایالات متحده. نگرانی این است که تأثیر ویروس کرونا در جوامع اقلیت حتی جدی تر است.

منتقد اصلی
نیل ، رئیس کالج سلطنتی جراحان؟ پروفسور مورتنسن خواستار حذف کارمندان NHS در خط مقدم جبهه از مناطق پر خطر شد. زودتر به من خبر اسکای نیوز را دادند. دو سوم محققان دانشگاه بریستول (دانشگاه بریستول) گفتند که در میان کارکنان پزشکی که پس از ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس فوت کردند ، اقلیت های قومی وجود دارد.

تحقیقی توسط دانشمندان دانشگاه آکسفورد و دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن نشان می دهد که باید داده های مربوط به خطرات شغلی جمع آوری شود. سایر دلایل احتمالی برای افزایش خطر جمعیت BME ، خطر بالاتر عفونت است ، از جمله نمایندگی بیش از حد در معرض مشاغل "خط مقدم" با خطر بالاتر عفونت. تحقیقات نشان میدهد.

اطلاعات تکمیلی
دولت انگلیس در هفته ای که با فشار برای توضیح مرگ نامتناسب سیاه پوستان ، آسیایی ها و اقلیت ها در انگلیس روبرو شده بود ، بررسی تأثیر عوامل منجمله نژاد و جنسیت در مرگ ویروس کرونا را آغاز کرد.

شهردار لندن ، صدیق خان ، روز پنجشنبه خواستار ثبت قومیت در تمام گواهی های مرگ شد ، "برای افشای تأثیر نامتناسب پنومونی تاج جدید و بیماری های دیگر بر جوامع سیاه ، آسیایی و اقلیت ها در پایتخت ،" دفتر وی گفت. گفتن. برای شرایط فعلی ، قومیت شامل نمی شود.

وی گفت: "ما باید تأثیر آن را به طور کامل در جوامع خود آشکار کنیم ، گفتگوی صادقانه ای راجع به دلایل آن داشته باشیم و برای حل این مشکلات سخت تلاش کنیم. به همین دلیل من خواستار شفافیت بیشتر و گردآوری رهبران شهرها و دیدن ما هستیم انجام شود "

ریشه های عصبانیت: سه دلیل که آمریکایی های آفریقایی تبار بیشترین ضرر را در زمان ویروس کرونا داشتند

آن آربور (اظهار نظر آگاهانه) - حتی قبل از این که تظاهرات سراسری کشور را فرا گرفته و منجر به دستگیری 17 شهر شود ، به دلیل مرگ نامناسب یک افسر پلیس مینیاپولیس ، جورج فلوید ، وضعیت آفریقایی آمریکایی ها در این کشور به دلیل نامناسب شدن وضعیت از همه گیری و رکود اقتصادی همراه آن.


برخی از خشم هایی که در شهرهای آمریکا دیده ایم انقلابی با افزایش انتظارات است. آمریکایی های آفریقایی تبار در سال های اخیر برخی افزایش دستمزدها را تجربه کرده اند. تازه از بین رفته بود



1. نرخ بیکاری سیاه پوستان به بیش از 16 درصد رسیده است.



گاردین گزارش می دهد



"طبق اطلاعات فدرال رزرو ، 40٪ از خانوارهای با درآمد کمتر از 40،000 دلار بیکاری را تجربه کرده اند."

نگهبان ادامه می دهد



طبق داده های موسسه سیاست های اقتصادی ، تنها 20٪ از کارگران سیاه پوست واجد شرایط کار در خانه هستند ، در حالی که تنها 30٪ از کارگران سفید پوست مجاز به کار در خانه هستند.

2. طبقه متوسط
​​سیاه پوک شد و هزاران شرکت تعطیل شدند:



ویروس کرونا و بسته شدن آن ، طبقه متوسط
​​جدید سیاه پوست را نابود کرده است. تعداد صاحبان مشاغل سیاه پوست از ماه فوریه 41 درصد کاهش یافته است. به عبارت دیگر ، نزدیک به نیمی از شرکت های سیاه پوست مسدود شده اند و برخی از آنها هرگز برنخواهند گشت.



این کشور 450،000 شرکت سیاه پوست را از دست داده است. این بخشها به طور متناسب در تمام بخشهای اقتصاد - بخشهایی که بیشتر تحت تأثیر سالنهای بستن مو و ناخن ، تاکسی ، رستوران ، مراکز مراقبت روزانه قرار دارند ، ظاهر می شوند. علاوه بر این ، هانا نولز از روزنامه واشنگتن پست نوشت که آنها منابع مالی زیادی ندارند و احتمالاً در وهله اول زندگی خود را تأمین می کنند. همچنین دستیابی به کمک دولت (که بیشتر آنها توسط زنجیره سفید ربوده شده بود) برای آنها دشوار است. آنها معمولاً خیلی کوچک هستند و هیچ کارمندی ندارند و بنابراین استانداردهای تعیین شده توسط کنگره را ندارند.



3. پنومونی تاج جدید آفریقایی آمریکایی ها تلاش خود را برای انجام همان کار سایر گروهها دو برابر می کنند.



از 20 ماه مه ، حدود 20،000 آفریقایی آمریکایی بر اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند و یک هفته و نیم پیش ، تعداد کل مرگ ها 92128 نفر بوده است. این نسبت نزدیک به 22٪ است. آفریقایی-آمریکایی ها 12٪ از کل جمعیت را تشکیل می دهند ، بنابراین میزان مرگ و میر آنها تقریباً دو برابر است. اد پیلکینگتون از گاردین نوشت ،



"در سطح ملی ، میزان مرگ و میر برای آمریکایی های آفریقایی تبار 50.3 در هر 100000 نفر است ، در حالی که برای سفیدپوستان 20.7 ، برای لاتین ها 22.9 و برای آمریکایی های آسیایی آمریکایی 22.7 است."

از آنجا که بسیاری از افراد مسن فقیر بدون تشخیص در رختخواب می میرند ، این تعداد ممکن است از گزارش شده توسط CDC بدتر باشد.



دلیل بالا بودن میزان مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها در نژادپرستی سیستمی است که اکثر جوامع سفیدپوست بر آنها تحمیل کرده اند.



آمریکایی های آفریقایی تبار به احتمال زیاد در صنایع "ضروری" کار می کنند - بسیاری از آنها در فروشگاه های مواد غذایی کار می کنند و بسیاری از آنها کادر پزشکی و پرستار هستند. آنها این جای خالی ها را پر کردند ، در نتیجه از افزایش نرخ بیکاری ، حتی بیش از حد افزایش نرخ بیکاری جلوگیری کردند. عیب این است که آنها در معرض بار ویروسی بیشتری قرار دارند.



بعید است آنها بیمه درمانی خوبی نیز داشته باشند.



من قبلا نوشتم ،



"11.5٪ آفریقایی آمریکایی ها در حال حاضر از پوشش بیمه درمانی برخوردار نیستند ، در حالی که نسبت سفیدپوستان 7.5٪ است. این آمار به این معنی است که حدود 5.5 میلیون آفریقایی آمریکایی بیمه نیستند و ممکن است به ندرت به دکتر مراجعه کنند. به نظر می رسد کل ایالت مینه سوتا یا کل ایالت کلرادو بیمه درمانی ندارد. "

انتظار می رود حدود 43 میلیون آمریکایی بیمه درمانی خود را از دست بدهند و بعید است حدود 7 میلیون نفر جایگزین آن شوند. این ضرر حداقل بیشتر از سایر گروهها آفریقایی آمریکایی ها را متضرر خواهد کرد.



فرمانداران جمهوری خواه از پیوستن به طرح اوباماکر امتناع کردند ، هرچند که در چند سال اول هیچ قیمتی برای آنها نداشت ، که این امر برای فقرا بسیار گران بود. به طور خلاصه ، قبل از بحران فعلی ، 28 میلیون آمریکایی تحت پوشش قرار نگرفتند. آمریکایی های آفریقایی تبار در این نسبت رشد چشمگیری داشته اند.



حتی در مواردی که بتوانند به پزشک مراجعه کنند ، تشخیص آفریقایی آمریکایی های مبتلا به COVID-19 بسیار کمتر است. بیمار سفید نیست. بعید است پزشک آنها را برای آزمایش توصیه کند. در مراحل اولیه همه گیری ، محل آزمایش اغلب در جوامع سفیدپوست ثروتمند واقع شده است. بعید است بیمارستان های مناطق فقیرنشین کادر پزشکی را به تجهیزات حفاظت شخصی مناسب مجهز کنند و در نتیجه میزان آزمایش ارائه شده را کاهش دهند.



آفریقایی-آمریکایی ها اغلب به مناطق مسکونی نزدیک کارخانه های ذغال سنگ و سایر ذرات مضر منتقل می شوند و باعث می شوند از آسم و سایر بیماری های ریوی رنج ببرند که به دلیل ویروس کرونا مرده است. آنها معمولاً در صحرای غذا زندگی می کنند و از چند فروشگاه رفاهی غذاهای با کالری بالا اما با قیمت پایین خریداری می کنند.بنابراین چاقی نیز یک مشکل محسوب می شود.این یک عامل همراه دیگر است که کشندگی ویروس کرونا را افزایش می دهد.



بسیاری از کارشناسان بر این باورند که عدم تمایل ترامپ برای تعطیل کردن کشور در پایان ماه فوریه - بسیاری از دانشمندان دولت می خواستند این کار را بکنند ، تعداد کشته ها را بسیار افزایش داد و سیاست ترامپ باعث 40 مورد از 103000 مرگ ما شد. (دانشمندان CDC مصمم بودند که در پایان اقامت در ماه فوریه از او بخواهند هند را تعطیل کند ، اما یکی از آنها علنی صحبت کرد و باعث سقوط بازار شد. ترامپ از دهلی نو بازگشت و با عصبانیت اعتقاد داشت که بازار به او صدمه خواهد زد انتخاب مجدد ، بنابراین دانشمندان مجبور به تسلیم شدن شدند ؛ ترامپ تا اواسط ماه مارس اقدامی نکرد.)



این بدان معنی است که ترامپ بیش از 9000 آفریقایی تبار آمریکایی را که به دلیل غفلت سوicious نادرست از ویروس کرونا رنج می بردند ، کشته است.