اطلاعات سی‌دی‌سی تایید کرد که بازداشت سفر اروپایی خیلی دیر آمد تا از بیماری در نیویورک متوقف شود

این ویروس از دولت شهری نیویورک به تاج اروپایی گسترش داده است.بازداشت سفر اروپایی. گزارش CDC تایید شد

در ۱۳ مارس، مدیریت ترمپ ۲۶ کشور اروپایی را از وارد آمریکا باز کرد.بر اساس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، تا ۱۵ مارس، کوروناویروس در نیویورک گسترده شده است.

«در حالی که محدودیت سفر یک استراتژی مهم تخفیف کردن است، در جمعه منتشر شدن و انتقال عمومی (کوروناویروس) به جامعه (نیویورک) تا زمانی که محدودیت سفر در اروپا عملکرد می‌شود، اتفاق افتاده است.»

وزارت سلامتی و سلامتی روانی نیویورک در اولین سه هفته مارس از بیماران در شش بیمارستان دریافت کرده است.یک تحلیل توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که نمونه‌های مثبت برای pneumonia جدید کرونوائیوس شبیه نطفه بیماری در اروپا بودند.

گزارش CDC هم مشخص کرد که پنج تا از این بیمارستان انتخاب شدند به خاطر مقدار بالا از صحبت کنندگان چین در منطقه‌هایشان تا تصمیم بگیرند آیا ویروس که در نیویورک دیده‌اند از وهان، چین است، جایی که ویروس اولین بار کشف شده است.

در مقابل این، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری یافت که هیچ یک از نمونه‌های این بیمارستان از این بیمارستان با سطح وهان هماهنگ نکرد، نتیجه‌ای که توسط دولت جستجو می‌کند.توسط حرام سفر از چین در ۲ فوریه متوقف کنید

"بازداشت سفر با چین کار کرد" دکتر تام فریدن، رئیس سابق مرکز کنترل و جلوگیری بیماری و حالا رئیس فعالیت سلامتی جهانی "تصمیم‌گیری نجات زندگی" به مدیریت ویرایشگران امروز به آمریکا گفت.دیر مارساین به نتیجه تعداد عفونت‌العاده‌ای از تعداد عفونت پیدا کرده است، بنابراین زمان بیشتری در ایالات متحده برای آماده شدن به دست آورده است.ولی این بار برای بهترین سود خود استفاده نشده است.

مدیر سابق CDC: قانون سفر چین تفاوتی کرده، ولی ایالات متحده به اندازه کافی برای کوروناویروس آماده نیست

در زمان جمع نمونه‌ها، ایتالیا بزرگترین تعداد پرونده‌های کوروناویروس و مرگ دارد.یک ماه بعد، ایالات متحده از ایتالیا گذشته و نیویورک به عنوان مرکز تبدیل شد.

در جمعه ۳.۶ میلیون پرونده وجود داشت، و بر طبق دانشگاه جان هاپکینز، ایالات متحده بدترین ضربه‌های کوروناویروس جهان را داشت، با بیشتر از 138700 مرگ.این ۱.۶ میلیون بیشتر از برزیل است، کشور بعدی که در فهرست خواهد بود، با ۶۲۰۰۰ مرگ.

اتحادیه اروپایی در پنجشنبه ممنوع آمریکایی وارد اتحادیه اروپا کرد

در ۱ جولای، اتحادیه اروپایی شروع به برداشتن محدودیت سفر بین المللی و توریستها از ۱۴ کشور خوش آمدید، شامل کانادا، کره جنوبی و استرالیا.ایالات متحده حداقل دو هفته قادر به ملاقات اروپا نیست، طبق یک تصمیم توسط شورای اروپا در پنجشنبه اعلام کرد.

ایالات متحده هنوز محدودیت سفر خود را دارد، اگرچه اتحاد اروپایی و کشورهای دیگر پیشرفت بیشتری در کنترل ویروس انجام داده اند.Departments State has maintained level 4 travel advising since March, as new crown pneumonia urges Americans to avoid all international travel.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد