میزان مرگ ویروس کرونا در میان سیاه پوستان آمریکایی و افرادی که در معرض آلودگی هوا هستند بیشتر است

همسویی: طبق داده های مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط زیست جهانی در دانشگاه هاروارد ، تشخیص زودرس مرگ های ناشی از ذات الریه کرونر جدید دو روند نگران کننده را نشان می دهد: میزان مرگ و میر سیاه پوستان آمریکایی و کسانی که مدت طولانی در معرض آلودگی هوا هستند در حال افزایش است - دو داده های جمعیتی همپوشانی دارند.


اگرچه داده ها در مورد قومیت موارد ویروس کرونا بسیار کم و برای نتیجه گیری جامع کافی نیست ، تحقیقات اولیه نشان می دهد که آمریکایی ها سیاه پوست هستند. مرگ و میر بیش از حد ناشی از ذات الریه کرونر جدید: شیکاگو 72 درصد مرگ ، لوئیزیانا 70 درصد ، میشیگان 41 درصد و بسیاری از ایالت ها (از جمله نیویورک) هنوز آمار نژادی جمعیت آزمایش و مرگ و میر را منتشر نکرده اند. نیویورک تایمز.

یک مطالعه جدید هاروارد نشان داد که تعداد مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید و سایر شرایط مربوط به قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در طولانی مدت دارای همپوشانی زیادی است ، که نشان می دهد کسانی که در مناطقی با آلودگی شدید هوا (شهرها) زندگی می کنند بیشتر از کسانی است که در مناطق آلوده نیست از بین کسانی که شرایط سلامتی یکسانی دارند ، 15٪ بیشتر احتمال دارد که بر اثر ذات الریه کرونر جدید بمیرند.

دکتر آرون برنشتاین ، مدیر موقت مرکز آب و هوا ، بهداشت و محیط جهانی دانشگاه هاروارد ، به خبرنگاران گفت: "ما دلایل بیشتری برای رسیدگی به بی انصافی و آسیب های ناشی از آلودگی هوا داریم." فوربس. "قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا به طور جدی خطر مرگ و میر ناشی از ذات الریه کرونر جدید را تحت تأثیر قرار می دهد. ما می دانیم که آفریقایی آمریکایی ها ، به ویژه ، در معرض آلودگی هوا نسبت به سفیدپوستان هستند."

محققان می گویند داده های اولیه نشان می دهد که میزان بالای مرگ و میر در میان سیاه پوستان آمریکایی می تواند ناشی از این واقعیت باشد که این جمعیت ها کمتر بیمه می شوند ، بیشتر احتمال دارد که شرایط پزشکی قبلی داشته باشند ، احتمال اینکه از راه دور کار کنند و بیشتر به دلیل تعصب ضمنی برای آزمایش و درمان مناسب مردود است. نیویورک تایمز.

براساس نظرسنجی جامعه آمریکا ، طبق اطلاعات آکادمی ملی علوم ، 51 درصد سیاهپوستان آمریکایی در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند و افرادی که در شهرها یا کلانشهرها زندگی می کنند بیشتر در معرض آلودگی هوا هستند.

لوری لایتفورد ، شهردار شیکاگو گفت: "توزیع این بیماری وحشتناک داستانی از نابرابری منابع را روایت می کند." "فقر در واقع ما را می کشد ... این یک شیکاگو سیاه ویرانگر است."

زمینه اصلی: در ایالات متحده 368،533 مورد ویروس کرونا و 11008 مورد مرگ وجود دارد. برای نتیجه گیری جامع خیلی زود است ، اما داده های اولیه نشان می دهد اقلیت های فقیر شهری بطور نامتناسبی تحت تأثیر ویروس قرار می گیرند. اثرات مرکبی از نابرابری وجود دارد (قرار دادن رنگین پوستان در یک وضعیت به طور فزاینده خطرناک) ". مرکز پیشرفت آمریکا.


مماس: بیشترین جمعیت زندانی شده مردان سیاه پوست نیز ممکن است کشنده باشد.موجود پنومونی تاج جدید ثابت کرده است که تمیز کردن زندانها به دلیل ارتباط تنگاتنگ بین یکدیگر غیر ممکن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد