Roots of anger: three reasons African Americans lost most in the Great Depression of coronavirus

آنآربور (توضیح داده شده) حتی قبل از اینکه نمایش‌های جهانی در سراسر کشور از بین بردند و به دستگیر 17 شهر رهبری کرد، وضعیت آمریکایی‌های آفریقایی در کشور به دلیل پاندوم و افسردگی بزرگی که با آن همراه بودند، به دلیل مرگ ستمکاری یک افسر پلیس مینیاپولیس در آن بود.

بعضی از خشمهایی که در شهرهای آمریکایی می بینیم انقلاب در انتظار افزایش است.آمریکایی های آفریقایی تازه در سال های اخیر شروع به تجربه کردن چند افزایش حقوق است.فقط پاک شده

۱. نرخ بی کاری سیاه بیشتر از ۱۶ درصد افزایش یافت.

نگهبان گزارش داد

"بر اساس نگهبان فدرال، 40 درصد خانواده کمتر از 40000 دلار به کار تجربه کرده اند"

نگهبان ادامه میده

بر اساس موسسه سیاست اقتصادی، فقط ۲۰ درصد کارگران سیاه حق دارند که در خانه کار کنند، در حالی که فقط ۳۰ درصد کارگران سفید حق دارند که در خانه کار کنند.

2. کلاس سیاه بین از بین رفته و هزاران شرکت از تجارت خارج شد

کلاس سیاه سیاه جدید و بسته‌های جدید کلاس سیاه رو نابود کردند.تعداد صاحبان تجارت سیاه با شغل از فوریه 41 درصد کاهش یافت.به عبارت دیگر، تقریباً نصف تجارت سیاه قطع شده و بعضی از آنها هرگز برنگردند.

کشور 450000 تجارت سیاه رو از دست دادهآنها در تمام بخش اقتصادی وجود دارند - بخش‌هایی که بیشتر از آن تأثیر می‌دهند - موها و سالن‌های ناخن، تاکسی، رستوران، مرکز مراقبت روزی.علاوه بر این، هنا دانلز از واشنگتن پوست نوشته است که آنها پول زیادی نداشتند و احتمالاً از اول به خاطر خراب کردند.آنها همچنین سختی دارند که کمک دولتی را به دست آوردند (بیشتر آن را با زنجیر سفید دزدیده می‌شود).آنها معمولا خیلی کوچک هستند یا کارکنان ندارند و بنابراین استانداردهای کنگره را نمی‌پایند.

۳. عصبی تاج جدید به آمریکایی‌های آفریقایی حمله می‌کند و تلاششان را دوبرابر می‌کند، درست مثل گروه‌های دیگر.

تا ۲۰۰۰ میه، حدود ۲۰۰۰ آمریکایی آفریقایی از عصبانی تاج جدید در مقایسه با 92128 هفته و نیم پیش مردند.این مقدار نزدیک 22 درصدهآمریکایی‌های آفریقایی ۱۲ درصد از جمعیت ساخته می‌شوند، بنابراین نرخ مرگ آنها تقریبا دو بار بیشتر است.Ed Pilkington از نگهبان نوشت،

"در سراسر کشور، مقدار مرگ آمریکایی آفریقایی ۵۰.۳ در ۱۰۰۰۰ است، در مقایسه با ۲۰.۷ برای سفید، ۲۲.۹ برای آمریکایی لاتین و ۲۲.۷ برای آمریکایی آسیایی."

چون بسیاری از پیرمردان بیچاره در تخت بدون تشخیص دادن می میرند، این شماره ممکن است بدتر از گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری باشد.

دلیل این است که میزان مرگ آمریکایی‌های آفریقایی‌ها بسیار بالا است که در نژاد‌انگیزی سیستمی که توسط بیشتر جامعه‌های سفید بر ضد آنها انجام می‌دهد، ریشه می‌دهد.

امریکایی‌های آفریقایی بیشتر احتمال دارند که در صنعت‌های بنیادی کار کنند - بسیاری از مغازه‌های تجاری، بسیاری از کارکنان پزشکی و پرستارها.آنها این فاصله‌ها را پر کردند، و از آن جلوگیری از افزایش بی‌کاری، یا حتی بیشتر از آن می‌کنند.ولی ناخوشایند این است که آنها به یک بار ویروسی بزرگتر نشان داده می شوند.

اونا هم کمتر احتمال دارن که بیمه سلامتی خوب داشته باشن.

قبلا نوشتم،

۱۱.۵ درصد آمریکایی آفریقایی در حال حاضر پوشش بیمه سلامتی در مقایسه با ۷.۵ درصد سفید ندارند.این استاراتیک یعنی حدود ۵.۵ میلیون آمریکایی آفریقایی بی‌امنیت هستند، احتمالا کمی دکتر را ببینند.انگار بیمه سلامتی در مینسوتا یا کلورادو وجود نداره"

حدود 43 میلیون آمریکایی که انتظار دارند بیمه سلامتی را از دست دهند، و حدود 7 میلیون نفر احتمال ندارند جایگزینش کنند.این خسارت حداقل به آمریکایی آفریقایی بیشتر از هر گروه دیگر ضربه می دهد.

فرمانداران جمهوری از اینکه به برنامه اوباماکاری ملحق شوند، قبل از اینکه در چند سال اول هیچ هزینه ای برای آنها نداشته باشد، و برای فقیران خیلی گرون می کند.در کوتاه، ۲۸ میلیون آمریکایی قبل از بحران فعلی پوشیده نشده بود.آمریکایی‌های آفریقایی در این مقدار خیلی بزرگ شدند.

حتی جایی که میتونن برن پیش یه دکتر، آمریکایی های آفریقایی با تغییر تاج جدید احتمالاً کمتر تشخیص داده میشن.بیمار سفید نیستدکترها احتمالاً اونا رو برای آزمایش پیشنهاد نمیکنندر اولین روزهای پاندوم، آزمایشگاه‌ها اغلب در جامعه‌های سفید ثروتمند موجود می‌شوند.بیمارستان‌های بیچاره‌ای کمتر احتمال دارند که کارکنان پزشکی را با وسایل محافظت شخصی مناسب تجهیز کنند، بنابراین مقدار آزمایش‌ها را کاهش دهند.

آمریکایی‌های آفریقایی اغلب به منطقه‌ای که نزدیک میل‌های زغال و دیگر ماده‌های بخش‌های آسیب‌آسیب‌آسیب‌آسیب‌آسیب‌آسیب‌آسیب‌آسیب و بیماری‌های ریه‌ای شناخته می‌شوند، به کشتن از کوآنها معمولا در یک صحرای غذایی زندگی می کنند و کالوریی بالا می خرند ولی غذای کم قیمت از چند فروشگاه های مناسب می خرند، بنابراین آلودگی همچنین یک مشکل است، یک faktor دیگر کمربیدی که مرگ کوروناویروس را افزایش می دهد.

بسیاری از دانشمندان متخصص اعتقاد دارند که ناخواسته ترامپ کشور را در پایان فوریه خاموش کند، که بسیاری از دانشمندان دولتی در آن زمان می خواستند انجام دهند، بسیار زیادی سهام مرگ را افزایش داده است، و سیاست ترامپ 40 درصد از مرگ بیشتر از 103000 نفر از ما باعث شده است.(دانشمندان سی‌دی‌سی تصمیم گرفته‌اند که از او درخواست هند را در پایان فبروری در هند بسته کند، ولی یکی از آنها در پایان فبروری به طور عمومی صحبت کرد و باعث شد بازار سقوط شود. ترامپ از نیوی دلی برگشت، عصبانی که بازار کاهش به انتخابات دوباره آسیب می‌رسد، بنابراین دانشمندان باید تسلیم شوند، تر)

این یعنی ترومپ بیش از ۹۰۰ آمریکایی آفریقایی را با کرونویروس به نتیجه نادیده بدی کشته است.

اطلاعات سی‌دی‌سی تایید کرد که بازداشت سفر اروپایی خیلی دیر آمد تا از بیماری در نیویورک متوقف شود

این ویروس از دولت شهری نیویورک به تاج اروپایی گسترش داده است.بازداشت سفر اروپایی. گزارش CDC تایید شد

در ۱۳ مارس، مدیریت ترمپ ۲۶ کشور اروپایی را از وارد آمریکا باز کرد.بر اساس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، تا ۱۵ مارس، کوروناویروس در نیویورک گسترده شده است.

«در حالی که محدودیت سفر یک استراتژی مهم تخفیف کردن است، در جمعه منتشر شدن و انتقال عمومی (کوروناویروس) به جامعه (نیویورک) تا زمانی که محدودیت سفر در اروپا عملکرد می‌شود، اتفاق افتاده است.»

وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک در اولین سه هفته مارس از بیماران در شش بیمارستان دریافت کرده است.یک تحلیل توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که نمونه‌های مثبت برای pneumonia جدید کرونوائیوس شبیه نطفه بیماری در اروپا بودند.

گزارش CDC هم مشخص کرد که پنج تا از این بیمارستان انتخاب شدند به خاطر مقدار بالا از صحبت کنندگان چین در منطقه‌هایشان تا تصمیم بگیرند آیا ویروس که در نیویورک دیده‌اند از وهان، چین است، جایی که ویروس اولین بار کشف شده است.

در مقابل این، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که هیچ یک از نمونه‌های این بیمارستان از این بیمارستان با سطح وهان هماهنگ نکرد، نتیجه‌ای که توسط دولت جستجو می‌کند.توسط حرام سفر از چین در ۲ فوریه متوقف کنید

"بازداشت سفر با چین کار کرد" دکتر تام فریدن، رئیس سابق مرکز کنترل و جلوگیری بیماری و حالا رئیس فعالیت سلامتی جهانی "تصمیم‌گیری نجات زندگی" به مدیریت ویرایشگران امروز به آمریکا گفت.دیر مارساین به نتیجه تعداد عفونت‌العاده‌ای از تعداد عفونت پیدا کرده است، بنابراین زمان بیشتری در ایالات متحده برای آماده شدن به دست آورده است.ولی این بار برای بهترین سود خود استفاده نشده است.

مدیر سابق CDC: قانون سفر چین تفاوتی کرده، ولی ایالات متحده به اندازه کافی برای کوروناویروس آماده نیست

در زمان جمع نمونه‌ها، ایتالیا بزرگترین تعداد پرونده‌های کوروناویروس و مرگ دارد.یک ماه بعد، ایالات متحده از ایتالیا گذشته و نیویورک به عنوان مرکز تبدیل شد.

در جمعه ۳.۶ میلیون پرونده وجود داشت، و بر طبق دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده بدترین ضربه‌های کوروناویروس جهان را داشت، با بیشتر از 138700 مرگ.این ۱.۶ میلیون بیشتر از برزیل است، کشور بعدی که در فهرست خواهد بود، با ۶۲۰۰۰ مرگ.

اتحادیه اروپایی در پنجشنبه ممنوع آمریکایی وارد اتحادیه اروپا کرد

در ۱ جولای، اتحادیه اروپایی شروع به برداشتن محدودیت سفر بین المللی و توریستها از ۱۴ کشور خوش آمدید، شامل کانادا، کره جنوبی و استرالیا.ایالات متحده حداقل دو هفته قادر به ملاقات اروپا نیست، طبق یک تصمیم توسط شورای اروپا در پنجشنبه اعلام کرد.

ایالات متحده هنوز محدودیت سفر خود را دارد، اگرچه اتحاد اروپایی و کشورهای دیگر پیشرفت بیشتری در کنترل ویروس انجام داده اند.Departments State has maintained level 4 travel advising since March, as new crown pneumonia urges Americans to avoid all international travel.

چین و ایالات متحده در جنگ مختلف

بین سرشماری زمین که اثرات جغرایی سیاسی کوروناویروس رو لرزه میکنه، یکی از قبل روشن است.چین خودش رو جایگزین کردهبرای اولین بار از زمانی که دنگ سیاپینگ در سال 1978 اصلاح را شروع کرد، بیجینگ به طور عمومی به ایالات متحده به عنوان تهدید برگزیده است. یک ماه پیش، جنگ وزیر خارجی وانگ ی در طول کنفرانس امنیت مانیک در برتر شد.

دولت چین با دقت این نظر را ساخته است که از شروع حمله کرونوایروس، رهبری چینی می دانست که در یک جنگ مختلف حمله شده است.ترمینالوژی سی یک نشانه اصلی است.اون در ضبط گفت که این یه جنگ بوددر ضمن، به عنوان یک مبارزه، یک جنگ مردم باید آغاز شود.

علاوه بر این، ویروس را به عنوان شیطان یا شیطان توصیف کرد.سی کانسویزیسمهبرخلاف بقیه فکر کننده های چینی قدیمی کنفوسیوس خوشش نمیاددر مورد نیروهای طبیعی و قضاوت های بعد از زندگی صحبت کنیدبا این حال، در موقعیت فرهنگ چینی، شیطان یعنی «روح سفید» یا «شیطان خارجی» استفاده می‌کند.این یک گزارش قوی سی است که در کد ساخته شده است.

زمانی که زئو لیجیان، رئیس‌جمهور وزارت خارجی چین، در یک توئیت ناخوشایند گفت که "ارتش آمریکا ممکن است epidemic را به وهان آورده باشد" - اولین انفجار توسط یک رسمی بزرگتری برای این - بیجینگ دارد بالون آزمایشی را آغاز می‌کند و می‌گوید که دستگیری بالاخره از دست داده است.Zhao Lijian direct contact with the military games to be held in Wuhan in October 2019, including a delegation of 300 US troops.

او رابرت ردفیلد، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده است، که هفته پیش گفت، وقتی از مرگ کوروناویروس بعد از مرگ در ایالات متحده بپرسید آیا مرگ کوروناویروس در ایالات متحده وجود دارد، که گفت، "چند پرونده در ایالات متحده وجود دارد که امروز این طرح تشخیص داده

نتیجه انفجار آقای زائو این است که pneumonia جدید در ایالات متحده قبل از اینکه در وهان تایید شود، تایید شده است، چون تا الان ایالات متحده مدرک کافی دارد تا نشان دهند که ایالات متحده نمی تواند تأثیر و تأثیر تأثیر را در مقایسه با آنفلوس تأثیر دهد.

علاوه بر این، علاوه بر تعریف ژنوم کوروناویروس از ایران و ایتالیا و پیدا کردن که آنها گونه‌های ویروس با وهان آلوده نیستند، رسانه‌های چینی اکنون این حقیقت را به طور عمومی گزارش داده اند.سؤال کنید و از آن استفاده کنید تا آزمایشگاه زیست شیمیایی نظامی "ناامن" در بازی های نظامی فورت دتریک در آگوست گذشته بسته شود که در وهان مشهور است.بعضی از سوالات - هیچ پاسخی - در ایالات متحده هستند.

سوال بیشتری در مورد ناامید وجود داره.اتفاق ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹، در نیویورک، یک تمرین لباس برای یک پاندمیک جهانی که باعث شد ویروس مرگبار باشد، که اتفاق می افتد کوروناویروس باشد.این اتفاق شگفت انگیز یک ماه قبل از حمله اپیدمی در وهان اتفاق افتاد.

این رویداد ۲۰۱ توسط قانون و بنیاد ملیندا گیتس، فرموم اقتصادی جهان، آژانس اطلاعات مرکزی، بلومبرگ، بنیاد جونز هاپکینز و ملل متحده است.حرکت نظامی جهانی همون روز در وهان باز شد

هرچی که اصلی آن بود، هنوز مطمئن نیست. درست مثل توئیت ترامپ ویروس چینی، NCP بسیار سؤال جدی درباره سیاست زیست سیاست بزرگ کرده است (وقتی به آن نیاز داریم فوکولت کجاست؟-بیوتوریسم

فرضیه‌ای که کوروناویروس یک سلاح زیست‌شناسی بسیار قوی است ولی نه اسلحه‌های زیست‌شناسی، نشان می‌دهد که این یک ابزار کامل برای کنترل اجتماعی گسترده در مقیاس جهانی است.

افزایش کوبا به عنوان قدرت زیست تکنولوژی

هفته گذشته، یک سی ماسک شده به خط جلوی وهان ملاقات کرد تا به جهان نشان دهد که چین در جنگ مردم با فداکاری بزرگ در مقابل تاج جدید برنده شده است.دقیقاً همان طور که سی در جنگ مردم در یک اختلاف توسط خورشید تزو در ریاد برنده شد، نتیجه نهایی این بود که ریاد، که در قیمت نفت خیلی ارزون تر بود، کمک کرد به بازیابی غیرقابل اجتماعی اقتصاد چین را شروع کند.اینطوری شرکت استراتژیک کار می‌کند.

صندوق شطرنج با نرخ هشدار تغییر می‌دهد.وقتی بیجینگ ویروس کوروناویروس رو به عنوان حمله سلاح بیولوژی شناسایی کرد "جنگ مردم" شروع شد.تمام قدرت کشوربه طور روشبر اساس "هر هزینه".حالا، ما وارد یک مرحله جدید می‌شویم، که بیجینگ برای تعامل خود با غرب به طور کلی تنظیم می‌کند و در چهارخه‌ای که شامل ایالات متحده و اتحادیه اروپا است تغییرات می‌کند.

قدرت نرم بزرگیه"ما موج‌هایی از یک اقیانوس هستیم، برگ‌هایی از یک درخت، گل‌هایی از یک باغ.چین همچنین یک بسته کمک بزرگی به انسان فرستاده است، در اصل در هشت پرواز هوای ماهان.مالایسیا و هواپیمای کره جنوبی یک مجازات غیرقانونی توسط دولت ترمپ است

رئیس جمهور الکساندر ووشیک، زبان سربیا، نمی‌تواند آشکار تر باشد:

"تنها کشور که بتونه به ما کمک کنه چینهتا حالا همه شما درک می کنید که هیچ واحدی اروپایی وجود ندارد.داستان پری روی کاغذه"

با مجازات سخت و یک شیطان دائمی کوبا هنوز می‌تواند در تکنولوژی زیست‌آوری انجام دهد.آنتی‌ویروسی هرباب الفا 2b، درمانی به جای واکسن، موفقیت بزرگی در درمان کوروناویروس است.یک شرکت مشترک در چین دارای محصول تولید می کند که می تواند inhaled شود، و حداقل ۱۵ کشور از قبل علاقه دارند که داروها را وارد کنید.

حالا همه اینها را با اداره‌ی ۱ میلیارد دلاری ترمپ مقایسه کنید که دانشمندان آلمانی که برای شرکتهای زیست تکنولوژی کار می‌کنند به خرابی داده اند.کروفاک، بر اساس یک واکسن آزمایشی برای pneumonia جدید در تولینگ است و از آن به عنوان واکسن "تنها ما" استفاده می کند.

مهندسی اجتماعی؟

ساندرو مزادرا، همکاری از سیاست تجاری با برت نیلسون: تبادل سرمایه گذاری فعلی، تلاش کرده است که جایی که ما در حال حاضر از دیدگاه pneumonia تاج جدید هستیم را بفهمیم.

ما با یک انتخاب روبرو هستیم: یکی از مالتوسیسم است که توسط داروینیسم اجتماعی الهام داده شده است، "که توسط محور جانسون ترمپ بورسونارو" رهبری شده است، و دیگری انتخاب برای "دوباره استفاده از سلامت عمومی به عنوان ابزار بنیادی" است، همانطور که توسط چین، کره جنوبیکلیدی برای یاد گرفتن از کره، تایوان و سنگاپور.

مزادرا نشان می دهد که انتخاب سختی بین «انتخاب جمعیت طبیعی» (با هزاران مرگ) و «دفاع از جامعه با استفاده از درجه مختلف دستورالعمل و کنترل اجتماعی» است.تصور کردن راحت است که چه کسی از این تغییر اجتماعی 21 ساله سود می دهد.قرن سنت آلن پوی ماسک قرمز مرگ

در طول کشته شدن و تاریکی امیدواره است که ایتالیا بتواند چراغ توپ آهنی به ما ارائه دهد.ایتالیا نقشه وهان را انتخاب کرد که نتایج بسیار جدی برای اقتصاد شکسته‌اش به وجود آورد.تنها ایتالیایی‌ها با آواز بر بالکونی‌هایشان به شدت پاسخ دادند: این یک شورش متفیزیکی بود.

تا به عدالت شاعری واقعیت نگویم، سنت کورونا (لاتین برای "تاج") از قرن ۹ در آنزو دفن شده است.قرن سومسنت کلونا، یک مسیحی در ۱۹۵ آژانس کشته شده، زیر مارکوس اورلیوس، مدت قرن ها سرپرست اپیدمی بوده است.

حتی تریلیون دلار هم عصبی جدید رو درمان نمیکنن"رهبران G-7" مجبور شدند از کنفرانس ویدئو استفاده کنند تا بفهمند چقدر نادانی هستند، حتی اگر مبارزه چین با کوروناویروس برای هفته ها غرب را جلو نگه داشته باشد.

دکتر شانگیZhang Wenhong, one of the top infectious disease experts in China, has said that China has rid of the darkest period of the "people's war" against new crown pneumonia.در حال حاضر، تحلیل متخصص به رنج تاج جدید هدف گرفته شده است.ولی فکر نمیکنه تابستون تموم میشهحالا به دنیای غربی چی گفت آگاه کن

هنوز بهار نیست، و ما یاد گرفتیم که این ویروس است که با رحمتی خداوندی بازار را نابود کرده است.در جمعه، گلدمن ساکس حداقل 1500 شرکت گفت که هیچ خطری سیستمی وجود ندارد.این یه دروغه

منبع بانک‌های نیویورک حقیقت را به من می‌گویند: در سال ۲۰۰۲، ریسک سیستمی از سال ۱۹۹۷، ۱۹۸۸ یا ۲۰۰۸ بسیار جدی‌تر است، زیرا ریسک خرابی بازار ۱.۵ تریلیون دلار بسیار افزایش یافته است.

همانطور که منبع گفت، هیچ‌وقت مانند ذخیره‌ی فدرال در تاریخ هیچ مداوره‌ای وجود نداشته است، زیرا به نادر درک شده است که نسبت ذخیره‌ی ذخیره‌های بانک‌های تجاری را نابود کند، که پتانسیل برای گسترش غیرمحدودیت اعتباری را برای جلوگیری از خراب کردن تولید‌ها که توسط خراب کل تجارت و تمام بازارهای ذخیره‌های جهانی به دست

بانکداران فکر میکنن ممکنه ولی همونطور که همه میدونیم، همه صدا و خشم اصلاً منطقی ندارن.در این مورد، نتیجه احتمال قبلی نیست، یعنی بستن مسیر هورموز، هنوز وجود دارد.

ما هنوز شروع به فهمیدن تاثیر تغییر تاج جدید بر آینده کاپیتالیسم توربینی نولیبرال نیستیم.تا مطمئن بشم، کل اقتصادی جهانی توسط یه ناراحت، تقریباً نابینا سیرک شکسته شده.ممکنه فقط یه تصادفی باشهیا این ممکن است که بخشی از بحث شجاع باشد، یک حرکت عمومی بزرگ در مقیاس عمومی، سودی کامل از یک محیط مهندسی جغرافی کامل و محیط مهندسی اجتماعی را ایجاد کند.

علاوه بر این، با قربانی های بزرگ و ارث انسان و اقتصادی در طول راه، آیا سیستم جهانی دوباره آغاز شده یا نه، یک سوال اضطرارتر باقی مانده است: آیا الیتین امپراتوری هنوز انتخاب می‌کند که جنگ هیبریدی پر و پادشاهی در مقابل چین ادامه دهند؟

مطالعه جدید فهمید که ۱۰ درصد مردم با دیابت در یک هفته از بیمارستان می میرند

بر اساس اولین مطالعه ویروس، ۱۰ درصد بیماران pneumonia جدید با دیابت در یک هفته از بیمارستان‌سازی برای تحقیق تاثیرش بر بیماران بیمارستان‌سازی مردند.
طبق تحقیقات، در مجلس تحقیقات دیابت های اروپایی در مورد دیابت منتشر شده، یکی از پنج بیمار در نهایت نیاز به intubation و یک ventilator مکانیکی بود.
مطالعه 1317 بیماری که بین ۱۰ و ۳۱ مارس در فرانسه 53 بیمارستان عمومی و خصوصی را دید تحلیل کرد.
نتیجه‌ها هم نشان دادند که 65 درصد بیماران دیابت مرد بودند و متوسط سن تمام بیماران دیابت ۷۰ سال بود.
یک مطالعه جدید پیشنهاد می‌دهد که بیماران ضربه در درمان با کوروناویروس با "اثرات جدی" خیلی دیر شده است.
یک مطالعه جدید نشان می دهد که ۱ از ۱۰ بیماران COVID-۱۹ با دیابت در یک هفته بعد از بیمارستان شدن می میرند. (iStock)
یک مطالعه جدید نشان می دهد که یکی از ۱۰ بیماران pneumonia جدید با دیابت در یک هفته از بیمارستان می میرد.(استاک)
تحقیقات پیدا کردند که پیچیده‌های دیابت و سن‌ها خطر مرگ را افزایش می‌دهند، و نشانه‌های وزن بدن (BMI) یا نشانه‌های وزن بدن (BMI) با خطر افزایش از ventilation مکانیکی و خطر افزایش مرگ ارتباط دارند.
«تعداد ریسک برای NCP سخت همان است که در جمعیت عمومی: سن و مقدار جسم بدن»، گفتند تحقیقان در یک گزارشایالت
گربه فرانسوی با عصبی تاج جدید آلوده شده
«افراد بزرگسالان با دیابت طولانی با پیچیدگی‌های دیابت پیشرفته و / یا درمان برای آپنی خواب متوقف به عنوان تغییر ممکن است زودتر بمیرند و ممکن است درمان ویژه‌ای برای جلوگیری از عفونت با ویروس جدید از عفونت کند»، گفتند تحقیقات‌کنندگان
آنها اضافه کردند: "نشانه جسمی بدن (BMI) همچنین یک faktor مستقل prognostic for the severity of crown new pneumonia است که باید بیماران diabetic hospitalized.رابطه بین آلودگی و pneumonia جدید مطالعه بیشتری نیاز دارد
مطالعه فهمید که اینسولین و روش های دیگر برای توسعه گلوکوس خون، faktورهای خطر برای pneumonia جدید کروناری نیستند و باید در بیماران با دیابت ادامه دهند.

مرگ سیاه باعث شدن عملیات قانون خشونت پلیس مقاومت‌های پایداری در مقابل پرونده‌های تاج جدید در ایالات متحده به وجود آورد

بعد از مرگ جرج فلوید، یک مرد سیاه در مینیاپولیس، پلیس ادامه داد که در مقابل عملکرد قانون خشونت توسط آمریکایی‌های آفریقایی و بقیه minorities مخالفت کند.رسمی‌های سلامت عمومی و رسمی‌های دولت آمریکا نگران هستند که این می‌تواند به یک جریان دیگر در پرونده‌های تاج جدید در هفته‌های آینده برسد.

مطالعات می‌گویند پرونده‌های جدید می‌توانند به بار بزرگتر بر آمریکایی‌های آفریقایی و لاتینو در ایالات متحده برسانند.بیماری جدید بر این مردم بار نسبتا سنگین قرار داده است.

پیتر چین هنگ، یک متخصص بیماری عفونت در دانشگاه کالیفرنیا، سان فرانسیسکو، گفت: « تظاهرات، بیماری و ثابت اقتصادی سه بار یک ضربه است.این سه چیز با هم یک طوفان کامل برای گسترش ویروس ساخته می شود

اون گفت که انتظار داشته که در مورد پرونده های جدید به نتیجه اعتراض بشه.او گفت ممکن است همانند چیزی باشد که اتفاق افتاد وقتی دولت های اطراف جهان شروع به محدودیت های بلوکاد را بردارند، ولی این دفعه در مقیاس بزرگتر، زیرا تظاهرات در سراسر کشور اتفاق می افتد و معمولاً در محدودیت گرم افتاده اند، مثل جنوب و غرب.

...

ادامه بده