جمعیت نامتناسب سیاه پوستان بیش از نیمی از موارد ویروس کرونا در ایالات متحده و نزدیک به 60٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهد.

در 22٪ از شهرستانهای ایالات متحده ، سیاه پوستان نسبت نامناسبی از جمعیت را تشکیل می دهند ، و این مکانها بیش از نیمی از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند. یک مطالعه ملی توسط گروه تحقیقاتی ایدز کرونا ویروس نشان داد که موارد ایدز و تقریبا 60٪ از مرگ و میرها .


این مطالعه همچنین نشان داد که عوامل اقتصادی - اجتماعی مانند وضعیت اشتغال و دسترسی به مراقبت های پزشکی بیشتر از وضعیت سلامت پایه پیش بینی کننده عفونت و مرگ و میر هستند.


گرگوریو میلت ، معاون رئیس بنیاد تحقیقات ایدز amfAR ، گفت: نتایج این مطالعه نشان می دهد با شروع بازگشایی فضاهای تجاری و عمومی در ایالات ، سیاه پوستان بیشتر در معرض بیماری همه گیر قرار می گیرند.


میلت گفت: "واضح است که COVID-19 تأثیر نامتناسبی در تشخیص و مرگ آفریقایی آمریکایی ها دارد." وی افزود که نویسنده این مطالعه این گزارش تحقیق را خیلی زود منتشر کرد ، امیدوار است که بتواند تصمیمات سیاسی مربوط به بازگشایی بنگاه ها را تحت تأثیر قرار دهد. "همه همکاران من نگران هستند که با این سیاست های جامعه آزاد ، بار اپیدمی پنومونی تاج جدید در همه جوامع به طور مساوی تقسیم نشود. ما احتمالاً شاهد مرگ بیشتر ایدز و جوامع آفریقایی-آمریکایی خواهیم بود. موارد "



میلت اظهار داشت: محققان قصد دارند برای رهایی از فاصله اجتماعی و الزامات پناهندگی برای موارد و مرگ ناشی از COVID-19 ، شهرستانهای سیاه پوست در جورجیا ، تگزاس ، آلاباما و کارولینای جنوبی را ردیابی کنند. ضربه.


محققان دانشگاه آمفار و دانشکده بهداشت عمومی رولینز در دانشگاه اموری در جورجیا تیم تحقیقاتی را که شامل تحقیقات توسط دانشگاه جان هاپکینز ، دانشگاه می سی سی پی ، دانشگاه جورج تاون و سازمان های غیر انتفاعی بود ، هدایت کردند. پرسنل


این مطالعه اطلاعات بیشتر و بیشتری را نشان می دهد که نشان می دهد نسبت افراد سیاه پوست آلوده و کشته شده توسط این ویروس کرونا بسیار زیاد است. مانند تحقیقات و تجزیه و تحلیل های دیگر ، این نگرانی در مورد شکاف داده ها در نژاد و قومیت بیماران ویروسی جمع آوری شده و گزارش شده توسط مقامات شهرستان ، ایالت و فدرال ، از جمله آزمایش ، موارد ، بستری شدن در بیمارستان و مرگ وجود دارد.



طبق اطلاعات جمع آوری شده در 13 آوریل ، مطالعه amfAR بر شهرستانهایی تمرکز داشت که سیاه پوستان بیش از 13٪ از کل جمعیت را تشکیل می دادند. تعداد نامتناسب سیاه پوستان 22٪ از کل شهرستانهای ایالات متحده را تشکیل می دهد ، اما 52٪ موارد ویروس کرونا و 58٪ مرگ و میر ناشی از پنومونی کرونر جدید است ، که یک بیماری ناشی از این ویروس است.


ویروس کرونا با سرعت نگران کننده ای سیاه پوستان آمریکایی را آلوده و از بین می برد.


از آنجا که ویروس کرونا به طور نامتناسبی بر جامعه سیاه پوستان در واشنگتن دی سی تأثیر می گذارد ، یک سازمان غیردولتی محلی در حال ارائه اقدامات آزمایش و کمک است. (پست واشنگتن)

این مطالعه نشان داد که تقریباً در تمام شهرستانهای نامتناسب سیاه پوست ، حداقل یک نفر ویروس کرونا تشخیص داده شده است ، در حالی که در سایر شهرستانها 80٪ است و تقریباً نیمی از شهرستانها با جمعیت سیاهپوست (49٪) حداقل یک نفر داشتند. در اثر پنومونی کرونر جدید درگذشت. نرخ تشخیص بالاتر در شهرستانهای سیاه در شهرها ، شهرهای کوچک و مناطق روستایی است که به طور نامتناسبی بزرگ است. میزان مرگ و میر در مناطق کوچکتر شهری و جوامع روستایی بیشتر است.



این مطالعه مقایسه 677 شهرستان غیر متناسب سیاه پوستان در سراسر کشور با 2565 شهرستان دیگر است. از 13 آوریل ، ایالات متحده در مجموع 547،390 مورد ذات الریه کرونر جدید و 21،634 مرگ را ثبت کرده است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اذعان دارند که بار نامتناسب بیماری و مرگ "در میان رنگین پوستان است. این سازمان هنوز توسط سازمان های مدنی به دلیل ارائه اطلاعات ناقص نژادی و قومی در مورد موارد COVID-19 و مرگ ، مورد انتقاد قرار می گیرد.


اگرچه کارشناسان بهداشت عمومی و رهبران سیاسی علت اصلی بیماری ، مانند بیماری های قلبی و دیابت را علت مرگ و میر بالای بیماری های جدی و ذات الریه کرونر جدید در میان سیاه پوستان آمریکایی می دانند ، اما مطالعه amfAR نشان داد که این عوامل دلیل اصلی این تفاوت نیستند. دلیل. در مقابل ، سایر عوامل اجتماعی ، از جمله اشتغال ، دسترسی به بیمه درمانی و خدمات پزشکی و کیفیت پایین هوا و آب ، بیشتر پیش بینی کننده عفونت و مرگ ناشی از COVID-19 هستند.


Millett ، دانشمند سابق CDC که به مطالعه تفاوت نژادی در عفونت HIV اختصاص دارد ، معتقد است که این مسائل ساختاری است که آمریکایی های آفریقایی تبار را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد ، نه تنها پنومونی کرونر جدید ، بلکه انواع مختلف سلامتی وضعیت ، و به عنوان یک جامعه ، ما هنوز به اندازه کافی این مشکلات را حل نکرده ایم.



این مطالعه نشان می دهد که در شهرستانهای سیاه پوست که بیکاری بالایی دارند ، موارد ویروس کرونا بسیار کمتر است. این سازمان همچنین اشاره کرد که "سیاه پوستان آمریکایی بیشتر درگیر کارهایی می شوند که خطر ابتلا به ذات الریه کرونر جدید را افزایش می دهد ، از جمله کارهایی که در شرایط اضطراری بهداشت عمومی فعلی" ضروری "تلقی می شود.


این مطالعه همچنین اشاره کرد که 91٪ از تعداد نامتناسب شهرستانهای سیاه در جنوب است ، بسیاری از ایالات Medicaid را تحت قانون مراقبت مقرون به صرفه گسترش نداده اند و افراد بالغ با درآمد کم نیز بیمه درمانی ندارند. همچنین متخصصان و امکانات پزشکی کمتری در جوامع روستایی جنوب وجود دارد.


میلت گفت که حتی اگر رهبران منتخب در این ایالت ها تمایلی به گسترش فوری Medicaid نداشته باشند ، می توانند "اقدامات میانی" از جمله گسترش آزمایش در جوامع سیاه پوستان برای بهبود پیشگیری و درمان را انجام دهند. وی گفت که مقامات همچنین باید تدابیری را برای کاهش جمعیت زندانها و زندانها اتخاذ کنند که این نیز نقطه داغ COVID-19 است.



میلت گفت که علیرغم تأثیر نامتناسب بر افراد رنگین پوست ، مقامات باید به یاد داشته باشند که بیماری های عفونی تمایزی بین مناطق ندارند.


او گفت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد