آفریقایی آمریکایی ها بیشتر در معرض خطر مرگ از ویروس کرونا هستند.

افزایش اختلافات نژادی باعث شد که جراح روز سه شنبه اعتراف کند که خطر آفریقایی-آمریکایی در حال افزایش است زیرا مقامات بهداشت عمومی بیشتر و بیشتر درخواست اطلاعات بیشتر در مورد بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و به دلیل بیماری های عفونی می میرند ، می شوند. طبق داده های نژاد بشر ، این بیماری عفونی باعث مرگ بیش از 12000 نفر در ایالات متحده شده است.


تحلیل واشنگتن پست از داده های موجود و داده های جمعیتی نشان می دهد که میزان آلودگی در شهرستان های دارای اکثریت سیاه پوستان سه برابر میزان آلودگی است و میزان مرگ و میر تقریباً شش برابر شهرستان های دارای اکثریت سفیدپوست است.



آفریقایی-آمریکایی ها بر اساس درصد جمعیت و نسبت مرگ ویروس کرونا


فقط چند حوزه قضایی به صورت علنی موارد ویروس کرونا و مرگ ناشی از نژاد را گزارش می دهند.


درصد


جمعیت


درصد


شمار کشته شدگان


73٪


70٪


58٪


لوئیزیانا


میلواکی


یک شهرستان در ویسکانسین.


D.C.


46٪


32٪


26٪


67٪


میشیگان


ایلینوی


شیکاگو


42٪


41٪


32٪


14٪


14٪


کارولینای شمالی


کانکتیکت


فلوریدا


38٪


بیست و یک٪


16٪


16٪


15٪


10٪


منبع: دانشگاه جان هاپکینز ، وزارت امور خارجه بهداشت و نظرسنجی از جامعه آمریکایی.


در ... شهرستان میلواکی بزرگترین شهر ویسکانسین است. آفریقایی آمریکایی ها حدود 70٪ از تلفات را تشکیل می دهند ، اما فقط 26٪ از کل جمعیت. در لوئیزیانا ، اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها فقط 32٪ از جمعیت این ایالت را تشکیل می دهند ، 70٪ از کسانی که درگذشتند سیاه پوستان بودند.


طبق گزارش ها در می سی سی پی ، تعداد مرگ 845 نفر در این ایالت بیش از همه مناطق به جز نیویورک و نیوجرسی است. آفریقایی آمریکایی ها 33٪ از کل موارد و حدود 40٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهند ، حتی اگر آفریقایی آمریکایی ها باشند. فقط 14٪ از کل جمعیت. این ایالت طبقه بندی قومی را بر اساس شهرستان یا شهر ارائه نمی دهد ، اما بیش از یک چهارم مرگ و میرها در دیترویت رخ می دهد ، جایی که آفریقایی آمریکایی ها 79٪ از جمعیت را تشکیل می دهند.


و در ایلینوی ، در سطح ایالت تقریباً دقیقاً همان فاصله با میشیگان وجود دارد ، اما وضعیت از داده های زیر آشکارتر می شود. میزان مرگ ساکنان سیاه پوست شیکاگو شش برابر ساکنان سفیدپوست است. از 118 مرگ گزارش شده توسط این شهر ، نزدیک به 70 درصد سیاهپوستان بوده اند - این درصد 40 درصد بالاتر از درصد آفریقایی-آمریکایی های ساکن شیکاگو است.



اکثریت شهرستان


شهرستان


هر 100 هزار مورد


هر 100000 مرگ


آسیایی


6


19.5


0.4


سیاه


131


137.5


6.3


اسپانیایی زبان


124


27.2


0.6


سفید


2،879


39.8


1.1


توجه: داده ها برای هر 100 k براساس میانگین است.


منبع: دانشگاه جان هاپکینز و نظرسنجی جامعه آمریکا.


روز سه شنبه ، رئیس جمهور ترامپ برای اولین بار در یک جلسه توجیهی توسط گروه ویژه کاخ سفید ، اختلافات نژادی را به رسمیت شناخت.


ترامپ گفت: "ما همه تلاش خود را می کنیم تا این چالش را برآورده کنیم. این یک چالش بزرگ است." "وحشتناک است." وی افزود که آنتونی اس. فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی S.Fuci) "بسیار جدی به این موضوع توجه دارد."


ترامپ گفت: "چرا سه تا چهار برابر بیشتر از جوامع سیاه پوستان وجود دارد؟" "این غیر منطقی است و من هم آن را دوست ندارم. ما طی دو تا سه روز آینده آمار خواهیم گرفت."


[آیا کسی در اطراف شما به دلیل ذات الریه کرونر جدید فوت کرد؟ داستان های آنها را با پست به اشتراک بگذارید. ]


اطلاعات دقیق در مورد قومیت بیماران ویروسی کرونا در کمتر از دوازده ایالت و چندین شهرستان به طور عمومی گزارش شده است.


آفریقایی آمریکایی ها شیوع بیشتری در دیابت ، بیماری های قلبی و بیماری های ریوی دارند. جان بل ادواردز ، فرماندار لوئیزیانا ، اظهار داشت که این مشکلات سلامتی باعث می شود افراد مستعد ابتلا به بیماری های جدید تنفسی شوند. با این حال ، هرگز همه گیری وجود نداشته است که این تفاوت را به وضوح برجسته کند.


فاوسی در جلسه توجیهی گفت که این بحران "روشن کرد که این شکاف ها چقدر غیرقابل قبول است." وی افزود: "ما در حال حاضر هیچ کاری جز تلاش برای ارائه بهترین مراقبت به" آفریقایی تبارهای آمریکایی "برای جلوگیری از عوارض انجام نمی دهیم.


جروم آدامز 45 ساله گفت: "من شخصاً فکر می کنم فشار خون بالا دارم." من بیماری قلبی دارم زیرا یک هفته را در بخش مراقبت های ویژه بیماری قلبی گذراندم. من در واقع آسم هستم. بیماران مبتلا به دیابت ، بنابراین من نمایانگر سنت سیاه پوستان آمریکایی هستیم که در فقر رشد می کنند. "


آدامز همچنین گفت که شنیدن میزان مرگ و میر ناشی از ذات الریه ریه جدید در جوامع سیاهپوست "واقعاً مرا ناراحت می کند" ، وی تأکید کرد که توصیه برای ماندن در خانه برای کاهش سرعت گسترش چیزی است که همه باید از آن پیروی کنند.


روز دوشنبه ، کمیته حقوقی حقوقی وکیل و صدها پزشک در جلسه ای با گروهی از قانون گذاران دموکرات از جمله الیزابت وارن (ماساچوست) ، کوری بوکر (NJ) ، کامالا D. هریس (کالیفرنیا) حضور داشتند. دولت فدرال هر روز داده های نژادی و قومی را در مورد آزمایش ویروس کرونا ، بیماران و نتایج سلامتی آنها منتشر می کند.


تاکنون ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها فقط آمار و ارقام را از نظر سن و جنس منتشر کرده اند.


[پنومونی تاج جدید جامعه سیاه پوستان را ویران می کند. جامعه ای در میلواکی در حال بررسی چگونگی مقابله با مقاومت است. ]


قانون گذاران ، مدافعان شهروندی و متخصصان پزشکی می گویند این اطلاعات برای اطمینان از داشتن فرصت های برابر آفریقایی آمریکایی ها و سایر رنگین پوستان برای دریافت آزمایش و درمان و کمک به تدوین استراتژی بهداشت عمومی برای محافظت از افراد ضروری است. افرادی که آسیب پذیرتر هستند.


شورای دادگستری در نامه خود به وزیر بهداشت و خدمات انسانی الکس آذر (الکس آذر) اظهار داشت که "عدم تکان دهنده بودن شفافیت و داده های دولت ترامپ مانع درک این موضوع توسط مقامات بهداشت عمومی می شود. تأثیر کامل این اپیدمی بر جوامع سیاه پوستان و سایر افراد رنگین پوست. "


با افزایش فشار ، سخنگوی CDC روز سه شنبه گفت که آژانس در نظر دارد در بیمارستان گزارش نژادی و قومی برای COVID-19 در گزارش هفتگی بعدی بیماری و مرگ و میر باشد. این گزارش بیش از شش هفته پس از مرگ اولین آمریکایی در اثر بیماری منتشر شد.


روز چهارشنبه ، آژانس این مطالعه را اعلام کرد ، که در آن حدود 1500 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان در 14 ایالت بررسی شده است. CDC فقط اطلاعات نژادی مربوط به 580 بیمار را دارد ، اما اطلاعات محدود تفاوت های مشابهی را نشان می دهد: اگرچه آفریقایی-آمریکایی ها 18٪ از جمعیت را تشکیل می دهند ، 33٪ از بستری شدن در بیمارستان ها را تشکیل می دهد.


یک فرم استاندارد برای گزارش موارد ویروس کرونا در سراسر کشور به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به مجموعه ای از اطلاعات جمعیتی از جمله نژاد و قومیت نیاز دارد. با این حال ، اسکات پولی ، سخنگوی مرکز کنترل بیماری ، گفت که زمینه اغلب خالی است و این آژانس های محلی "در جمع آوری و گزارش اطلاعات مورد تحت فشار زیادی قرار دارند".


به دلیل شیوع این بیماری در ایالات متحده ، گزارش های متناقض و پراکنده ای نیز در مورد سن ، جنس و محل زندگی وجود دارد.


در بعضی از مناطق ، قانونگذاران در تلاشند خودشان خلا data داده ها را پر کنند. ویرجینیا طبقه بندی قومی پرونده خود را گزارش می دهد ، نه مرگ آن. در همسایگی مریلند ، فرماندار لری هوگان (لری هوگان ، R) روز سه شنبه گفت که ایالت انتشار اطلاعات در مورد نژاد را آغاز می کند. یک روز پیش ، بیش از 80 عضو مجلس نمایندگان با ارسال نامه ای از وی خواستند این اطلاعات را ارائه دهد.


دل نیک ماسبی ، یک دموکرات به نمایندگی از بالتیمور ، از دوستان ، همکاران و برادرانش در اخوان امگا Psi Phi در مورد مردان سیاه پوستی که از COVID-19 آلوده شده و یا در معرض مرگ بودند ، شنید. او چندین هفته است که فشار می آورد. داده.


ماسبی گفت: "این نوعی ترسناک است." "من شروع به دریافت تماس در مورد افرادی کردم که شخصاً آنها را می شناسم."


این هفته ، در واشنگتن دی سی ، مقامات منطقه برای اولین بار داده های نژادی را منتشر کردند ، که نشان می دهد این بیماری باعث عدم تناسب مرگ و میر آفریقایی آمریکایی ها شده است. از 22 مرگ و میر در این منطقه ، تقریباً 60٪ سیاه پوستان بودند ، اما آفریقایی آمریکایی ها تقریباً 46٪ جمعیت این شهر را تشکیل می دادند.


مانند بسیاری از حوزه های قضایی دیگر ، مقامات بهداشتی در این منطقه از قومیت بسیاری از افراد که آزمایش مثبت داده اند ، نمی دانند. روز سه شنبه ، شهردار موریل ای. بوثر (D) در مصاحبه ای با MSNBC گفت که این شهر فاقد داده های قومی در مورد نیمی از موارد مثبت است ، اما داده های موجود کافی است تا او "بسیار نگران باشد که این ویروس آفریقایی آمریکایی های ما را تحت تأثیر قرار دهد. مردم باعث تأثیر نامتناسب می شوند ".


بوثر گفت: "ما بیماری های زمینه ای مانند فشار خون ، دیابت و بیماری های قلبی را می دانیم. مقابله با این ویروس به ویژه دشوار است." "ما می دانیم که آفریقایی تبارهای آمریکایی هر روز تحت این شرایط زمینه ای زندگی می کنند ، که ممکن است بزرگتر از ما باشد. نسبت اکثر آمریکایی ها حتی بیشتر است. "


اگرچه این تفاوت در روزهای اخیر توجه ملی را به خود جلب کرده است ، اما در چند هفته گذشته برخی از جوامع عمدتا سیاه پوستان تحت تأثیر اپیدمی قرار گرفته اند - نه فقط در شهرهای این کشور.


شهرستان دوگرتی و شهر آلبانی ، واقع در روستاهای جنوب غربی جورجیا ، بیشترین تلفات را در جورجیا دارند. داگرتی 90،000 نفر جمعیت دارد. تا روز سه شنبه ، 973 مورد مثبت و 56 مرگ وجود داشته است.


در مقابل ، شهرستان فولتون ، که شامل آتلانتا است ، بیش از 1 میلیون نفر جمعیت دارد که دارای 1،185 مورد و 39 مورد مرگ است. میشل فاولر ، بازپرس شهرستان گفت: سیاه پوستان 70٪ از جمعیت دوهرتی و بیش از 90٪ از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهند.


دیمیتریوس یانگ کمیسر شهر آلبانی گفت: "از نظر تاریخی ، وقتی ایالات متحده سرما می خورد ، سیاه پوستان آمریکایی به ذات الریه مبتلا می شوند." گفت هفته گذشته.


مقامات منتخب و کارشناسان بهداشت عمومی خاطرنشان کردند که نسل ها تبعیض و بی اعتمادی بین جامعه سیاه پوستان و سیستم پزشکی وجود دارد. آفریقایی-آمریکایی ها نیز به احتمال زیاد بیمه نیستند و در جوامعی با امکانات پزشکی کافی زندگی نمی کنند.


در نتیجه ، از لحاظ تاریخی ، آفریقایی آمریکایی ها به طور نامتناسبی با بیماری های مزمن مانند آسم ، فشار خون بالا و دیابت تشخیص داده شده اند ، کارشناسان می گویند این بیماری ها COVID-19 را کشنده تر می کند.


منتقدان واکنش بهداشت عمومی با استناد به اطلاعات گیج کننده درباره چگونگی انتشار ویروس ، مانند تأکیدهای اولیه در سفرهای خارج از کشور ، خاطرنشان کردند که برخی از مقامات دولتی برای تشویق فاصله اجتماعی ، در صدور دستورالعمل "ماندن در خانه" به تأخیر افتاده اند.


برخی از فعالان معتقدند که حتی در این صورت ، ممکن است افراد سیاه پوست بیشتر تحت تأثیر قرار بگیرند ، زیرا بسیاری از افراد در مشاغل کم مزد یا پایه مانند خدمات غذایی ، حمل و نقل عمومی و مراقبت های بهداشتی مشغول هستند که این امر به ادامه تعامل با مردم نیاز دارد.


دوریان میسون ، مدیر برابری سلامت در مرکز ملی حقوق زنان ، در بیانیه ای گفت ، "این شیوع نابرابری های ساختاری جدی را ایجاد کرده است که باعث جوامع حاشیه نشین وقتی اقتصاد خوب و بدی هستند آسیب پذیرتر می شوند. "این نابرابری های ساختاری در سیستم مراقبت های بهداشتی ما تفاوت های قومی و جنسیتی را نادیده نمی گیرند و ما نیز نباید به این اپیدمی پاسخ دهیم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد