"بحران در بحران": سیاه پوستان آمریکایی با نرخ بالاتر مرگ ویروس کرونا مواجه هستند

نیویورک-

در ابتدا به نظر نمی رسید که ذات الریه تاج جدید مورد تبعیض قرار گیرد. در اورژانس دکتر اوچه بلک استاک در بروکلین ، نیویورک ، بیماران سرفه و تب سفید ، سیاه و قهوه ای داشتند.


اما در چند هفته گذشته ، او شاهد یک تغییر قابل توجه است: تعداد سفیدپوستان ظاهر می شود ، در حالی که تعداد بیماران سیاه و قهوه ای به شدت افزایش یافته است.


بسیاری از افراد کارگران کم درآمد و کارگران پایه هستند - رانندگان تحویل کالا ، پلیس ، کارگران مترو ، نگهبانان - و این افراد کار در خانه یا بازگشت به خانه دوم در یک جامعه کم جمعیت را ندارند.


بلکستوک ، مدیر ارشد اجرایی که عدالت بهداشت را ارتقا می دهد ، گفت: "مردم می گویند COVID-19 یک تساوی عالی است و همه ضربه خواهند خورد." "اما واقعیت این است که برخی جوامع بیش از دیگران تحت تأثیر قرار می گیرند."



فقط چند ایالت داده های موجود در مورد قومیت قربانیان ویروس کرونا را برای تأیید این دیدگاه منتشر کرده اند ، که اختلافات واضحی را بین ساکنان سفیدپوست و سیاه پوست نشان می دهد.


در ... میزان مرگ سیاه پوستان در میشیگان بیش از هشت برابر سفیدپوستان است. در ایلینوی ، میزان مرگ و میر آنها تقریبا شش برابر آنها است. در لوئیزیانا ، این اختلاف پنج برابر است.



کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این ارقام نشان دهنده نابرابری های ریشه دار اجتماعی و اقتصادی است.


آمریکایی های سیاه پوست نه تنها کمتر بیمه می شوند و نه کمتر قابل آزمایش هستند ، بلکه احتمالاً از بیماری های پزشکی مانند آسم ، دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی رنج می برند و این افراد را مستعد بیماری های جدی می کند.


طبق داده های دولت ایالات متحده ، 60٪ بیشتر از سفیدپوستان مبتلا به دیابت تشخیص داده می شوند و 40٪ بیشتر از فشار خون بالا رنج می برند.


دکتر عبد ال السید ، مدیر سابق دپارتمان بهداشت دیترویت ، گفت: "این ویروس در حال سیر نزولی است. متأسفانه ، جامعه ما به دلیل نژادپرستی ساختاری و فقر آسفالت شده است. جاده هموار شده است. "" این در حال ورود به آسیب پذیرترین جوامع ما است که اغلب تعداد نامتناسبی از سیاه پوستان و قهوه ای ها در کشور ما هستند. "



بسیاری از آسیب پذیرترین افراد به کارهای خدماتی مشغول هستند که این امر خطر قرار گرفتن در معرض ویروس را افزایش می دهد و این مسئله را بدتر می کند. طبق آمار ، کمتر از 20٪ کارگران سیاه پوست می توانند در خانه کار کنند ، در حالی که فقط یک سوم کارگران سفید پوست می توانند در خانه کار کنند. داده های اداره آمار کار.


هفته گذشته ، جیسون هارگرو ، راننده 50 ساله اتوبوس از دیترویت ، تنها 11 روز پس از ارسال ، بر اثر عوارض ناشی از پنومونی تاج جدید درگذشت. این فیلم در اتوبوس او بود. زنی چهار یا پنج بار سرفه کرد بدون اینکه دهان خود را بپوشاند.


وی در این ویدئو گفت: "ما ، به عنوان کارمندان عمومی ، وظیفه خود را به خوبی انجام می دهیم و تلاش می کنیم به روشی صادقانه زندگی کنیم تا از خانواده خود مراقبت کنیم." "اما اگر سوار اتوبوس شدید ، در اتوبوس بایستید و چندین بار سرفه کنید بدون اینکه دهان خود را بپوشانید ، می دانید که ما درگیر یک بیماری همه گیر هستیم ، که به من اجازه می دهد تا بدانم برخی از مردم اهمیتی نمی دهند. "


روز دوشنبه ، کمیته وکلای حقوق مدنی تحت قانون و صدها پزشک از دولت فدرال خواستند که بلافاصله گزارش داده های جمعیتی نژادی و قومی را در مورد COVID-19 آغاز کند.



رئیس کمیته ، کریستن کلارک ، در مقاله ای نوشت: "نژادپرستی سیستمی و تعصب در سیستم مراقبت های بهداشتی به وخامت طولانی مدت سلامت سیاه پوستان آمریکایی کمک کرده است." نامه های وزارت بهداشت ، خدمات انسانی و بیماری ها مرکز کنترل و پیشگیری "این بیماری های رایج باعث می شود آمریکایی های سیاه پوست در برابر عوارض شدید تنفسی و مرگ ناشی از ذات الریه کرونر آسیب پذیرتر شوند."


دکتر ارشد متخصص بیماری های عفونی ایالات متحده ، دکتر آنتونی فوسی ، در جلسه توجیهی کاخ سفید در روز سه شنبه گفت که شکاف سلامتی بین آفریقایی آمریکایی ها همیشه وجود داشته است ، اما بیماری همه گیر "روشن می کند که این میزان غیر قابل قبول است. روشنایی".


وی گفت: "این بدان معنا نیست که آنها بیشتر آلوده می شوند." "هنگامی که آلوده شوند ، سلامتی زمینه ای آنها وجود دارد. اعزام آنها به بخش مراقبت های ویژه در نهایت میزان مرگ و میر آنها را بالاتر می برد."


سیما ورما ، یک افسر اداری مرکز خدمات پزشکی و خدمات پزشکی ، دولت اوباما گفت


به گفته کارشناسان بهداشت عمومی ، این داده های قومی برای دستیابی بهتر به آزمایش و درمان لازم است.


بلک استوک گفت: "ما باید بدانیم که چه جوامعی به منابع بیشتری احتیاج دارند تا بتوانیم منابع را به طور عادلانه تخصیص داده و آسیب های احتمالی را کاهش دهیم." "کدام جوامع به کارگران پزشکی بیشتری نیاز دارند؟" چه کسی به تجهیزات محافظت شخصی بیشتری نیاز دارد؟ چه کسی به دستگاه تنفس بیشتر احتیاج دارد؟ چه کسی برای کار در بخش مراقبت های ویژه به نیروهای آموزش دیده بیشتری نیاز دارد؟ "



در نیویورک ، تفاوت بین جوامع سفیدپوست ثروتمند و فقیر سیاهپوستان چنان آشکار بود که بلکستاک یک کلینیک را در منطقه نسبتاً سفیدپوست و ثروتمند ارتفاعات بروکلین تعطیل کرد تا بتواند کارکنان خود را برای معامله منتقل کند. کلینیک هایی در قسمت جنوبی پارک Prospect و Crown Heights با افزایش بیماران سیاه و قهوه ای آلوده.


وی گفت: "قبل از همه گیری COVID-19 ، این جوامع از قبل دچار بحران شده بودند." "اکنون ، ما در یک بحران بحران داریم."


در شیکاگو ، سیاه پوستان 30٪ از جمعیت شهری و 68٪ مرگ و میر ناشی از COVID-19 را تشکیل می دهند. روز دوشنبه ، لوری لایت فوت ، شهردار شیکاگو اعلام کرد که مقامات یک کمپین بهداشت عمومی فعال را با هدف جوامع اقلیت آغاز می کنند.


وی گفت: "ما نمی توانیم بایستیم و اجازه می دهیم این بیماری به جامعه ما آسیب برساند." "زندگی واقعاً در معرض خطر است."



در لوئیزیانا ، دکتر جوزف کانتر ، دستیار افسر بهداشت ایالتی و مدیر پزشکی مسئول منطقه نیواورلئان ، گفت که تعداد آفریقایی آمریکایی های مبتلا به COVID-19 و در اثر COVID-19 مردند "نگران کننده و نگران کننده است. مردم ناامید شده اند ، "اما" با توجه به اینکه ما از نابرابری ها و نابرابری های بهداشتی در لوئیزیانا می دانیم ، این کاملاً تعجب آور نیست. "


دکتر جوشوا دنسون ، یک پزشک بیمار در مرکز پزشکی تولان در نیواورلئان ، گفت که در هفته های اخیر ، وی بسیاری از آفریقایی آمریکایی ها را با COVID-19 دیده است ، بسیاری از آنها بیماری های از قبل موجود که آنها را آسیب پذیر می کند ، مانند چاقی و


وی گفت: "اولین دسته موارد ما در معرض طیف وسیعی از مشاغل قرار گرفتند." "خواه رانندگان Uber باشند یا رانندگان اتوبوس ، پرسنل خدمات ، معلمان."


وی افزود: "ما باید این داده ها را بررسی کنیم تا ببینیم چه چیزی ممکن است این مسئله را توضیح دهد." "نیواورلئان شهری است که از نظر سلامتی بسیار مشهور است."



برخی از ساکنان سیاه پوست گفتند که برخی از افراد جامعه از فاصله گرفتن از جامعه امتناع ورزیدند و از ماسک زدن خودداری کردند ، که این امر شدت مشکل را بیشتر می کند.


در منطقه مسکونی باتون روژ ، جیمز هریس ، مکانیک 63 ساله در خانه مشاجره کرده است - هنگامی که به وال مارت رفت و از سوار شدن دوستانش به اتومبیل خود جلوگیری کرد ، ماسک زد.


اما وی گفت حتی پس از مرگ همسایه در 24 مارس ، بسیاری از همسایگان وی اقدامات پیشگیرانه انجام ندادند.



وی گفت: آنها نگران ویروس نیستند.


در شعبه تیمبرود ، کت گرانویل گفت که پس از اینکه پدر 79 ساله فیلیپس بیمار شد ، تمام تلاش خود را کرد تا وی را از بیمارستان خارج کند.


اما در روز سه شنبه ، خانواده تصمیم گرفتند که چاره ای جز اعزام وی به بیمارستان نیستند و در آنجا آزمایش COVID-19 مثبت است. در آن شب ، پزشکان تصمیم گرفتند که آیا به او یک دستگاه تنفس بدهند.


فیلیپس هیچ بیماری زمینه ای ندارد. او هنوز هم به عنوان سرایدار در یک خانه سالمندان کار می کند. دخترش مشکوک به ویروس است.



گرانویل 44 ساله نگران این است که آیا وی یا همسرش کنت فریزیر به ویروس مبتلا شده اند یا خیر. هر دو فریزر سابقه دیابت داشتند.


سه شنبه شب ، فریزر برای کار در مورد داربست در کارخانه شیمیایی دوباره فراخوانده شد.


او تصمیم گرفت به رئیس خود بگوید که آماده بازگشت نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد