میزان مرگ و میر سیاهان زیاد است ، همه گیری نشان دهنده مرگ جامعه آمریکا است

شهردار شیکاگو ، لوری لایت فوت ، گفت که وی از تعداد مرگ های ناشی از ویروس تاج جدید در شهر خود شوکه شده است. وی گفت: میزان مرگ و میر سیاهان آلوده هفت برابر سایر اقوام است.


این اپیدمی تفاوت های اجتماعی را برجسته می کند


اگرچه هیچ نظرسنجی در سطح کشور انجام نشده است ، داده های چندین شهر به وضوح نشان می دهد که شیوع اپیدمی تاج جدید در میان آفریقایی آمریکایی ها بسیار بیشتر از متوسط ​​است و میزان مرگ و میر بیشتر از سفیدپوستان است.


به عنوان مثال ، در نیواورلئان ، لوئیزیانا ، نسبت ساکنان سیاهپوست در این شهر فقط 29٪ است ، اما نسبت مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در شهر تا 70٪ است. لیندا ری موری ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه ایلینوی ، گفت: "ویروس کرونا ویروس جدید مشکلات طولانی مدت را در معرض دید قرار داده است. نسبت آفریقایی آمریکایی هایی که از دیابت ، فشار خون بالا و بیماری های قلبی عروقی رنج می برند ذاتاً بیشتر از افراد دیگر است و بنابراین آسیب پذیر تر (در برابر ویروس ها). "

"فقط سفیدپوستان پیر و ضعیف می میرند"؟


در واقع ، عفونت و میزان مرگ ویروس کرونا بسیار مرتبط با تحصیلات افراد و محیطی است که در آن زندگی می کنند. به عنوان مثال ، آیا منطقه ای که در آن زندگی می کنید دارای جمعیت زیادی است ، محل کار شما ، آیا ظرفیت کافی برای رفتن به پزشک را دارید و آیا بیمارستان مجهزی در این نزدیکی هست و غیره در همه این جنبه ها ، وضعیت متوسط ​​سفیدپوستان بهتر از سیاه پوستان است. این همچنین بدان معنی است که تعداد سفیدپوستان در خانه بیشتر است ، در حالی که سیاه پوستان با افراد دیگر تماس بیشتری دارند. بسیاری از شایعات ، گزارش های نادرست و نظریه های توطئه در شعله های آتش نقش داشته اند.


یک رهگذر در خیابانهای شیکاگو به خبرنگار آلمانی - گوانگشی گفت: "ما فکر می کنیم که مرگ پنومونی تاج جدید همه سفیدپوستان سالخورده و ضعیف هستند. تصاویر از سراسر جهان به این شکل است." شهردار شیکاگو لایت فوت همچنین گفت چنین تجربه ای داشته است. وی این جمله را بیش از یک بار شنیده است: "سیاه پوستان از ویروس کرونا محافظت می کنند." اما اولین مرگ این شهر در اثر تاج جدید یک زن آفریقایی-آمریکایی بود.


برای درمان پزشکی راحتی ایجاد کنید


پاتریس هریس ، رئیس انجمن پزشکی آمریکا ، گفت: "بنابراین برای عموم مردم ، مسئله اصلی در حال حاضر ارائه هر چه بیشتر اطلاعات است: مددکاران اجتماعی ، اعضای کنگره ، جوامع کلیسایی با نفوذ و حتی باشگاه ها همه باید کمک کنند." کاملاً ضروری است ، هریس گفت: "با این حال ، ما همچنین باید اطمینان حاصل کنیم که آزمایش ویروس می تواند در این جوامع ادامه یابد."


فقط از این طریق می توان مبتلایان را منزوی کرد و از آلوده سازی دیگران خودداری کرد. از آنجا که آزمایش ویروس تنها با درخواست پزشک انجام می شود ، افرادی که به پزشک مراجعه نمی کنند نمی توانند آزمایش شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد